Fonologie Cvičení číslo 7. Otázky o zkoušce Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Fonologie Cvičení číslo 2. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Advertisements

Fonologie Cvičení číslo 6.
Píseň “Mám príma den” Reakce?. Fonologie Cvičení číslo 3.
Konverzace: Popište situaci, ve které jste měl/měla štěstí.
Chapter 5 vocabulary. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Populární sporty Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Kateřina Najmanová.
Fonologie Cvičení číslo 8. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovní zásoba More than one meaning VY_22_INOVACE_31 Sada 3 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_36.
Fonologie Cvičení číslo 1. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
VY_22_INOVACE_12 Jazyk a jazyková komunikace. Anglický jazyk. Family. Names 2. březen 2011Mgr. Kateřina Šujanová 2. ročník.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ449 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník1. ročník.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Co? What?Co? Who?Kdo? Where?Kde? How much?Kolik? When?Kdy? How?Jak? Otázky.
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?. Diktát: napíšeme na tabuli.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Present perfect cvičení VY_22_INOVACE_32 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_09.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Countability – some, any VY_22_INOVACE_03 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?. L4 z webové stránky Napíšeme na tabuli!
Singular to Plural Rewrite the following sentences and change all nouns, adjectives, and verbs from singular to plural. Vzor: Studentka opakovala novou.
1⇨ nominativ of singular Jeden tisíc (m.) Jeden milion (m.) Jedna miliarda (f.) 2, 3, 4 ⇨ nominativ of plural Dva, tři, čtyři tisíce Dva, tři, čtyři miliony.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Suggestions VY_22_INOVACE_34 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
ANOTACE Prezentace s výkladem a úkoly na použití některých způsobových sloves v anglickém jazyce. Druh učebního materiálu DUM Očekávané výstupy písemně,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_11.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Some, any VY_22_INOVACE_33 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Test z Angličtiny 9. ročník. 1. Vyber slovo stejného významu ke slovu difficult? A, Clever B, Amusing C, Silent D, Hard E, Inexpensive.
Fonologie Cvičení číslo 5. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Final Oral Exam ZKOUŠKA By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:VY_32_INOVACE_AJK443 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4. ročník Datum.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-26-Londýn Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-16-Praha Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Travelling By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Automechanik, Opravář zemědělských strojů Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Feminine Nouns, Adjectives, and Demonstratives Czech 403.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): září 2013 Ročník:9. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň základních.
(a) little, (a) few málo, trochu vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.7.A+B.08_countable_and_uncountable_nouns Název: Countable and.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Medková Blanka Název: VY_32_INOVACE_4C_6_London (6) Téma: 4C_Aj 7.tř.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Medková Blanka Název: VY_32_INOVACE_4C_13_London (13) Téma: 4C_Aj 7.tř.
Great Czechs Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Angličtina: The Czech Republic Datum vytvoření
Čeština: 2. lekce Czech language: 2nd lesson
Čeština: 3. lekce Czech language: 3rd lesson
Where? 1) An adverb of place: Doma, tady, tam, vepředu, vzadu, nalevo, napravo, nahoře, dole, uprostřed … 2) A preposition + a noun in locative: V Praze,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Čeština: 7. lekce Czech language: 7th lesson
Čeština: 10. lekce Czech language: 10th lesson
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Čeština: 2. lekce Czech language: 2nd lesson
Personal pronouns 1. Já 2. Ty (I)/vy (F) 3. On (m.)/ona (f.)/ono (to) (n.) 1. My 2. Vy 3. Oni (m.)/ony (f.)/ ona (n.)
Singular to Plural Rewrite the following sentences and change all nouns, adjectives, and verbs from singular to plural. Vzor: Studentka opakovala novou.
Čeština: 3. lekce Czech language: 3rd lesson
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Přítomný čas prostý a průběhový.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Transkript prezentace:

Fonologie Cvičení číslo 7

Otázky o zkoušce

Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?

Lekce 4 nov á slova Str ánky 46-47

Jaký je Maxipes Fík? Jaká je Ája? Jaký je otec? Jaká je bouda? Jaký je koš? Jaké je jezero? Jaký je pták?

Anglick ý, český, francouzský, německý, nebo ruský? 1.Tony Blair je premiér. 2.Kalinka je ---- píse ň. 3. Praha je město. 4. Jacques Chirac je prezident. 5. Dominik Hašek je sportovec. 6. Harry Potter je román. 7. Vladimír Putin je prezident. 8. La Sorbonne je univerzita.

Anglick ý, český, francouzský, německý, nebo ruský? 9. Moskva je m ěsto. 10. Berlin je město. 11. Frére Jacques je ---- píseň. 12. Václav Klaus je prezident. 13. Karel Čapek je spisovatel. 14. Kolja je film. 15. ‘Ano’ je slovo.

Otec: Kde je bota? Kde jsou boty? Ve Fíkovi! Praha je m ěsto. Berlin je město. To jsou ---? Anna Karenina je román. Válka s mloky je román. To jsou ---? Frére Jacques je píseň. Prší, prší je píseň. To jsou ---? Václav Klaus je Čech. Dominik Hašek je Čech. To jsou ---?

Forming the Nominative Plural Feminine in -a > -y Neuter in -o > -a Masculine inanimate in zero > -y Feminine in zero and masculine inanimate soft stem > - ě Masculine animate in zero > -i, but note: k > c, h > z and ch > š, nouns in -tel > -telé, and some nouns add -ové To jsou boty. To jsou m ěsta. To jsou romány. To jsou písně/pokoje To jsou Češi.

Note paradigms for ten, adjectives, and nouns pp

Napí šeme na tabuli: Ten starý zvláštní román Ten starý zvláštní Čech Ta poslední nová bota To nové cizí slovo (You now know EVERY form that a noun or adjective can take!!! This is IT!)