Anotace: číslovky, třídění číslovek upevnění učiva na cvičeních Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: jazyk a jazyková komunikace, český.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Vzdělávací oblast: Český jazyk – gramatika Autor: Vlasta Lindovská
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: počáteční a konečné písmeno,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Shrnutí učiva přídavná jména, poznávání, rod, číslo, pád, upevnění učiva na cvičeních Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk.
Skloňování základních číslovek
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Namáhání na tah a tlak Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, první období Typická věková skupina: 6 až 7 let Metodické doporučení: některé snímky lze žákům vytisknout Ověřeno.
Anotace: Zelenina a houby na podzim, třídění přírodnin Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný výstup:
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Podzim – viditelné proměny, co dělá člověk na podzim Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Český jazyk Autor: Mgr. Martina Durinová SKLOŇOVÁNÍ ČÍSLOVEK.
Anotace Prezentace pro žáky k finanční gramotnosti, seznámení s podobou českých mincí Autor Čekalová Sylva Jazyk Čeština Očekávaný výstup Vyjasnění pojmů.
Anotace Sčítání bankovek - kvíz Autor Holomková Lenka Jazyk Čeština
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
ČÍSLOVKY - SKLOŇOVÁNÍ Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Transkript prezentace:

Anotace: číslovky, třídění číslovek upevnění učiva na cvičeních Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: jazyk a jazyková komunikace, český jazyk Očekávaný výstup: žák rozlišuje druhy číslovek a skloňuje základní číslovky Klíčová slova: číslovky, skloňování číslovek dvě, obě, tři, čtyři, cvičení Druh učebního materiálu: prezentace se shrnutím učiva a cvičeními Cílová skupina: žák Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, druhé období Typická věková skupina: 10 až 12 let Metodické doporučení: lze využít pro výklad i pro shrnutí učiva na konci školního roku, snímky se cvičeními se mohou žákům vytisknout Ověření v praxi ověřeno dne: Ve třídě: 5.

Číslovky II. (skloňování) Procvičování učiva 5. ročníku Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Vanda Šimonová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

Skloňování číslovky DVA v rodě mužském, ženském a středním pádrod mužskýrod ženskýrod střední 1.dvadvě 2.dvou 3.dvěma 4.dvadvě 6.dvou 7.dvěma

Skloňování číslovky TŘI pádrod mužský, ženský i střední 1.tři 2.tří / třech 3.třem 4.tři 6.třech 7.třemi

Skloňování číslovky ČTYŘI pádrod mužský, ženský a střední 1.čtyři 2.čtyř /čtyřech 3.čtyřem 4.čtyři 6.čtyřech 7.čtyřmi

Procvič si: do textu doplň místo číslic číslovku. V peněžence mám jen (3)_______ koruny, ale pohled stojí (4)_______ koruny. V Národním muzeu jsem byl jen já s (2)_______ kamarády. Dojděte až k těm (2)________ dubům. Na startu cyklistického závodu se objevili i (3)_______cyklisté s (3)________ historickými koly. Ve (2)_______ se to lépe táhne. Ke (3)_______ morčatům přibyla další (2)_______. V těchto (4)_______ státech jsem ještě nebyl. Autor této knihy vypráví o (2)_______ sestrách. Obejde se to i bez nás (3)_______.

Správné řešení V peněžence mám jen tři koruny, ale pohled stojí čtyři koruny. V Národním muzeu jsem byl jen já s dvěma kamarády. Dojděte až k těm dvěma dubům. Na startu cyklistického závodu se objevili i tři cyklisté s třemi historickými koly. Ve dvou se to lépe táhne. Ke třem morčatům přibyla další dvě. V těchto čtyřech státech jsem ještě nebyl. Autor této knihy vypráví o dvou sestrách. Obejde se to i bez nás třech.

Skloňování číslovky OBA pádrod mužský 1.oba 2.obou 3.oběma 4.oba 6.obou 7.oběma

Skloňování číslovky OBĚ pádrod ženský a střední 1.obě 2.obou 3.oběma 4.obě 6.obou 7.oběma

Procvič si: dej číslovku do správného pádu. oba 3. pád- _________ oba 7. pád- _________ obě 2. pád- _________ oba 4. pád- _________ obě 3. pád- _________ oba 6. pád- _________ obě 6. pád- _________ oba 2. pád- _________

Správné řešení oba 3. pád- oběma oba 7. pád- oběma obě 2. pád- obou oba 4. pád- oba obě 3. pád- oběma oba 6. pád- obou obě 6. pád- obou oba 2. pád- obou

Doplň správný tvar OBA, OBĚ Mezi ________ děvčaty bylo velké přátelství. Při ________ fotbalových utkáních diváci vytvořili skvělou atmosféru. Paní učitelka předala ________ žákům vysvědčení se samými výbornými. Pravdu máte ________ dvě. U ________ autobusových zastávek byly vysazeny okrasné keře. Přijdu dnes na návštěvu k vám ________. Za _________ listnatými lesy se rozprostírala pole s kukuřicí.

Správné řešení Mezi oběma děvčaty bylo velké přátelství. Při obou fotbalových utkáních diváci vytvořili skvělou atmosféru. Paní učitelka předala oběma žákům vysvědčení se samými výbornými. Pravdu máte obě dvě. U obou autobusových zastávek byly vysazeny okrasné keře. Přijdu dnes na návštěvu k vám oběma. Za oběma listnatými lesy se rozprostírala pole s kukuřicí.

KONEC PREZENTACE