SLOVNÍ ÚLOHY – TYP: S ČASOVÝMI ÚDAJI

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Slovní úlohy o pohybu.
Advertisements

Poznáš, kolik je právě hodin?
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Slovní úlohy o pohybu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Elektronická učebnice - I
Slovní úlohy o společné práci
Pracovní listy HODINY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
PŘÍMÁ A NEPŘÍMÁ ÚMĚRNOST
Matematika – 9.ročník Slovní úlohy o pohybu - 2
VSTUPTE VY_32_INOVACE_41 Mgr. Jana Dvořáková SLOVNÍ ÚLOHY – SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ Datum vytvoření: Ročník: Vzdělávací oblast: Matematika a.
ŠKOLNÍ VÝLET C1.A.
EU peníze školám Základní škola Stříbrná Skalice, Na Městečku 69, Rychlost Kateřina Macháčková.
ČAS.
Měření fyzikálních veličin – Měření času
Řešení slovních úlohy o pohybu – předměty se pohybují proti sobě Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání.
Pohyb tělesa rychlost,dráha, čas – příklady.
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Rodokmen - věk Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Kinematika 5. ROVNOMĚRNÝ POHYB I. Mgr. Jana Oslancová
8 Vymysli a napiš příklady, aby jejich výsledek byl 8. Které číslo napíšeš do středu? 45 : 5 18 : 2 36 : 4 72 : 8 54 : 6 81 : 9.
OŘÍŠKY2 Výuka pro druhý stupeň. Knedlíky Paní Nováková uvařila na oběd knedlíky. Dva snědla ona, čtyři snědl pan Novák. Každé z jejich tří dětí snědlo.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Slovní úlohy Dělitelnost
Matematika – 2. ročník ZŠ „Slovní úlohy vážně i nevážně“
Hra – Riskuj – slovní úlohy o pohybu – 1.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čas Číslo DUM: III/2/FY/2/1/11 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast: Fyzikální veličiny a jejich.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_565_PÍSEMNÉ_NÁSOBENÍ_DVOJ CIFERNÝM_ČINITELEM.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Rachotová Markéta Název: VY_32_INOVACE_11C_17_Slovní úlohy o pohybu.
3.3 SLOVNÍ ÚLOHY - lineární rovnice Mgr. Petra Toboříková.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Jitka Langerová Datum: Název:
SLOVNÍ ÚLOHY O POHYBU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_02_B_20_Slovní úlohy o pohybu Téma:
Lineární funkce v praxi Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Opakování na 3.písmenou práci 6.ročník
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čas
VY_32_INOVACE_Pel_II_18 Soustavy rovnic – slovní úlohy6
SLOVNÍ ÚLOHY O POHYBU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
VY_32_INOVACE_07M_Zlomek, výpočet více částí z celku - 3
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy: ZŠ a MŠ Březno Autor: Jaroslava Pilná
Pracovní listy HODINY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Aleš Čech Fyzika 6. ročník
DIAGRAMY.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_20 Slovní.
Autorem je PaedDr. Štěpánka Vondrášková
Elektronická učebnice - I
Jednotky VY_32_INOVACE_11_203
JIHOMORAVSKÝ KRAJ – PRŮMĚRNÁ RYCHLOST
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLEM 60, 70, 80, 90
Slovní úlohy na společnou práci
M-Ji-CU058-Slovni_ulohy_o_pohybu
Slovní úlohy o společné práci
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
PŘEVODY JEDNOTEK ČASU 60 minut 60 sekund 1 hodina 1 minuta 1 h 1 min
Slovní úlohy O pohybu 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Slovní úlohy o pohybu.
M-Ji-CU053-Slovni_ulohy_se_zlomky
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Slovní.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Slovní úlohy o pohybu.
Pohyb tělesa rychlost,dráha, čas – příklady.
Transkript prezentace:

SLOVNÍ ÚLOHY – TYP: S ČASOVÝMI ÚDAJI VY_32_INOVACE_49 SLOVNÍ ÚLOHY – TYP: S ČASOVÝMI ÚDAJI Datum vytvoření: 7.10.2014 Ročník: 4.-5. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Číslo a početní operace Tematický okruh: Řeší úlohy, ve kterých aplikuje osvojené početní operace v celém oboru přirozených čísel Klíčová slova: Slovní úlohy, sčítání, odčítání, násobení, dělení, procvičování, Anotace: aktivita slouží k samostatnému procvičení řešení slovních úloh Mgr. Jana Dvořáková VSTUPTE

Peťka vyjela na cestu do Brna autobusem v 7h 30min a do Brna přijela v 10h 11min. Jak dlouho trvala cesta? 2h 14min 3h 41min 1h 27min 1h 35min 2h 41min 4h 30min 2h 27min 2h 25min 3h 11min další

Bětka cestovala vlakem do Olomouce Bětka cestovala vlakem do Olomouce. Vyjela z Uherského Brodu v 16h 38min a cesta trvala 1h 28min. V kolik hodin přijela do Olomouce? 19:08 17:58 18:06 17:28 18:10 18:48 17:30 20:10 19:06 další

Kristýnka se připravovala do školy Kristýnka se připravovala do školy. Úkol do matematiky psala 18 minut, pak četla 46 minut Boříkovy lapálie a protože je pilná, opakovala si ještě 20 minut učivo vlastivědy. Jak dlouho trvala Kristýnce příprava do školy? 1h 46min 2h 20min 1h 13min 2h 42min 1h 10min 3h 13min 3h 28min 2h 24min 1h 24min další

Adélka cestovala k babičce do Děčína Adélka cestovala k babičce do Děčína. Z domu jí trvala cesta do Prahy 4h 38min. V Praze čekala 25min a z Prahy do Děčína cestovala ještě 1h 30min. Jak dlouho trvala cesta k babičce? 5h 03min 5h 30min 4h 55min 6h 48min 5h 53min 6h 08min 4h 17min 6h 33min 7h 15min další

Hrad Karlštejn se stavěl 9 let. Byl dostavěn v roce 1357 Hrad Karlštejn se stavěl 9 let. Byl dostavěn v roce 1357. Ve kterém roce uplyne 700 let od položení základního kamene? 2 066 2 057 1 957 1 988 2 063 2 148 2 048 2 154 1 954 další

Filip zadržel dech na 36 sekund, Honza o 4 sekundy méně, Jirka o 5 sekund déle než Honza a Ondra 42 sekund. Jak dlouho zadrželi dech všichni čtyři chlapci dohromady ? 1min 27s 2min 27s 1min 55s 2min 31s 2min 17s 1min 48s 3min 15s 1min 46s 2min 55s další

Nelča přišla ze školy ve čtvrt na dvě, maminka o půl hodiny později Nelča přišla ze školy ve čtvrt na dvě, maminka o půl hodiny později. Brášku Nelča přivedla ze školky o hodinu po příchodu maminky a tatínek se vrátil ještě o tři čtvrtě hodiny po bráškovi. Kdy přišel domů tatínek? 15:30 16:15 17:00 16:00 15:48 15:15 17:15 16:30 16:50 další

„motanice“ 1)Když Přemkův věk vynásobíš devíti a přičteš 19, vyjde ti 100. 2)Přemkovi a tatínkovi je dohromady 45 let. 3)O kolik let je tatínek starší než Přemek? o 31 o 17 o 22 o 36 o 15 o 27 o 34 o 19 o 29 další

Hospodář má zásobu sena, která vystačí pro 20 koní na dva měsíce Hospodář má zásobu sena, která vystačí pro 20 koní na dva měsíce. Na jak dlouho vystačí pro 10 koní? (v měsících) 5 1 6 4 3 7 2 9 8 další

VÝBORNĚ znovu