ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh:  Jazyková výchova.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Advertisements

Pozdravy Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc
Tázací zájmena ANOTACE Šablona:ICT AJ Tázací zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický okruh:
ICT 2- 3 – Melodie vzestupná, sestupná
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENO MY YOUR Povídej si se spolužákem ve dvojici. Snaž si zapamatovat si, co jsi slyšel.
ICT VLASTNOSTI TÓNŮ – výška tónů
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA
ICT Realizace písně ve 2/4 taktu
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
ICT VL Naše okolí 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ICT – 2 – 3 – 36 HV Dětský sbor Anotace: Prezentace slouží k procvičení poslechových dovedností dětí a zopakování pojmů z hudební výchovy. Prezentace.
ICT ČJ 5.ročník Význam slov IV.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Osobní zájmena Subjective pronouns ANOTACE Šablona:ICT AJ osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
ICT M 5.R. Desetinná čísla
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENO MY, YOUR ANOTACE Šablona:ICT AJ přivlastňovací zájmena MY, YOUR Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Anotace : ICT ČJ přídavná jména II. - 5.ročník
Anotace : ICT ČJ podstatná jména II. - 4.ročník
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
ICT ČJ 5.ročník Význam slov II.
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
Krizová situace Člověk a jeho zdraví. Krizová situace Člověk a jeho zdraví.
Jejda, tady byl někdo veliký popleta! Zkus doplnit zapomenuté čárky nad slovy.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody. Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ICT ČJ VS po V Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace:
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Sloh - pohádky Hádej pohádku
Křížovky s VS po L III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ICT ČJ VS po Z Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace:
U lékaře Člověk a jeho zdraví. U lékaře Člověk a jeho zdraví.
Jak živočichové rostou a vyvíjejí se- kočka domácí
Chování v lese Člověk a jeho zdraví. Chování v lese Člověk a jeho zdraví.
Cizí člověk Člověk a jeho zdraví Šablona: ICT PRV ČAJZ Cizí člověk Anotace: bezpečné chování, vyhodnocení a zvládání rizikových situací Autor:
Š ABLONA : ICT ČJ Č ÍSLOVKY 5.R. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
ICT ČJ 5.ročník Význam slov I.
ICT VL Evropa – povrch 5.R.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
ICT ČJ VS po P Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace
Draw a monster Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Stavba těla živočichů Savci
ANOTACE Šablona: ICT PRV ČAJZ Silnice Anotace: zásady bezpečného chování na silnici Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup:
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
ICT M 5.R. Desetinná čísla kolem nás
ICT – 2 – 3 – 5 Hudební výchova - hudební rytmus
Zájmena WHAT, THIS, IT ANOTACE Šablona: ICT AJ Zájmena what, this, it Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk.
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmeno ITS Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický okruh: Produktivní a receptivní.
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Anotace Žáci pomocí návodných hesel hádají název pohádky, relaxační část hodiny sloužící ke změně práce a motivace AutorMgr. Eva Dvořáková JazykČeština.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Mgr. Jaroslava Novotná, NÁZEV: VY_12_INOVACE_27_POHÁDKY Z PAŘEZOVÉ CHALOUPKY.
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
ZAJÍMAVOSTI OBCE ANOTACE
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
LIDSKÉ TĚLO ANOTACE DATUM AUTOR JAZYK OČEKÁVANÝ VÝSTUP
Transkript prezentace:

ANOTACE Šablona: ICT2-3-55 Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh:  Jazyková výchova Anotace Žák se učí výrazně číst dlouhé a krátké slabiky, doplňuje Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup: rozlišuje zvukovou a grafickou podobu slova, člení slova na hlásky, odlišuje dlouhé a krátké samohlásky Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova : krátké a dlouhé slabiky, Druh učebního materiálu :Pracovní list, ppt. prezentace Druh interaktivity: Kombinace Cílová skupina : Žák Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání – první stupeň- první období Typická věková skupina: 6-7 let Celková velikost: – 210kB-soubor ppt.

Přečtěte co nejvíce výrazně dlouhé slabiky. Označte všechny dlouhé slabiky zvýrazňovačem. Potom doplňte další stránku a ještě jednou zkontrolujte přečtěte.

JAK ZASADILI SEMÍNKO KŘEMÍLEK A VOCHOMŮRKA STÁLI ZAMYŠLENÍ NA ZAHRÁDCE ZA pařezovou chaloupkou. Sluníčko se na ně chvíli dívalo z nebeského balkónu. „Copak je?“ „Ale, chtěli jsme, aby nám na zahrádce vyrostla kytka, a nemáme semínko,“ řekl Křemílek. Sluníčko ukázalo zlatým prstem. „Tamhle jedno leží“ Leželo tam semínko a tvářilo se, jako děťátko, když spí. „Radši se ho, Křemílku, zeptej, co je zač. Abychom si tu kdovíco nezasadili,“ povídá Vochomůrka. Křemílek se semínka zeptal: „Copak jsi zač?“ „Verbaskum“ špitlo semínko. A tak Křemílek s Vochomůrkou nezmoudřeli, protože semínko mluvilo po latinsku. Vochomůrka udělal patou důlek a Křemílek do něho to semínka zasadil. Navrch přiklopil svou špičatou čepičku, aby se semínku líp klíčilo. Potom semínko zalívali kropicí konví a zpívali mu písničku: „VSTÁVEJ SEMÍNKO HOLALA, BUDE Z TEBE FIALA!“

Jejda, všechny čárky jsou pryč. Dokážeš je doplnit Jejda, všechny čárky jsou pryč! Dokážeš je doplnit? JAK ZASADILI SEMINKO KŘEMILEK A VOCHOMURKA STALI ZAMYŠLENI NA ZAHRADCE ZA pařezovou chaloupkou. Sluničko se na ně chvili divalo z nebeskeho balkonu. „Copak je?“ „Ale, chtěli jsme, aby nam na zahradce vyrostla kytka, a nemame seminko,“ řekl Křemilek. Sluničko ukazalo zlatym prstem. „Tamhle jedno leži“ Leželo tam seminko a tvařilo se, jako děťatko, když spi. „Radši se ho, Křemilku, zeptej, co je zač. Abychom si tu kdovico nezasadili,“ povida Vochomurka. Křemilek se seminka zeptal: „Copak jsi zač?“ „Verbaskum“ špitlo seminko. A tak Křemilek s Vochomurkou nezmoudřeli, protože seminko mluvilo po latinsku. Vochomurka udělal patou dulek a Křemilek do něho to seminka zasadil. Navrch přiklopil svou špičatou čepičku, aby se seminku lip kličilo. Potom seminko zalivali kropici konvi a zpivali mu pisničku: „VSTAVEJ SEMINKO HOLALA, BUDE Z TEBE FIALA!“

ČTVRTEK, Václav. Pohádky z pařezové chaloupky Křemílka a Vochomůrky. 8 ČTVRTEK, Václav. Pohádky z pařezové chaloupky Křemílka a Vochomůrky. 8. vyd. Editor Vladimíra Gebhartová. Ilustrace Zdeněk Smetana. V Praze: Albatros, 2011, 135 s. Ahoj děti - Dobrou noc. ISBN 978-80-00-02850-7.