13.4.2015Inovace roku 20131 Výukový systém Merkur robotika kolem nás.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VÝSLEDKY DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ v Plzeňském kraji Plánování lidských zdrojů Svaz průmyslu a dopravy ČR, Západočeská univerzita v Plzni, Česko-německá obchodní.
Advertisements

Martin Weiter, Petr Zdílna, Karolína Černá, Miroslava Krčmová
STŘEDNÍ ŠKOLA TECHNICKÁ ŽĎÁR NAD SÁZAVOU
2. WORSKHOP „Výměna zkušeností a řešení společných problémů v oblasti dalšího profesního vzdělávání“ Karlovy Vary TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV PRÁCE (musí být stručný, výstižný, měl by obsahovat jednoznačné výrazy a slovní spojení) Název školy Jméno autora, třída, místo a rok zpracování.
SYSTÉM POČÍTAČEM PODPOROVANÝCH EXPERIMENTŮ KE ZVYŠOVÁNÍ KOMPETENCÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍCH A STŘEDNÍCH ŠKOL.
Jak získat nadané žáky pro nové technologie Dora Kroisová 1.
Přednášející: Luboš Langhammer Lanbot. .NET MF v robotice  Výhody platformy  Automatický sklad  Snobot  Robrouk  Lynx  Soutěže.
Mechatronika v okresu Plzeň-sever (a nejen tam) Ing. Jiří Prantner, Klastr Mechatronika o.s., prezident Tel: Mail:
IPS. Nová adresa ÚP pro Prahu-východ (IPS) od Dobrovského 1278/ Praha 7.
Kam po ZŠ?.  Splnil/a povinnou školní docházku v délce devíti let, nebo úspěšně ukončil/a základní vzdělávání před jejím splněním,  při přijímacím řízení.
Soustava vzdělávání po základní škole. základní škola odborné vzdělávání poskytují odborné vzdělání cílem je příprava na povolání všeobecné vzdělávání.
2. setkání metodiků škol okresu Vsetín Základní a střední školy
Projekt Zkvalitnění vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti udržitelného rozvoje na školách Jihočeského kraje RČ: CZ.1.07/1.3.06/
Školní rok 2012/2013. Technika očima dětí Projekt financovaný z OP VK Posílení manuální zručnosti a technických dovedností Vylepšení školního vzdělávacího.
Techmania Talent. 2 Hledáme právě Vás Dokážete se poprat se zodpovědností? ??? Dřímá ve Vás zájem o robotiku či IT? ??? Máte nápady a toužíte se zabývat.
Svět algoritmizace a programování na českých školách (ZŠ a SŠ) Jde o tradiční oblast, která by měla být vyučována na středních školách (řešení problémů.
Časová koordinace ekonomického vzdělávání ©prof. Ing. Ondřej Asztalos,CSc.
Modul C1 - Systémy právní ochrany duševního vlastnictví
CZ.1.07/1.1.04/ „Digitální projektování ve strojírenství“ Střední průmyslová škola strojnická, Olomouc „Tento projekt je spolufinancován Evropským.
VZDĚLÁVÁNÍ PO SPLNĚNÍ POVINNÉ ŠKOLNÍ DOCHÁZKY Mgr. Blanka Vohníková.
Programátor CNC strojů
JAK TVOŘÍME UČEBNÍ TEXTY PRO ŠVP NA ZŠ LIBEREC, LESNÍ
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
Vybrané statistické údaje, zájem o studium technických oborů Josef Beneš CSVŠ, v.v.i. SPAV Spolupráce technických fakult veřejných vysokých škol s podniky.
Výukový software - přehled, komparace Jiří Tesař.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v JMK Integrovaná střední škola Sokolnice Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.00/
Nástroje daňových úlev
Miroslav Nečas Tomáš Vybíhal
ROBOTIKA BUCHTA Jan.
DIDAKTIKA FYZIKY I. 1 Fyzikální vzdělávání
Střední průmyslová škola a Střední odborné učiliště Uničov Modelářsko-robotický a CAD/CAM kroužek PROJEKT OPVK - PODPORA TECHNICKÉHO A PŘÍRODOVĚDNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ.
1 Prezentace Přírodopis lehce a zábavně – elektronická učebnice přírodopisu pro ZŠ
NOVINKA BOMBA PRO ABSOLVENTY STROJNÍCH A ELEKTROTECHNICKÝCH PRŮMYSLOVÝCH ŠKOL studijní obor „Inteligentní systémy s roboty“
Studijní cesta HPH Kichlengern Ivo Pleva Datum narození: Vzdělání: Střední škola technická – obor: Mechanik seřizovač mechatronik.
Podporujeme zájem o odborné vzdělávání Helena Úlovcová Národní ústav odborného vzdělávání Konference Budoucnost odborného školství, Praha,
Vzdělávací portál eKabinet.cz a digitální obsah pro střední školy Ing. Richard Valenta
Profese učitele z pohledu praxe střední školy (vážně i nevážně) Duben 2008.
ZŠ DĚČÍN 1 Kariérové poradenství na základní škole.
UČEBNÍ OBOR HODINÁŘ Jihlava
Informatika a výpočetní technika. Výuka výpočetní techniky v nižším gymnáziu.
Podpora méně frekventovaných jazyků SŠ Mgr. Lucie Pospíšilová.
GJVJ Nižší gymnázium Prima - kvarta Hodinová dotace 2 hodiny týdně Seznámení s fyzikou, její uplatnění a význam Úvod do měření veličin, zpracování.
Každý náš žák může být uznávaným odborníkem nebo vyhledávaným řemeslníkem.
PREZENTUJÍCÍ Technické fórum 2016 Aktivity na podporu technické tvořivosti a zručnosti v základních školách Kamil Ubr, vedoucí OŠMS Krajského úřadu Kraje.
Příčiny neúspěchu žáků Jana Míková. John Holt: „Proč děti neprospívají“ John Holt: „Proč děti neprospívají“ Bojí se, nudí a jsou zmatené Bojí se, nudí.
Vytvoření společné platformy podpory technického vzdělávání se zapojením všech stupňů vzdělávání, zaměstnavatelů a dalších subjektů.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
.NET Micro framework 2012 PRaha
Připravil jsem si pro vás prezentaci Na arduino
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 6 didaktických pojmů + zodpovědět 2 otázky.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Tisková konference
Grantový projekt „Moderní absolvent strojírenství“
Modernizace manipulačního robota
Komunikace učitele se žáky
Merkur pro podporu technického vzdělání
Polytechnické vzdělávání v DVPP VISK seminář KAP Středočeského kraje
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Krajský metodický kabinet ELEKTROTECHNIKY
Název projektu Cesta k vědě poznáním všemi smysly II
Při technické univerzitě v Liberci
Podpora technického vzdělávání v Kraji Vysočina
Spolupráce se školami.
využití digitalizace ve vzdělávání
Informace o projektu IKAP
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
Cíle, obsah a prostředky polytechnického vzdělávání
Transkript prezentace:

