TO OSTRAVSKO MARKETING PO OSTRAVSKU…

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zpracoval: Rastislav Steranka
Advertisements

Kongresová turistika pro Pardubický kraj Chrudim Spolkový dům Záměr vzniku.
PRAGOALARM/PRAGOSEC zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy Koncept veletrhu pro rok 2012.
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
ECVET v Programu celoživotního učení
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Film jako nástroj marketingu destinace - shrnutí.
Setkání informačních center Zlínského kraje Kroměříž
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
Změny v podpoře pro období Ing. Marian Piecha, Ph.D., LLM | generální ředitel Brno, 8. října 2013.
GUIDE ME! Projekt mezinárodní spolupráce. Anotace projektu  Moderní technologie pro podporu cestovního ruchu  Propagace cestovního ruchu  Výměna zkušeností.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Česká centrála cestovního ruchu
HESLO Fórum „HLEDÁNÍ INVESTIČNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ V EVROPĚ A ASII A MOŽNOSTI JEJICH FINANCOVÁNÍ“ Zuzana Synková CENTRUM INFORMAČNÍCH SLUŽEB 1.
30. červen, 2006 Role Agentury pro regionální rozvoj v marketingu Moravskoslezského kraje Marek Prorok, PR a marketing, ARR.
Je Česká republika považována za golfovou destinaci? Nebo je stále ještě „Neobjevenou golfovou destinací“? Czech Golf Travel Association.
Mediální komunikace ČD

Národní tým expertů ECVET Národní tým expertů ECVET Šíření a podpora evropského nástroje pro zvýšení kvality mobilit ECVET a jeho zavádění.
Rozvoj kvalifikované pracovní síly v ČR. Obsah prezentace Představení Agentury CzechInvest Regionální kanceláře Aktivity pro podporu rozvoje kvalifikované.
Oficiální portál ČR Kateřina Zachová, Marek Tupý.
Destinační management TO Jeseníky-východ
PROPAGACE PRÁCE SEKTOROVÉ RADY, JEJÍCH VÝSTUPŮ A CELÉ ZAKÁZKY NSK2.
RPS/CSF Komunikační plán RPS 2006 Realizované projekty Období: 12 / 2005 – 6/ 2005.
Akční plán hl.m. Prahy pro řešení krize v incomingové turistice.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Aktivity v oblasti cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
Statutární město Ostrava
Úvodní konference projektu „Průvodce světem Multimédií“ 21. září 2010 LAPTUS s.r.o., rozvojová agentura.
Euro Net. Projekt Euro Net OP PCS SK-CZ 2007 – 2013 je spolufinancován z prostředků Evropského fondu pro regionální rozvoj (ERDF)
”Národní tým expertů ” Dům zahraniční spolupráce Národní agentura pro evropské vzdělávací programy.
Realizované aktivity v roce 2013 Komise pro technické vzdělávání Sekce Marketing Ing. Pavel Duchek.
Regionální konference v MSK
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Záměrem Moravskoslezského kraje je provést systémovou změnu v poskytování sociálních služeb Závěrečná konference k projektu „Podpora transformace pobytových.
Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:
Agentura CzechTourism a její marketingové aktivity v roce 2010.
Projekty destinačního managementu v Moravskoslezském kraji - od turistické oblasti po region Ing. Richard Žabka, Agentura pro regionální rozvoj, a.s. 1.
NORTH BOHEMIA CONVENTION BUREAU, o.p.s. (NBCB) obecně prospěšná společnost, založena na podporu zařazení Libereckého kraje a města Liberce mezi prestižní.
Destinační společnost Východní Čechy
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Zdroje informací o exportních příležitostech. 2 BusinessInfo.cz Oficiální portál pro podnikání a export Korejská republika
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
Výzkum, Trendy a Inovace Obsah prezentace Aktivity oddělení Výzkumu a Analýz Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Česká republika Bezpečná.
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
Kongresová turistika v ČR, podpora jejího rozvoje.
CzechTourism MARKETINGOVÝ PLÁN VÝCHODISKA PRO ROK 2009 : STŘEDNÍ EVROPA JE STABILIZOVANÝM TRHEM CR GLOBÁLNÍ FINANČNÍ KRIZE SE PROJEVÍ POKLESEM POČTU.
Projekt společenské odpovědnosti („PSO“) Mgr. Pavel Olšovský, KÚ MSK květen 2010.
Královéhradecký kraj – podpora podnikání Ing. Michal Pultar Hradec Králové,
Komunitní plánování ORP Roudnice nad Labem – spolu a inovativně.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
Vyhlášené programy v roce 2016/2017
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
FILMOVÉ KANCELÁŘE Ludmila Claussová
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Atraktivní zaměstnavatel
Závěrečná konference projektu
SVAZEK OBCÍ VÝCHODNÍ KRKONOŠE
Aktuální informace o činnosti CCRJM
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
„Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země“
Transkript prezentace:

