Výuková prezentace Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/Inf15 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí být použit pro komerční účely
Identifikátor materiálu: EU OPVK ICT2-4/Inf15 ŠkolaZákladní škola Olomouc, Heyrovského 33 Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Název projektuMáme šanci číst, zkoumat a tvořit AnotaceŽáci si upevní a prohloubí znalosti při samostatné práci AutorMgr. Ludmila Faltýnková NázevVýuková prezentace Očekávaný výstupProcvičení a prohloubení znalostí s využitím digitální technologie Vzdělávací oblast - oborVolitelné předměty - informatika Klíčová slovaVýuková prezentace Druh učebního materiáluPrezentace Druhy interaktivityMotivace, procvičení a ověření znalostí Cílová skupinaŽáci Stupeň a typ vzděláváníZákladní škola II. stupeň Typická věková skupina9. ročník ZŠ Datum / období vzniku VMBřezen 2013
Co je výuková prezentace Jak vyplývá z jejího názvu, používá se pro výukové účely Prezentujeme pomocí jí nové učivo či téma
Základní pravidla výukové prezentace Nepoužívejte dlouhé a souvislé texty Prezentace je pouze vodítkem – má obsahovat to, co je nejdůležitější Používejte jednotný grafická styl a nástroje zvýraznění – podtržené písmo, rámečky, obrázky Méně animací – přílišné střídání efektů odvádí pozornost od obsahu
Barvy Volte vhodné barvy! Pro PC světlejší pozadí Pro dataprojektor tmavší pozadí Nepoužívejte přílš křiklavé barvy Nestřídejte příliš mnoho barev
Animace Používejte raději méně animací Držte se jednotného schématu Nevolte složité animace náročné na zrak
Obsah prezentace Volte vhodné a zajímavé téma Vkládejte jednoduché věty a hesla Používejte obrázky Buďte systematičtí – nepřeskakujte chaoticky z jedné oblasti do druhé a zpět Prezentace by měla plynulá Jednotlivé snímky na sebe musí navazovat Buďte opatrní při časování – je obtížné odhadnout, jak dlouho je pro daný snímek potřeba Volte raději delší časové úseky v kombinace i kliknutím myši
Konec prezentace