S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi 200809 V E R Z E 200809 Systém a Personalistika Výdej 24.9.2008.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Novinky v řízení zásob 2008 Martin Schlosser Skalský Dvůr
Advertisements

Tipy a triky Ondřej Suk Skalský Dvůr
Příprava Řízení zásob na nový rok Co vše je třeba udělat před převodem na nový rok? Ing. Robert Naar Skalský Dvůr
Užitečné drobnosti v řízení zásob Autor: Martin Schlosser Skalský Dvůr
Webové rozhraní pro datové úložiště
S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE Prezentuje: Tomáš Florián Zákaznícky deň k verzii e
S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi V E R Z E SPOLEČNÉ PRVKY OVLÁDÁNÍ.
Kontrola stavu zakázky - Správce technické infrastruktury
Seminář k výběrovému řízení 2014
Průvodce aplikací GSMlink aneb Jak je jednoduché komunikovat s Athosem
S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi V E R Z E MZDOVÁ OBLAST.
Seminář k výběrovému řízení 2013 Způsob přihlášení do výběrového řízení.
Kontextový diagram Seznam aktérů Seznam událostí Kontextový diagram
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
Webové rozhraní u Prezentace formou sejmutých obrazovek ukazuje, jak je možné přihlásit se ke schránce elektronické pošty z jakéhokoliv počítače.
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
Analytická studie Datový model Funkční model Scénáře použití
Volné texty na faktuře přednáší: Ondřej Suk Skalský dvůr
Setkání klinických uživatelů 2010
Evidence pošty Spisová služba Podatelna Renata Pavelková, Marek Urban Skalský Dvůr
MARBES CONSULTING s.r.o. - komplexní řešení informačních systémů
V E R Z E PERSONÁLNÍ EVIDENCE
OvzdusiSQL Kvasar, spol. s r. o.. Obsah Opravy Novinky Nastavení programu Nastavení pro IT Export hlášení ISPOP Karta měření Karta emise Možnosti importů.
Zakázky Autor: Martin Schlosser Skalský Dvůr
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Prodejní ceny Možnosti cenové politiky v Řízení zásob Autor: Ing.Robert Naar Skalský Dvůr
IS WinFAS – tipy a triky Přednáší: Ondřej Suk Skalský Dvůr 2014.
Spisová služba GINIS Bc. Jan Podloučka.
S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi V E R Z E M O D U L M Z D Y.
INVENTARIZACE MAJETKU k
S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi V E R Z E Systém a Personalistika Výdej
Skládané formuláře verze NIS StaproAKORD.
S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi V E R Z E Systém a Personalistika.
Hromadná korespondence
– pokročilejším funkce. Seznam Ukládání do adresáře.
Zakázkový systém Romana Pavelková Skalský Dvůr
Rozšíření IQ sestav v RZ Jak zobrazovat data na 100% ? Ing. Robert Naar Skalský Dvůr
Upomínky a penále Dynamics NAV J.Skorkovský, KPH.
S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi V E R Z E Systém a Personalistika.
Předmět: Účetnictví, Aplikace, Účetní software Téma: Charakteristika programu pro vedení daňové evidence - číselníky Prezentace - powerpoint ing. Květoslava.
S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi V E R Z E Systém a Personalistika Výdej
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Poštovní klient 3. ročník oboru Sociální péče Thunderbird.
Úprava řádků sloupců a listů Nejprve si musíme otevřít Excel např. přes START/PROGRAMY/MICROSOFT EXCEL. Vytvořila jsem si tabulku pro strukturu mezd zaměstnanců.
Novinky a speciální nastavení v ŘZ Autor: Martin Schlosser Skalský Dvůr
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 10.0 (Záhlaví a zápatí)
S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi V E R Z E Systém a Personalistika.
PRÁCE S DOTAZY Eva Karmazínová, 4. Y. Postup při vytváření dotazů: 1) Vytvoříte vlastní aplikaci 2) Vytvoříte tabulku v aplikaci 3) Vytvoříte strukturu.
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Spisová a archivní služba (SAS) – pořádek v písemnostech a dokumentech.
ANOPRESS Databáze TAM TAM (Plné texty českých novin a vybraných časopisů)
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Komunikace Aplikací VEMA G1 s Microsoft Windows Martin Šustr.
Popis systému DBMAN (KEVIS). Obecná charakteristika Systém DBMAN vychází ze snahy maximálně zobecnit přístup k datům v jednoduchých databázích. Původním.
Ing. Zdeněk Šťastný daňový poradce.  zkušební verze:  ostrá verze:
BARTECH BARTECH, s.r.o. Velkomoravská 527/33, Hodonín, INVENTURA „HIM“ Řešení inventarizace hmotného majetku NOVINKY verze 2.0.
Univerzitní informační systém III., Lednice 2004 E-přihlášky Ing. Tomáš Majer
ZÁSOBY – PŘENESENÁ DAŇOVÁ POVINNOST Ing. Bohuslav Major Skalský Dvůr 2015.
Seminář k výběrovému řízení 2016 Přihlašování do výběrového řízení Statutární město Ostrava Magistrát Odbor sociálních věcí, zdravotnictví a vzdělanosti.
Databáze ● úložiště dat s definovaným přístupem ● typy struktury – strom, sekvence, tabulka ● sestává z uspořádaných záznamů ● databáze – struktura – záznam.
Seminář k výběrovému řízení 2017 Přihlašování do výběrového řízení Statutární město Ostrava Magistrát Odbor sociálních věcí a zdravotnictví.
Informace k novému SW, práce s elektronickou žádostí Michaela Hofštetrová Knotková.
Průvodce aplikací GSMlink aneb Jak je jednoduché komunikovat s Athosem
Jak sestavit dokument v Apstr 4
Představení školního informačního systému Škola OnLineOnLine
Skalský Dvůr 2015 Zásoby 2015.
Představení školního informačního systému dm Software
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Mgr. Petr Novák
Přihlášení.
Základní informace Možnost zadání rozpočtu i v cizí měně
Uživatelské tisky. Uživatelské tisky JasperReports a iReport
Implementace KAP v Jihočeském kraji I
Úvod od MS Dynamics NAV Příklad nad podej a následky tohoto procesu v systému (sklad, položky zákazníka a věcné položky ( finanční transakce na účtech.
Transkript prezentace:

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi V E R Z E Systém a Personalistika Výdej

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Nová záložka Události, dotazy, navigace

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Nová záložka Ostatní zákaznické sestavy

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Nový aparát – Generátor dotazů

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Nový funkce – Mail – interní pošta – i v sestavách

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Nový funkce – Mail – interní pošta – i v sestavách

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Nová funkce – Hromadné změny POZOR – nutnost maximální opatrnosti

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Indikace povinných položek

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Možnost nastavit přístupová práva k řádkům na některé číselníky Pouze pro zdatné administrátory nebo při implementaci Pro nastavení přístupů ve velkých firmách

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Str01 – Číselník struktur – kopie části stromu

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Str01 – Číselník struktur – nová struktura Seznam Typ struktur rozšířen o strukturu 10 – Rozborová struktura

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Opv01 – Kopírování dat z PM Tlačítko Promítnout z PM propíše již zadané údaje, Nastavit jako kmenový

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Opv01 - Rozšíření hlavičky o Evidenční stav 1 – v Evidenčním stavu 0 – Neplatný nebo nezaměstnanecký stav <0 – Různé druhy mimoevidenčního stavu

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Opv01 – Záložka Tarify – oprava editace hodnot Datum od, Datum do (zrušení Kalendáře) Opv11 – Sestava Platový automat za období – úprava sestavy. Zobrazuje i minulé platové postupy včetně rozšíření vstupních parametrů o výběr ze seznamu osob a Výběrovou osu

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Opv04 – Rozšíření informace z kontroly (nástup, ukončení PV, status PV)

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Osb02 – Generování čísla ZP při změně

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Pmi01 – Kopírování Pracovního místa

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Pmi01 – Nové časově sledov. údaje (pro Státní správu) Platová třída Stupnice tarifů (editace vyvolá dialog se zadáním konkrétního data změny – od)

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Rtf01 x Opv02 – Osobní příplatek – oprava chyby vznikající v rámci jednoho měsíce Rtf01 – Personální a mzdové údaje – oprava hodnoty v položce Měsíční rozpětí (sečítaly se současná a předchozí hodnota)

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Bzp01 – Rozšíření pole pro hlášení škody o položku Další škody

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Pom13 – Osobní karta pomůcek – oprava funkčnosti sestavy v závislosti na období přidělení pracovní pomůcky Str13 – Nadsystemizovaná PM podle organizační struktury – úprava sestavy. Zobrazení i těch PM, která jsou označena jako nadsystemizovaná, ale nejsou obsazena ani jednou osobou.

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Nav01 – Drobné úpravy

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Kva06 – Hodnocení akce Úprava editace údajů o akci

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Kva06 – Hodnocení akce Funkčnost tlačítka Finanční schvalování v záložce Účastníci Informativní mail po odhlášení účastníka z akce Nezapočítání účastníka se statusem 1 (zamítnuto manažerem) do počtu účastníků

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Utk01 – Krizové řízení Vojenská správa změněna na uživ. Číselník Vojenská evidence – branný poměr – hodnoty Ano/Ne polootevřený číselník

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Pom01 – Pracovní pomůcky – příští nárok i při přímém přiřazení (ne přes Pracovní místo)

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Sestavy Kal04 – opravena pro souhrnné kalendáře bez zobrazení hodin a směn Pmi10 – Pracovní místo a osoby – aktuální přiřazení PM k osobě

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Adm01 – Uživatelé – zastupování

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Adm02 – Profily – možnost omezit práva výčtem SJ,SO

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Adm03 – Role – Nová záložka Uživatelé

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Adm51 – Změnové řízení Dosud možné pouště pouze ze správcovské instalace, nyní možno i přes aplikační server

S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi Děkuji za pozornost