TO OSTRAVSKO 2012-2013 MARKETING PO OSTRAVSKU… www.ostrava.cz Statutární město Ostrava Odbor ekonomického rozvoje Oddělení investičních příležitostí a turismu TO OSTRAVSKO 2012-2013 MARKETING PO OSTRAVSKU… www.ostrava.cz

AKTIVITY NA PODPORU TURISMU TO OSTRAVSKO, resp. MSK AKČNÍ PLÁN 2012-2013 Oddělení investičních příležitostí a turismu

TO OSTRAVSKO – AKČNÍ PLÁN 2012-13

STATISTIKY UKAZUJÍ NA ZVYŠUJÍCÍ SE ZÁJEM O OSTRAVSKO

MORAVSKOSLEZSKÉ CONVENTION BUREAU, MĚSTO OSTRAVA IDEÁLNÍ DESTINACE PRO KONGRESOVOU A INCENTIVNÍ TURISTIKU

AKTIVNÍ PŘÍSTUP OD POČÁTKU… ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ O MSK A OSTRAVĚ JAKO KONRESOVÉ A INCENTIVNÍ DESTINACI DATABÁZE KONTAKTŮ NA PCO, ASOCIACE, FIRMY ATD. ZAHRANIČNÍ TRHY ZVÝŠENÝ OBJEM POPTÁVEK PO MICE AKCÍCH V DESTINACI ZVÝŠENÍ POČTU KONFERENCÍ A KONGRESU V DESTINACI (3.MÍSTO) VYBRANÉ AKTIVITY CONVENTION!!! webové stránky www.conventionostrava.cz Leták MEET IN Brožura MEET IN Flash disky 4GB Bannery pro internetovou prezentaci Inzerce – příloha E15 1/4 Inzerce – Czech Travelogue – titulka + 5 stránek Inzerce – magazín Pendolína Inzerce TTG Inzerce - Brožura CzCB Fam trip Polsko Fam Trip pro ČR a SR Veletrh EIBTM Barcelona Veletrh IMEX Frankfurt Workshopy Berlín, Praha 3x, Paříž, Ostrava Veletrhy - Go, Holiday World, Slovakiatour, Free, ITB… Kandidatury Site inspection – Brembo Itálie, novináři, agentury, …) Schůzky se strategickými partnery C!!! ,

Filmové produkce v regionu, realizace projektů Pozitivní publicita, multiplikační efekt www.filmostrava.cz Location Tours

Veletrhy investičních příležitostí B2B jednání Databáze ploch, Kalkulačka pro investory ad. Development Newsletter Příznivý finanční rating: Moody´s Standard&Poor´s A2 (stabilní) A+ (stabilní)

DĚKUJEME ZA POZORNOST LUCIE KAJNAROVÁ A HANA VÍTKOVÁ Odbor ekonomického rozvoje Město Ostrava