Inovace roku Výukový systém Merkur robotika kolem nás

Inovace roku Osnova Absolventi škol (jak je vidí firmy) Změny ve školství (které proběhly) Jak z toho ven? (ze situace technického školství) Učební pomůcky (přehled) Učební pomůcky (pokračování) Robotika Fotogalerie

Inovace roku Absolventi škol – současný stav Chybí manuální zručnost Nemají všeobecný přehled Neznají mezipředmětové vztahy Neumějí používat základoškolské vědomosti (trojčlenka, procenta, trojúhelník – goniometrické fce, Pyth. věta) Chybí logické uvažování, abstraktní myšlení

Inovace roku Změny ve školství Mění se legislativa Mění se druhy maturit Mění se učebnice Každá škola učí, co chce – nestejnorodost vědomostí ze ZŠ SŠ nemohou dobře navazovat VŠ nápodobně

Inovace roku Jak z toho ven? Učitel musí být autoritou Změnit přístup studenta Sjednotit úroveň vzdělání na ZŠ Soutěže Probudit zvědavost (zájem) u žáka – čím dříve, tím lépe Robot, který se hýbe, připoutá pozornost

Inovace roku Učební pomůcky Klasické stavebnice – rozvíjejí jemnou motoriku, manuální zručnost, představivost, zájem o techniku, abstraktní myšlení Mechanika I – názornost fyzikálních zákonů, jednoduché stroje, Newtonovy z. EMA – elektřina, magnetizmus, točivé stroje

Inovace roku Učební pomůcky Mechatronika – seznámení se senzory, efektory a základními principy mechatroniky (teplotní čidlo, tlakové čidlo, servomotor, krokový motor, optická závora atd.) Robotika – viz následně

Inovace roku Robotika Velmi vhodné pro výuku programování mikrokontrolerů Názorné praktické využití Platformy Atmel, Picaxe, Arduino Podvozky, manipulátory, dopravníky Dálkové ovládání (RC, IR, wifi, internet)

Inovace roku Fotogalerie

Inovace roku Děkujeme za pozornost