Organizační struktura

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Advertisements

NAŠE ZKUŠENOSTI S DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍM V OBLASTI GASTRONOMIE.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
CZ / /0314 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Kurikulární projekty Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku Bc. Studium kombinované 2010.
Martin Sycha Konference UNIV 2 KRAJE Ostrava Další vzdělávání v ČR.
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
Monitorování dalšího vzdělávání – Základ pro koncepční rozhodování Mgr. Hana Žáčková Národní vzdělávací fond, o.p.s. Národní observatoř zaměstnanosti a.
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Další vzdělávání v terciárním vzdělávacím sektoru Současnost a výhled do budoucna MŠMT Odbor vyššího odborného a další vzdělávání Mgr. Monika Měšťanová.
Monitoring dalšího vzdělávání
NÚV se představuje Národní ústav pro vzdělávání vznikl 1. července 2011 sloučením: Národního ústavu odborného vzdělávání, Výzkumného ústavu pedagogického,
Projekt: Analýza dalšího profesního vzdělávání v Pardubickém kraji Návrhy a doporučení Kolektiv autorů: Institut rozvoje evropských regionů,o.p.s. Univerzita.
Rozvoj Národní soustavy kvalifikací podporující propojení počátečního a dalšího vzdělávání Systémový projekt (NSK – Národní Soustava Kvalifikací)
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu Ing. Petra Semeráková, manažerka projektu.
S POLUPRÁCE SE SOCIÁLNÍMI PARTNERY OTROKOVICE,
Create think tank! Doc. PhDr. Jaroslav Mužík DrSc. Další vzdělávání v ČR.
Využívání pomoci z Evropského sociálního fondu Barbora Hošková, MŠMT Pardubice, 2.dubna 2004 Využívání pomoci z Evropského sociálního fondu Barbora Hošková,
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. projekt CENTRA PODPORY INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Individuální národní.
Střední školství a trh práce Akční program podpory odborného školství.
Jan Brůha Konference UNIV 2 KRAJE Seč 2012 Další vzdělávání v ČR.
Další vzdělávání v ČR Konference UNIV 2 KRAJE , Liblice.
Další vzdělávání v ČR Konference UNIV 2 Kraje
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Konference projektu UNIV 2 KRAJE ve Zlínském kraji PhDr. Helena Marinková, Ph.D.
Ing. Eva Bartoňová, náměstkyně ministra, skupina finanční, právní a správy úřadu, MŠMT.
Aktuální situace v oblasti DV Procesy uznávání a rekvalifikace
Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Závěrečná konference globálních grantů Operačního.
1 prezentuje : Mgr. Helena Adamcová vedoucí odboru zprostředkování a poradenství Úřad práce v Liberci Postup resortu práce a sociálních věcí v oblasti.
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONY PRO STŘEDNÍ ŠKOLY I ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH I 21. října 2011.
EU peníze středním školám. Šablony Šablony – unikátní systém podávání žádostí o EU dotace Není nikde jinde v EU Velmi jednoduchý způsob - školy mají minimum.
Podporujeme zájem o odborné vzdělávání Helena Úlovcová Národní ústav odborného vzdělávání Konference Budoucnost odborného školství, Praha,
„JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ KONFERENCE „JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ Karlovy Vary 8. Února 2016.
Přínos projektu VIP Kariéra II – Kariérové poradenství v podmínkách kurikulární reformy Ing. Jiří Vojtěch, hlavní manažér projektu, vedoucí oddělení pro.
1 Podpora odborného vzdělávání Petr BANNERT ředitel odboru středního a vyššího odborného vzdělávání a institucionální výchovy Ministerstvo školství, mládeže.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
Systém dílčích kvalifikací - cesta k výučnímu listu Střední odborná škola a Střední odborné učiliště technické, Třemošnice, Sportovní 322.
Nová závěrečná zkouška 2 Individuální projekt národní.
Druhy DV a strategické směry Seminář propojování počátečního a dalšího vzdělávání v ČR 24. března 2011 Ústí nad Labem.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
ŘEŠENÍ PROJEKTU UNIV 3 Seminář Seč 6. října 2015.
Projekt,,Šablony v SZŠ Příbram“ OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST 1.5 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Projekt je.
Střední škola jako centrum celoživotního vzdělávání.
Uznávání výsledků neformálního vzdělávání a informálního učení v sítích škol poskytujících vzdělávací služby pro dospělé Projekt je financován Evropským.
Uznávání výsledků neformálního vzdělávání a informálního učení v sítích škol poskytujících vzdělávací služby pro dospělé Projekt je financován Evropským.
1 PROJEKT UNIV 2 KRAJE Školy jako centra celoživotního učení Jana Bydžovská KULATÝ STŮL MŠMT – PŘEDSTAVENÍ INDIVIDUÁLNÍHO NÁRODNÍHO PROJEKTU
Operační programy Výzkum, vývoj a vzdělávání a Zaměstnanost HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY.
Národní ústav odborného vzdělávání Aktuální úkoly v příštím období Jitka Pohanková Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol Špindlerův Mlýn,
UPLATNITELNOST A PODPORA TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ INOVATIVNÍMI METODAMI Projekty Národního ústavu pro vzdělávání Jana Bydžovská KONFERENCE SOŠ TŘINECKÝCH.
NZZ – Nová závěrečná zkouška IPN Dana Kočková, NÚOV MŠMT,
„Okna technickým oborům dokořán“
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Motivační program spolupráce škol a zaměstnavatelů
Střední odborné vzdělávání a trh práce „odpověď na demografický vývoj“
Úvodní konference projektu UNIV 2 KRAJE, PRAHA
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
kulatý stůl 19. července 2011, C081, od hod
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
  Další vzdělávání v ČR Konference UNIV 2 Kraje , Liberec.
Hlavní manažér SP Kvalita I
CENTRUM UZNÁVÁNÍ A CELOŽIVOTNÍHO UČENÍ OLOMOUCKÉHO KRAJE __________________________________________ Olomouc, Rooseveltova 79 Česká republika.
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Organizační struktura
Setkání kariérových poradců
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Podpora procesů uznávání
Implementace Krajských akčních plánů rozvoje vzdělávání
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Transkript prezentace:

Organizační struktura

Další probíhající projekty núv CPIV - V rámci projektu vznikla tzv. Centra podpory inkluzivního vzdělávání, která podporují inkluzi na základních školách. Celkový rozpočet projektu: 140 786 415,00 Délka trvání projektu : 36 Termín ukončení projektu: 31. 12. 2012 Skutečné čerpání limitu 2011: 5,048 Pilot ZUŠ - podporuje umělecké školy při zavádění nového kurikula do praxe. Celkový rozpočet projektu: 8 171 795,00 Délka trvání projektu: 36 Termín ukončení projektu : 30. 4. 2012 Skutečné čerpání limitu 2011 : 0,964 Nová závěrečná zkouška – sjednocují se podmínky pro získání výučního listu ve stejném oboru na různých školách. K novým závěrečným zkouškám se dobrovolně přidaly tři čtvrtiny škol. Celkový rozpočet projektu: 72 852 682,00 Délka trvání projektu: 36 Termín ukončení projektu : 31. 3. 2012 Skutečné čerpání limitu 2011 : 9,599 Kurikulum S – projekt po tři roky pomáhá školám při tvorbě školních vzdělávacích programů a jejich zavádění do výuky. Celkový rozpočet projektu: Celkový rozpočet projektu: 56 269 632,57 Termín ukončení projektu : 30. 6. 2012 Skutečné čerpání limitu 2011 : 8,730

Další probíhající projekty núv Národní soustava kvalifikací 2 – vzniká registr všech dílčích i úplných kvalifikací, které jsou popsány prostřednictvím standardů. NSK umožňuje, aby si lidé mohli složit zkoušku a získat kvalifikaci, i když daný obor nevystudovali, ale naučili se ho např. v praxi. Celkový rozpočet projektu: 639 077 028,95 Délka trvání projektu: 74 Termín ukončení projektu : 30. 6. 2012 Skutečné čerpání limitu 2011 : 30,195 Koncept – usiluje o vytvoření prostředí motivujícího k dalšímu vzdělávání a o zvýšení kvality tohoto vzdělávání, vytváří se zde proto systém ratingu vzdělávacích organizací. Celkový rozpočet projektu: 68 601 846,00 Délka trvání projektu: 44 Termín ukončení projektu : 28. 2. 2012 Skutečné čerpání limitu 2011 : 6,489 Cesta ke kvalitě – pomáhá školám při vlastním hodnocení. Připravil 30 evaluačních nástrojů, které mohou prakticky využít při vlastním hodnocení. Celkový rozpočet projektu: 61 115 619,00 Délka trvání projektu: 36 Termín ukončení projektu : 31. 8. 2012 Skutečné čerpání limitu 2011 : 3,930

