Počítačové hry 1 Martin Klíma, Michal Hapala.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POČÍTAČOVÁ GRAFIKA v zábavním průmyslu
Advertisements

Multimédia – digitální animace Bohumil Bareš.  animovaný GIF  princip: sekvence obrázků s určitou změnou  omezený počet barev -> kvalita  omezené.
Microsoft Silverlight
Optimalizace online prezentací v závislosti na vlastnostech produktů David Novák.
Software – aplikace, programy
Software Dělení programů.
Softwarový systém DYNAST
Cvičení #1 *39TUR Léto 2012/2013 Testování uživatelského rozhraní Adam J. Sporka.
Bakalářský studijní program Softwarové technologie a management (STM) Prof. Ing. Jiří Žára, CSc.
1 Proč OI ? Informatický program zaměrený na základy matematiky a algoritmizace, programování a počítačových věd Malý program s osobním přístupem odborníků.
UMĚLÁ INTELIGENCE V POČÍTAČOVÝCH HRÁCH
Tvorba webových aplikací
Počítačová 3D grafika Daniel Beznoskov, 1IT A.
Herní Vývoj, design a strasti designových dokumentů
Novinky a strategie společnosti Vema, a. s.
Systémy pro podporu managementu 2
Počítačová 3D grafika Daniel Beznoskov, 1IT A.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Úvod do 3D geometrie První přednáška mi vyšla na 90 minut po slajd 31 (3D representace modelů). Ten zbytek jsem pak prolítnul tak za pět minut, ale myslím.
Armed Assault (ArmA) je počítačová hra momentálně vydaná patnáctičlenným týmem české společnosti Bohemia Interactive Studio (BI). Je to taktická akční.
HTML editory HTML editory se dělí na dva základní typy:
Počítačové hry a animace 1
Oběšenec Tomáš Glabasňa.
Systémy pro podporu managementu 2 Inteligentní systémy pro podporu rozhodování 1 (DSS a znalostní systémy)
uložené procedury (stored procedures) triggery, sekvence, pohledy, funkce, parametrické dotazy (prepared statements) komplexní agregace a SQL dotazy jiné.
CryEngine3 Show Off Michal Hapala. Proč (ne)platit za hotové SDK Výhody obecně: –Hotové řešení (export, level editor, engine) Ušetří tisíce hodin práce.
Tvorba kurikula pro výuku informačních technologií na 1. stupni ZŠ
CZ / /0020 Podpora týmu NET Genium při rozvoji progresivních informačních technologií Žadatel: NetGenium s.r.o. Partner: ČVUT Kontaktní osoba:
POČÍTAČOVÉ HRY CVIČENÍ 9. Shadery Z „Shading“ = „stínování“ Logika vykreslování Vertex data >> obraz Implementováno na GPU PHA cvičení 9 2.
doc. RNDr. Zdeněk Botek, CSc.
Alternativní ovládání PC a okolí Nature Inspired Technologies Group (NIT) - Katedra kybernetiky Fakulta elektrotechnická ČVUT.
Masarykova univerzita Právnická fakulta Pracovní skupina pro právo a informační technologie JUDr. Radim Polčák, Ph.D.
Počítačové hry a animace Cvičení 3 – Ttransformace, Camera, 3DModely.
Počítačové hry a animace Poslední cvičení. (2) Osnova GDC Zápočty.
ČVUT – fakulta stavební Geografické informační systémy IDRISI Software pro GIS a analýzu obrazu Pelinková Martina
Aplikace vývojových technik Augmented Reality hra Bronislav Ryba, Štěpán Mračko.
CW – 05 TEORIE ROZHODOVACÍCH PROCESŮ Ústav technologie, mechanizace a řízení staveb Fakulta stavební VUT v Brně Ing. Václav Rada, CSc. Leden 2009.
Výuka základů algoritmického myšlení na prvním stupni základních škol
ZÁSADY KONCIPOVÁNÍ LOGISTICKÝCH SYSTÉMŮ KAPITOLA 5: VZTAH STRATEGIE PODNIKU A LOGISTICKÉHO PLÁNOVÁNÍ, CÍLE, METODY A NÁSTROJE PLÁNOVÁNÍ, POSTUPOVÉ KROKY.
Workshop pro výzkumné pracovníky 16. – , Brno Rozvoj moderních dopravních inteligentních systémů Ing. Petr Holcner, Ph.D. Mikroskopický model.
Katedra počítačů ČVUT FEL Program STM Obor Web a Multimédia (garant oboru: prof. Jiří Žára)
CD B A Průmyslová aplikace v Control Webu Virtuální přístroje Propojená technologie Řadič měřící/řídící karty Výstupní.
Počítačové hry a animace Cvičení 1. (2) Úvod společný PHA mail: (jen pokud –Problémy.
Počítačové hry a animace
Hra a její atributy Mgr. Tomáš Pětivlas,Ph.D. Mgr. Tomáš Pětivlas,Ph.D.
Počítačové hry a animace Cvičení 1. (2) Úvod PHA mail:
Alternativní ovládání PC a okolí Nature Inspired Technologies Group Dept. of Cybernetics FEE CTU in Prague.
Počítačové hry a animace
Mechanik seřizovač 2. ročník
Pogamut2 Matematicko-fyzikální fakulta Univerzita Karlova v Praze 11/2008 Platforma pro výzkum, vývoj a vzdělávání.
CHRONOPHOBIA Autor: Bc. Michal Jirouš Vedoucí práce: Ing. Petr Felkel Ph.D. (3D akční hra)
Grafické systémy II. Ing. Tomáš Neumann Interní doktorand kat. 340 Vizualizace, tvorba animací.
Profi Gamer ● 1. Úvod ● 2. Něco o nás ● 3. Web ● 4. Cheaty ● 5. Návody ● 6. Hry ● 7. Jak se stát profi. hráčem ● 8. Herní kluby ● 9. Jak vytvořit hru ●
1 Dopravní simulace Lekce 1:Úvod. 2 Představení Ondřej Přibyl, Ph.D. Schůzky: Konzultační hodiny: dohodou.
DidactIG 2016STRANA 1 Možné přístupy k výuce dětských programovacích jazyků Jindra Drábková Katedra aplikované matematiky FP TUL.
Vývoj mobilních her a současné trendy
vypracoval Ondřej Schwarz
DIGITÁLNÍ MÉDIA Filip Uhlíř
Člověk a globální komunikace
Jiří Chmelík Semestr: podzim 2015
JavaFX Tools Michal Škvor Software Developer SUN Microsystems 1.
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Úvodní hodina IKT IUVENTAS, s.r.o.
Virtuální výtvarné světy a materiálovost ve výtvarném projevu mládeže.
Projekt - K620 Řízení a modelování silniční dopravy
Efektivní programování V CAM software
Organizační úvod, první webová stránka
METODOLOGIE PROJEKTOVÁNÍ
Tvorba 3D aplikace s návazností na uživatele
Transkript prezentace:

