Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Referát č. 19 Počítačová grafika Lucie Březíková 4.C.
Advertisements

Základy focení – Zlatý řez a formáty souborů ve fotografii
Kompozice, zlatý obdélník a zlatý řez
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Tato prezentace byla vytvořena
Zlatý řez v kompozici Zpracoval Mgr. Antonín Grafnetter
Kompozice snímku aneb Naučte se vidět kreativně Zdeněk Töpfer
Tato prezentace byla vytvořena
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen.
Rovnání horizontu, úprava kolinearity a perspektivy
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
VY_32_INOVACE_FOTF10760ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Kompozice Zpracoval Mgr. Antonín Grafnetter
Tato prezentace byla vytvořena
Mgr. Iva Havlíková ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_338.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
VY_32_INOVACE_FOTF10160ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_FOTF11460ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
IDIF – Seminář portrétní fotografie Jana Pazderková.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Infračervené záření Barbora Pagáčová IV.C
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
VY_32_INOVACE_FOTF11660ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Tato prezentace byla vytvořena
Pythagoras Michaela Hloušková, c4b
GRAFIKA A DIGITÁLNÍ FOTOGRAFIE. 2 NĚCO O KOMPOZICI Kompozice, nebo-li česky skladba, je souhrn všech opatření, která děláme, aby snímek byl přehledný,
Kompozice snímku aneb Naučte se vidět kreativně
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Tato prezentace byla vytvořena
VY_32_INOVACE_FOTF11360ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Vliv osvětlení a jasu na člověka
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Přínos české kultury 1. část.
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Světelné podmínky a možnosti zobrazovačů.  Jakou „nejsvětlejší“ bílou může monitor zobrazit? Bílá Nejsvětlejší plocha, jakou tady můžete vidět:
Jan Patočka Adam Neckář, C4A.
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.03/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Správná odpověď? Opakování celkového učiva o Základní skladbě obrazu – kompozici obrazu.
Jméno autoraZdeněk Bártl název projektuModernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ číslo šablony III/2 Inovace.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Renesance 2 Vrcholné období. Renesance 2 Vrcholné období.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Kompozice krajiny Základy a ukázky.
Počítačová grafika Maturitní otázka č. 19 Martin Ťažký.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Tilt-shift efekt Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Druhy kompozic
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Druhy kompozic
Rovnání horizontu, úprava kolinaerity a perspektivy
Vlastnosti trojúhelníku
Transkript prezentace:

Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu

Kompozice snímku 5

Horizont  rozděluje obraz na dvě části:  zem  těžká  nepohyblivá  obloha  vzdušná  proměnlivá  na snímku krajiny obvykle nejvýznamnější čára

Horizont  i pro horizont platí pravidlo Zlatého řezu  obvyklé umístění horizontu do  1/3  nebo 2/3  umístění do poloviny  nerozhodnost  až na vyjímky není dobře hodnoceno  typická začátečnická chyba

Horizont

Horizont ve 2/3  Název typu:  „Země a obloha“  to hlavní je v dolních 2/3  obloha je jen doplněk v horní 1/3

Horizont v 1/3  Název typu:  „Obloha a země“  podstatná je obloha – hlavní předmět na fotografii  1/3 země je doplněk (který by se nefotil nebýt oblohy)

Horizont v 1/2  Nerozhodnost pozorovatele.

Použité zdroje:      