Další probíhající projekty núv VIP II – Kariérové poradenství v podmínkách kurikulární reformy – připravuje informace o školách, oborech vzdělání a absolventech, které využívá veřejnost i pedagogové při poradenské práci. Celkový rozpočet projektu: 58 234 803,00 Délka trvání projektu: 36 Termín ukončení projektu : 31. 12. 2013 Skutečné čerpání limitu 2011 : 8,463 WYNPSI - Tvorba systému modulárního vzdělávání v oblasti prevence sociálně patologických jevů pro pedagogické a poradenské pracovníky škol a školských zařízení na celostátní úrovni. Celkový rozpočet projektu: 7 112 259,00 Termín ukončení projektu : 30. 9. 2012 Skutečné čerpání limitu 2011 : 1,204 DIS - je projektem spolufinancovaným Evropským sociálním fondem a státní rozpočtem České republiky. Poskytovatelem dotace je Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, realizátorem projektu je Institut pedagogicko-psychologického poradenství České republiky. Celkový rozpočet projektu: 18 523 514,00 Termín ukončení projektu : 30. 6. 2012 Skutečné čerpání limitu 2011 : 0,975

Univ2kraje pomáhá středním školám rozšířit svou činnost také na dospělé zájemce a přetvořit se tak v centra celoživotního učení. Jde o projekt velmi mnohostranný - dává učitelům možnost k profesnímu růstu, školám pomáhá při současném úbytku žáků a přitom vznikají velmi potřebné vzdělávací kurzy pro dospělé. (Tento projekt blíže představí jeho pracovníci.) Celkový rozpočet projektu: 295 795 277,96 Délka trvání projektu: 42 Termín ukončení projektu : 31. 1. 2013 Skutečné čerpání limitu 2011 : 33,388

Univ3 podpora procesů uznávání Právě zahájený projekt má přispět ke zkvalitnění rekvalifikací a zároveň podpořit uznávání výsledků neformálního vzdělávání. Bude vytvořeno 350 modulových rekvalifikačních programů podle standardů NSK, které budou i po ukončení projektu k dispozici všem subjektům poskytujícím rekvalifikační vzdělávání. Celkový rozpočet projektu: 450 866 513,76 Délka trvání projektu: 30 Počet měsíců do konce projektu: 28 Skutečné čerpání limitu 2011 : 29,70

Další zahájené a připravované projekty RAMPS (VIP III) Projekt podporuje práci psychologů a speciálních pedagogů na školách a metodicky ji řídí. Celkový rozpočet projektu: 244 445 813,20 Délka trvání projektu: 24 Termín ukončení projektu : 31. 12. 2013 Skutečné čerpání limitu 2011 : 4,00 Nová závěrečná zkouška 2 pokračování práce na jednotných zadáních, inovace informačního systému pro jejich zpřístupnění, e-learningové vzdělávání pro učitele příprava legislativních podmínek pro celoplošné zavedení NZZ v učebních oborech. Celkový rozpočet projektu: 64 907 249,51 Délka trvání projektu: 27 Počet měsíců do konce projektu: 27 Předpokládané zahájení 1. 4. 2012 Podpora odborného vzdělávání Cílem projektu je posílit informovanost pedagogů o inovacích v technických a přírodovědných oborech a průběžně aktualizovat obsah vzdělávání v těchto oborech. Projekt chce zároveň podnítit zájem žáků 2. stupně ZŠ o technické a přírodovědné obory. Má být proto navázána intenzivní spolupráce mezi základními a odbornými školami. Na středních školách vzniknou tzv. Otevřené dílny, které umožní pracovní vyučování pro žáky ZŠ.

Děkuji za pozornost …