FIT-GUIDE SOFTWAROVÉ INŽENÝRSTVÍ 1 JAN ČECH, MICHAL KARTÁK, VERONIKA NOSKOVÁ, PAVEL KREJČÍ, TOMÁŠ VOSYKA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Obsah prezentace 1.Co je RSS 2.Možnosti využití RSS 3.Popis systému cíleného doručování vědeckých a odborných článků 4.Ukázka systému 5.Závěr.
Advertisements

Seminář k výběrovému řízení 2014
Stručný úvod do UML.
Tutoriál EDS možnosti přizpůsobení Pro administrátory support.ebsco.com.
AKREDITOVANÉ ŠKOLICÍ STŘEDISKO ČLEN ASOCIACE VDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH TRADICE OD ROKU 1991 Zdeněk Mašín Microsoft Gold Certified Partner Akreditované.
Veterinární a farmaceutická univerzita Brno
Seminář k výběrovému řízení 2013 Způsob přihlášení do výběrového řízení.
Diagramy případů užití.
Informační systémy Analýza systému. Sestavení týmů a potvrzení téma projektu.
KIV/ZI cvičení 2 Tomáš Potužák.
Analytická studie Datový model Funkční model Scénáře použití
Jakub Klímek Zlín.  Hlavní „zbraň“ SoSiReČR  To, čím se portál odlišuje od tradičních sociálních sítí  Facebook  LinkedIn Jakub.
ČVUT Praha, Fakulta elektrotechnická Diplomová práce Informační systém házenkářského turnaje Petr Plodík.
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
Modelovací jazyk UML. Jazyk UML je víceúčelový modelovací jazyk, který byl vyvinut speciálně pro účely softwarového inženýrství. Obsahuje formalizovaný.
Stavové a sekvenční diagramy modelů
Tutoriál Vlastní složka My EBSCOhost
Evaluace výuky ZS (2013/2014) PhDr. Martin Dolejš, Ph.D.
VUFind aneb jak mít webový OPAC méně ošklivý Pavla Švástová Moravská zemská knihovna Konference knihovny současnosti 2011.
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Tomáš Janda
Databázové systémy 1 Cvičení č. 9 Fakulta elektrotechniky a informatiky Univerzita Pardubice.
Elektronická žákovská knížka Autor: Matěj Liederhaus Vedoucí projektu: Klára Císařová.
Představujeme Ensemble Michal Tomek. Na tomto obrázku vidíte, co systému Ensemble chybí:
ELearning Snímek 1 eLearning Tomáš Kubálek
Databáze Dotazy VY_32_INOVACE_7B16. Dotazy umožňuje vybrat určité záznamy z tabulky na rozdíl od filtru vybrané záznamy umístí do samostatné dočasné nebo.
E-LEARNINGOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ TVŮRCŮ A UŽIVATELŮ JEDNOTNÉHO ZADÁNÍ.
Dotyková zařízení ve výuce​ dotyk.ujep.cz
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Informace ke kurzu Manažerské účetnictví I a jak ho studovat.
Databázové modelování
Elektronický volební systém EVOS řešitelé:  Čech Filip  Čech Zbyněk  Kozelka Vlastimil  Pecholt Tomáš  Vystrčil Jan  Záruba Lukáš.
Centrální evidence výkonů U3V Ing. Jan Krňoul,
FIT-GUIDE SOFTWAROVÉ INŽENÝRSTVÍ 1 JAN ČECH, MICHAL KARTÁK, VERONIKA NOSKOVÁ, PAVEL KREJČÍ, TOMÁŠ VOSYKA.
Vytvoření hypertextového odkazu
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. PŘEDSTAVENÍ SKUPINY Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Upozornění (systémová) Menu Vyhledávací kritéria pro úkoly Záhlaví tabulky –možnost řazení podle sloupců Stránkování Stav úkolu| Atributy.
TISKOVÉ SESTAVY Michaela Žítková, 4. Y. Úkol: Vytvoření seznamu studentů pro hromadný výlet Úvod Program WinBase Postup při vytváření Závěr.
WebCastle VŠB Vedoucí bakalářské práce:Ing. Jan Ružička Ph.D. Vypracoval:Martin Prager VŠB – TU Ostrava Institut Geoinformatiky Studijní skupina :G362.
Rezervační systém jídel
POČÍTAČOVÝ SYSTÉM PRO NÁVRH TECHNOLOGIE BETONÁŽE ZA ZIMNÍCH PODMÍNEK Ing. Jan Čermák Ing. Vyacheslav Usmanov Ing. Kateřina Svobodová prof. Ing. Čeněk Jarský,
Převody pojistných kmenů Team4 Ciasnocha Michal, Kokaisl Standa, Mathauser Jan, Molda Milan, Puncman Daniel.
Benchmarkingový diagnostický systém finančních indikátorů INFA Mapa stránek.
FIT-GUIDE SOFTWAROVÉ INŽENÝRSTVÍ 1 JAN ČECH, MICHAL KARTÁK, VERONIKA NOSKOVÁ, PAVEL KREJČÍ, TOMÁŠ VOSYKA.
IS zápisu na cvičení Rostislav Žólty, zol005.
FIT-GUIDE SOFTWAROVÉ INŽENÝRSTVÍ 1 JAN ČECH, MICHAL KARTÁK, VERONIKA NOSKOVÁ, PAVEL KREJČÍ, TOMÁŠ VOSYKA.
Návrh a tvorba WWW Semestrální práce. Termíny –20. října – odevzdání popisu práce pár větami popsat, jak bude vypadat a fungovat Vaše semestrální práce.
1 Školení IS Katalog předmětů Předmět je určen fakultou, kódem a obdobím Kódy musí být unikátní – neměly by se používat kódy již jednou použité,
KM svaz stolního tenisu
Letsim letecký simulátor Analytická část Letsim 1.
Mgr. Naděžda Fasurová, Ph.D.
1 Jak si zabezpečit profil na Facebooku. 2 Zabezpe č ení profilu na Facebooku Na Facebooku klikni na ikonku Účet (vpravo nahoře) a vyber si možnost Nastavení.
Aplikace Přijímačky školní rok 2014/2015
Manažerská aplikace pro OS Android Evidovaní a správa faktur s pomocí IS Helios Green.
Seminář k výběrovému řízení 2016 Přihlašování do výběrového řízení Statutární město Ostrava Magistrát Odbor sociálních věcí, zdravotnictví a vzdělanosti.
Univerzitní informační systém, Svojanov 2005 Novinky pro studenty a učitele Ondřej Gabriš
Seznam orgánů veřejné moci OVM Ing. Martin Kořínek eGoncentrum ORP Nový Bydžov.
Novinky ve verzi 5.8. Confluence 5.7 – nové zkušenosti se soubory, které podporují téměř všechny fáze cyklu spolupráce (nahrávání, komentáře, editace,
Tabulkový procesor Práce s listy, adresace buňky, definice řady Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, Růžena Hynková. Dostupné z.
Hotel Tatra, Velké Karlovice 23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Záznamník učitele Bc. Jana Večeřová.
Manuál pro editaci webu PCP
2OP484 Manažerská informatika 4 Google Suite
Aktualizace webové aplikace společnosti capellen orchestra
Informační systém univerzity
Přihlášení uživatele do portálu
eLogika nad platformou Android
Výuka na K13131.
Klasické fotoalbum.
Přihlášení.
Školení IS - 7 Rozvrh, Záložky.
Condeco stručná příručka Systém rezervace zasedacích místností
Transkript prezentace:

FIT-GUIDE SOFTWAROVÉ INŽENÝRSTVÍ 1 JAN ČECH, MICHAL KARTÁK, VERONIKA NOSKOVÁ, PAVEL KREJČÍ, TOMÁŠ VOSYKA

ANALÝZA BUSINESS PROCESŮ Student si chce zapsat předmět (na příští semestr), ale neví, co ho čeká. Má pouze neurčitou představu co předmět obnáší, ale neví, kdo ho učí a jak ho učí. Student přijde na úvodní stránku, kde si vybere 1)přímo předmět, ke kterému se rozbalí seznam učitelů. Každý učitel má roli (přednášející, zkoušející, cvičící). 2)přímo učitele, ke kterému se následně rozbalí seznam předmětů, které učí Systém bude sloužit jako podpora studenta při výběru předmětu a zápisu konkrétního cvičení. Bude poskytovat anonymní hodnocení předmětů a učitelů. Systém by měl fungovat na bázi student to student.

DIAGRAM AKTIVIT

ANALÝZA POŽADAVKŮ Funkční F1. anonymní hodnocení předmětů F2. anonymní hodnocená učitelů F3. poskytnutí základních informacích o učitelích F4. poskytnutí základních informacích o předmětech F5. evidování předmětů/učitelů F6.evidování učitelů F7.vyhledávání předmětu F8.vyhledávání učitele F9.úprava údajů učitele F10. přihlášení administrátora F10.1 mazání komentářů F10.2 mazání učitele

ANALÝZA POŽADAVKŮ Obecné N1. dostupné jako webová aplikace N2. dostupné nejspíše pod fit-wiki.cz o tomto faktu se bude jednat N3. neprovázanost se systémem KOS a EDUX bude se řešit v budoucnu (BI-SI2) N4. předmět nelze smazat lze pouze přejmenovat či upravit

ANALÝZA UŽITÍ Seznam účastníků administrátor - stará se o aktualizaci seznamu předmětů/učitelů, jediný může předměty a učitele smazat student - může si zobrazit předměty/učitele, kteří jsou v systému k dispozic -předměty i učitele komentuje -přidává nové předměty/učitele a upravuje jejich profil na aktuální

USE CASE MODEL UC1 - přidat předmět  administrátor či student může přidat nový předmět do IS UC2 - přidat učitele  administrátor či student může přidat nový předmět do IS UC3 - upravit údaje  umožňuje administrátorovi i studentovi upravit veškeré údaje, které jsou u entity předmět/učitel evidovány UC4 – odstranit komentář/učitele  umožňuje administrátorovi dotyčný komentář/učitele smazat z IS UC5 - zobrazit předmět/učitele  zobrazuje hledaný předmět/učitele UC6 - hodnotit předmět/učitele  student může hodnotit daný předmět/učitele

PŘÍPADY UŽITÍ PožadavkyUC1UC2UC3UC4UC5UC6 F1+ F2+ F3+ F4+ F5++++ F6+ F7+++ F8+++ F9+ F10+ UC1 - přidat předmět UC2 - přidat učitele UC3 - upravit údaje UC4 - odstranit komentář/učitele UC5 - zobrazit předmět/učitele UC6 - hodnotit předmět/učitele F1 - anonymní hodn. předmětů F2 - anonymní hodnocená učitelů F3 - poskytnutí zákl. inf. o učitelích F4 - poskytnutí zákl. inf. o předmětech F5 - evidování předmětů/učitelů F6 - evidování učitelů F7 - vyhledávání předmětu F8 - vyhledávání učitele F9 - úprava údajů učitele F10 - přihlášení administrátora

DOMÉNOVÝ MODEL TŘÍD