Počítačové hry 1 Martin Klíma, Michal Hapala

Počítačové hry Volně navazuje na předmět Programování grafiky Cílem je seznámit se s vývojem počítačových her vytvoření uceleného herního projektu v týmu Přednášející Martin Klíma Michal Hapala Warhorse Studios

Proč počítačové hry? Panem et circenses Trh Zábavní průmysl obrat v řádu bilionů dolarů Zábavní průmysl interaktivní aplikace postupně nahradí/doplní televizi a kino Reklamní průmysl iteraktivní reklamní předměty, merchandising Serious Games hry nejsou vždy pro zábavu stejná technologie použita např. ve vojenských či dopravních simulacích, léčba vybraných psychologických problémů (klaustrofobie, arachnofobie, …)

Hry v Čechách Bohemia Interactive / Black Element / … JRC Operation Flashpoint Arma Carrier Command Illusion Softworks / 2K Czech Hidden and Dangerous I/II Mafia I/II Cinemax / Prague-Matic Gumboy Tournament Inquisitor Warhorse Studios 

Obsah předmětu Web Naučíme se: http://cent.felk.cvut.cz/predmety/39PHA/ Naučíme se: základy počítačové animace v reálném čase algoritmy často používané v hrách co obnáší vývoj počítačových her práci v týmu plánování, realizaci a obhajobu projektu

Osnova Design a produkce hry (Viktor Bocan) Transformace, kamera, viewport, 3D modely AI a skriptování Obalová tělesa a kolize Animace a křivky

Osnova Textury, osvětlovací modely (Roman Zawada) Shadery (Tomáš Blaho) Behaviorální stromy (Tomáš Plch) Hudba (Adam Sporka) CryEngine Rezerva / Historky z natáčení Závěrečné prezentace

Týmové projekty Cíl: vytvořit ucelenou jednoduchou počítačovou hru (nejen její koncept) vyzkoušet si probírané algoritmy v praxi použití hotového prostředí (Unity) vyzkumná či umělecká činnost také možná a vítána důraz na ucelený projekt, jeho použitelnost a obhajobu Unity3D CryEngine .. ?

CryEngine Engine Crysis 3 Free licence SDK Sandbox Game DLL kód What you see is what you play Pokročilý editor materiálů, animací, terénu Skriptování pomocí vizuálního Flowgraphu Game DLL kód možnost upravit si „pravidla“ hry přístup ke všem sub-systémům – animace, fyzika, renderer engine pro FPS možné upravit na např. adventuru, strategii atp.