Grafy v tabulkovém procesoru Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/02.0012 GG OP VK 3. ročník oboru Kadeřník a Kuchař - číšník.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Informační a komunikační technologie Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 2.7 Obrázky Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník Ročník:
Advertisements

X EXEL.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3D grafika 3. ročník oboru Kadeřník a Kuchař-číšník.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_13.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Prezentační programy 3. ročník oboru Sociální péče Grafy v Powerpointu.
2D grafika Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. ročník oboru Kadeřník a Kuchař - číšník.
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Grafy v Excelu.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Google formuláře.
17.Tabulkový procesor (filtrování a řazení dat, formuláře, podmínky a podmíněné formátování, export a import dat) Barbora Skoumalová 4.A.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Třídění a řazení dat Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2.
Burzovní graf Vytvořte burzovní graf, ve kterém se uvádí objem obchodované akcie, maximální a minimální cena, konečná cena.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2 Formát buňky.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2 Vzorce.
Úvod  Nejdůležitější vlastností grafu je sdělit dané informace.  Grafy mohou mít různou podobu (barevné, plastické…).  Vždy je důležité, aby se z nich.
Střední škola gastronomie a hotelnictví Mladá Boleslav, s.r.o. OBOR: M / 01 HOTELNICTVÍ REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ PŘEDMĚT:PRÁCE.
Microsoft Excel Téma: Vkládání grafů Krok 1 Nejprve otevřete nebo udělejte tabulku, pro kterou budete graf vytvářet.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. ročník oboru Kadeřník a Kuchař - číšník Třídění a řazení dat pomocí tabulkového procesoru.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_14.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Struktura kriminality v roce 2000 Kriminalita je součástí každé společnosti a v posledním desetiletí zaznamenáváme nárůst většiny forem trestné činnosti.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Poštovní klient 3. ročník oboru Sociální péče Thunderbird.
Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/Inf19 MS Excel - Funkce Průměr Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Informační a komunikační technologie Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník Ročník: Styly.
TVORBA SLOUPCOVÝCH SPECIÁLNÍCH GRAFŮ Elektrárenská společnost ČEZ loni vykázala podle auditovaných výsledků čistý zisk 6,434 miliardy korun, což byl 12procentrní.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Kontakty, kalendář a úkoly 3. ročník oboru Sociální péče MS Outlook.
Jméno autora Zdeňka Sudová název projektuModernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ číslo šablonyIII/2 Inovace.
EXCEL 2010 Karta Domů, formát buňky 2. část. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309,
Univerzita třetího věku kurz Pokročilý Tabulkový procesor 3.
Tabulkový procesor. Tabulkový procesor pokročilé funkce filtrování a řazení dat formuláře podmínky a podmíněné formátování export a import dat.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_15.
Grafy v Excelu.
Informační a komunikační technologie PDF Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Studijní obor: Sociální péče Ročník: 4.
Informační a komunikační technologie Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 2. Textové procesory Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník.
Microsoft PowerPoint Tabulky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Zahradník.
Informační a komunikační technologie 1.3 Nastavení počítače Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník.
VŠB –TUO ATŘ Manažerská grafika Grafy v MS Excel 2003 Podešva Petr
Tabulkový procesor MS EXCEL III. TVORBA GRAFŮ, SEZNAMY, FILTROVÁNÍ DAT Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Poštovní klient 3. ročník oboru Sociální péče Nový .
EXCEL ÚPRAVY GRAFU, KARTA FORMÁT. MINIGRAFY ING. BOHUSLAVA VITEKEROVÁ IKT MS Office
Informační a komunikační technologie 1.8 Nastavení počítačové sítě Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Učební obor: Kadeřník,
Vzorce v tabulkovém procesoru Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. ročník oboru Kadeřník a Kuchař - číšník.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. Tabulkové procesory Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník Ročník: 2.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Prezentační programy 3. ročník oboru Sociální péče Motivy v Powerpointu.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník Ročník: Internetová stránka.
Informační a komunikační technologie 2.4 Autorské právo, licence Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník.
Grafy Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2 Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2 Úprava digitální fotografie 2.
Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Tematický celek: Microsoft Excel Kód a název materiálu:
EXCEL VYTVOŘENÍ GRAFU ING. BOHUSLAVA VITEKEROVÁ IKT MS Office
Vytvoření a vložení Typy grafů
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_12.
EXCEL – tisk a tvorba grafů Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 8 GRAF I – spojnicový graf Autor: Bc. Pavel Šiktanc Co se všechno naučíme??? Vytváření grafu z jednotlivých.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S2_12.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Chvalkovice
Popis tvorby jednoduchého grafu
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Informatika 9. ročník (volitelný předmět)
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
MS Excel – Vytváříme nový graf
VY_12_INOVACE_Pel_III_12 Funkce – grafické řešení soustavy rovnic
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Transkript prezentace:

Grafy v tabulkovém procesoru Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. ročník oboru Kadeřník a Kuchař - číšník

Učební obor: Kadeřník a Kuchař - číšník Ročník: 3 Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Obsah 1.Průvodce tvorbou grafu 2.Typy grafů 3.Změna typu 4.Popisky dat 5.Legenda 6.Úprava legendy 7.Pracovní list

Označíme oblast dat, která potřebujeme zobrazit v grafu Záložka „Vložení“ Vybereme požadovaný typ grafu Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 1. Průvodce tvorbou grafu

Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 2. Typy grafů Je třeba pečlivě volit různé typy grafu pro co nejnázornější zobrazení různých hodnot

Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. Změna typu

Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. Změna typu

Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 4. Popisky dat

Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 4. Popisky dat

Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 5. Legenda

Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 6. Úprava legendy

Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 6. Úprava legendy

Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 6. Úprava legendy

Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 6. Úprava legendy

Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 6. Úprava legendy

1.Vytvoř tabulku dle zadání. 2.Na stejném listu vytvoř sloupcové grafy obratu a zisku. 3.Na dalším listu vytvoř koláčový graf, který znázorňuje zaplacenou daň včetně popisků dat. 4.Každý graf bude mít vhodný nadpis. 5.Kde to není potřeba, legendu vymaž. Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 7. Pracovní list