Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektu: Učení pro život
Advertisements

Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Jednotky času - procvičování
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí o zlomcích. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují znalosti o zlomcích.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly II Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_034.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Procentový počet Prezentace_12
AnotacePrezentace, která se zabývá smíšenými čísly. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci převádí smíšená čísla. Speciální vzdělávací.
AnotacePrezentace, která se zabývá porovnáváním zloků se stejným a různým jmenovatelem na číselné ose. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný.
Kalkulace zboží Prezentace_16 Mgr. Silva Vaňková OPČ_Kalkulace zboží
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_030.
Vzájemná poloha dvou kružnic
ICT M 5.R. Písemné násobení a dělení
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Téma: Násobení desetinných čísel
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 1
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Rozdělovací počet Prezentace_14
AnotacePrezentace, která se zabývá dělením dvou zlomků. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci dělí zlomky. Speciální vzdělávací potřebyNe.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Aritmetický průměr Prezentace_18
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením desetinného čísla číslem přirozeným. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vynásobí desetinné.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Anotace Prezentace, která se zabývá znaky dělitelnosti.pěti AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci určí čísla dělitelná pěti. Speciální vzdělávací.
Statika Moment silové soustavy, nahrazení síly silou 07
Anotace Prezentace, která se zabývá navzájem opačnými čísly. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozpoznají opačná čísla. Speciální.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Poměr, přímá a nepřímá úměrnost Prezentace_11
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením desetinného čísla číslem přirozeným. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vynásobí desetinné.
AnotacePrezentace, která se zabývá krácením a rozšiřováním lomených výrazů. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozšiřují a krátí.
Směšovací počet Prezentace_15
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Prezentace, která se zabývá povrchem a objemem hranolu. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vypočítají povrch a objem hranolu.
AnotacePrezentace, která se zabývá rozšiřováním zlomků. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozšiřují zlomky. Speciální vzdělávací.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá dělením dvou zlomků. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci dělí zlomky. Speciální vzdělávací potřebyNe.
Téma Dělení desetinných čísel 10 a 100 Anotace Výpočty dělení desetinných čísel 10 a 100 Autor Mgr. Martina Mašterová Jazykčeština Očekávaný výstup Žák.
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Písemné násobení desetinných čísel
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Písemné násobení jednociferným činitelem
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Transkript prezentace:

Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova VY_32_INOVACE_12_05_M Téma Písemné násobení Anotace Autor Mgr. Martina Mašterová Jazyk čeština Očekávaný výstup Žák si upevňuje algoritmus písemného násobení Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova Činitel, součin Druh učebního materiálu Prezentace Power Point Druh interaktivity Vzdělávání žáků prostřednictvím digitálních technologií. Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání 1. stupeň , 2. období Typická věková skupina 11-12 let Celková velikost 91 kB

PÍSEMNÉ NÁSOBENÍ VY__32_INOVACE_12_05_M

Postup • Postup písemného násobení si vysvětlíme na příkladu. 254 Pomocí 4 vynásobíme každé číslo z čísla 254. Pokud je vynásobené číslo větší nebo rovno 10, tak se cifra, v tomto případě 1 (|1|0) musí přičíst k dalšímu násobku. Např. pokud z násobku dostaneme 10, zapíšeme 0. Z dalšího násobku nám vznikne 14, tak ovšem zapíšeme 5, kvůli 4 + 1 a s 1 v této 14, se opakuje postup. Poté násobíme opět číslo 254 číslem 6, ovšem výsledek posuneme o jedno místo. Poté pod sebou výsledky sečteme a vznikne nám konečný výsledek. . 64 1016 1534 16356 75 . 32 150 225 2400

PŘIPOMEŇ SI! PAMATUJ SI! Porovnání rozdílem: Chceme-li vypočítat, o kolik je jedno číslo větší (menší) než druhé, musíme__________. Porovnání podílem: Chceme-li vypočítat, kolikrát je jedno číslo větší (menší) než druhé, musíme__________. PAMATUJ SI! Pro písemné násobení je důležitá dokonalá znalost násobilky!

Procvičování: 273 657 782 691 . 42 . 23 . 58 . 96 458 906 2655 7246 . 43 . 67 . 71 . 26 693 850 1347 4358 . 87 . 46 .17 . 63

Písemné násobení nulou PAMATUJ SI! Při násobení nulou nevypisujeme celý řádek nul, zapíšeme jen jednu a hned pokračujeme ve psaní dalšího částečného součinu. 427 963 Ukázka: 427 Procvičování: .300 .800 . 70 235800 770400 29890 831 465 .502 .490 1662 41850 41550 1860 417162 227850

Slovní úloha: Zadání: V závodní jídelně se denně vaří 587 obědů. Kolik jich uvaří za týden? Kolik za měsíc, který má 24 pracovních dnů? (O víkendech se nevaří) Proveď zápis, výpočet, odpověď. ____________________________________________________________________________________ __________________________________________

Slovní úloha 2: Zadání: V loňském roce odváděla obchodní společnost měsíčně daňovou zálohu ve výši 78 350 Kč. Kolik korun činila záloha na daň za celý rok? A kolik by činila příští rok, pokud by daň byla vetší o jednu čtvrtinu? Proveď zápis a zkoušku. ____________________________________________________________________________________ __________________________________________