Krizová situace Člověk a jeho zdraví. Krizová situace Člověk a jeho zdraví.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství
Advertisements

Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: NEROVNICE Autor: Mgr. Alena Štědrá Název.
VY_32_INOVACE_27. What colour is it? VY_32_INOVACE_27.
Tázací zájmena ANOTACE Šablona:ICT AJ Tázací zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický okruh:
ICT 2- 3 – Melodie vzestupná, sestupná
První pomoc Zhodnocení stavu vědomí
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENO MY YOUR Povídej si se spolužákem ve dvojici. Snaž si zapamatovat si, co jsi slyšel.
ICT VLASTNOSTI TÓNŮ – výška tónů
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ Šablona: ICT PRV ČAJZ Složky potravy- pracovní listy Anotace: základy zdravého způsobu stravování Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová.
ICT VL Naše okolí 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ICT M 5.R. Zlomky Anotace: Prezentace obsahuje práci s pomůckou k pochopení učiva o zlomcích. Prezentace je prezentována interaktivně na tabuli.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Člověk a jeho svět Člověk a jeho zdraví
Osobní zájmena Subjective pronouns ANOTACE Šablona:ICT AJ osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí.
Lékárnička Člověk a jeho zdraví. Lékárnička Člověk a jeho zdraví.
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENO MY, YOUR ANOTACE Šablona:ICT AJ přivlastňovací zájmena MY, YOUR Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Rozmanitost přírody Živá příroda, podmínky života na Zemi
Rozmanitost přírody Oceány. Rozmanitost přírody Oceány.
ICT VL Evropa 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Obvod čtverce a obdélníka ICT2_1/1
Zdravá strava - křížovka
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly II Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Chování ve městě Člověk a jeho zdraví Šablona: ICT PRV ČAJZ Chování ve městě Anotace: bezpečné chování v lese, přechod pro chodce, injekční stříkačky.
Lidské tělo – všeobecný test
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh:  Jazyková výchova.
První pomoc Přivolání pomoci z okolí
Jejda, tady byl někdo veliký popleta! Zkus doplnit zapomenuté čárky nad slovy.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Colour a picture Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody. Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ICT M 5.R. Písemné násobení a dělení
ICT VL Asie 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace: Prezentace.
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Lípa srdčitá Rozmanitost přírody. Lípa srdčitá Rozmanitost přírody.
Sloh - pohádky Hádej pohádku
U lékaře Člověk a jeho zdraví. U lékaře Člověk a jeho zdraví.
Jak živočichové rostou a vyvíjejí se- kočka domácí
Lidské tělo - osmisměrka
Chování v lese Člověk a jeho zdraví. Chování v lese Člověk a jeho zdraví.
Cizí člověk Člověk a jeho zdraví Šablona: ICT PRV ČAJZ Cizí člověk Anotace: bezpečné chování, vyhodnocení a zvládání rizikových situací Autor:
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
ICT VL Evropa – povrch 5.R.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Křížovka – příbuzenské vztahy
Stavba těla živočichů Savci
ANOTACE Šablona: ICT PRV ČAJZ Silnice Anotace: zásady bezpečného chování na silnici Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup:
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
ICT M 5.R. Desetinná čísla kolem nás
Zájmena WHAT, THIS, IT ANOTACE Šablona: ICT AJ Zájmena what, this, it Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk.
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmeno ITS Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický okruh: Produktivní a receptivní.
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Tísňová volání VY_32_INOVACE_1B_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 2 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
ZAJÍMAVOSTI OBCE ANOTACE
Transkript prezentace:

Krizová situace Člověk a jeho zdraví

Šablona: ICT2-2-53 PRV ČAJZ Tísňová volání Anotace: tísňové linky, jejich čísla, nebezpečné situace Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup: uplatňuje základní dovednosti a návyky související s podporou zdraví a jeho preventivní ochranou, ošetří drobná poranění a zajistí lékařskou pomoc Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova : první pomoc,tísňová volání, nebezpečné situace Druh učebního materiálu : prezentace ppt. – pracovní list Druh interaktivity: aktivita Cílová skupina :Žák Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání – první stupeň, 1. období Typická věková skupina 7-9 let Celková velikost – 78,5 kB -soubor ppt.

Požár zaparkovaného auta Vybarvi stejnou barvou číslo tísňového volání a jeho název. Potom vybarvi příslušnou barvou situace, které k nim náleží. Havarované auto, lidé zůstali uvnitř Požár zaparkovaného auta Požár v bytě Nehybný člověk leží na ulici Záchranná služba Někomu z rodiny se udělalo špatně 150 Vykradený byt Policie Topící se člověk 158 Požár lesa Hasiči Je-li ohrožen život nebo zdraví člověka 155 Zdroj: REZUTKOVÁ, Hana a Lenka BRADÁČOVÁ. Pracovní sešit ke Světu okolo nás. Ilustrace Kateřina Bittmanová. Všeň: Alter, 2006, 2 sv. ISBN 80-7245-076-X2.