 ČÍSLO PROJEKTU: 1.4 OP VK  NÁZEV: VY_32_INOVACE_08  AUTOR: Mgr., Bc. Daniela Kalistová  OBDOBÍ: 2012-13  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
CELKOVÝ ODPOR REZISTORŮ SPOJENÝCH V ELEKTRICKÉM OBVODU
Advertisements

Elektrický obvod III..
EU peníze školám Základní škola a Mateřská škola Tábor, Helsinská 2732 Název projektu: Moderní škola – naše budoucnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Výsledný odpor rezistorů spojených v elektrickém poli za sebou
Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Prosinec 2012
Seznámení s měřícími přístroji, rozsah měřících přístrojů
Základní škola a mateřská škola Bzenec
Výsledný odpor rezistorů spojených v elektrickém poli vedle sebe
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Elektrické obvody Dělení elektrických obvodů Jednoduchý el. obvod
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Na obrázku jsou vzájemně propojeny žárovka a baterie. Žárovka svítí
Měření činného výkonu Ing. Jaroslav Bernkopf Měření činného výkonu
Název materiálu: ŘAZENÍ SPOTŘEBIČŮ – výklad učiva.
SESTAVENÍ ELEKTRICKÉHO OBVODU
Jméno autora: Mgr. Zdeněk Chalupský Datum vytvoření:
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Název materiálu: JEDNODUCHÝ OBVOD – výklad učiva.
Jak se chová skutečný zdroj?. Zadání Ke zdroji, jehož napětí jsme měřili kvalitním voltmetrem a získali jsme hodnotu U = 4,5 V, připojíme rezistor o odporu.
Fyzika Elektrický obvod.
 Označení materiálu: VY_32_INOVACE_STEIV_FYZIKA2_05  Název materiálu: Proud v pevných látkách.  Tematická oblast:Fyzika 2.ročník  Anotace: Prezentace.
 ČÍSLO PROJEKTU: 1.4 OP VK  NÁZEV: VY_32_INOVACE_17  AUTOR: Mgr., Bc. Daniela Kalistová  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 8  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: MIROSLAV MAJCHER Název materiálu: VY_32_INOVACE_12_MĚŘENÍ.
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhElektrický obvod.
ELEKTRICKÝ PROUD V PEVNÝCH LÁTKÁCH
 ČÍSLO PROJEKTU: 1.4 OP VK  NÁZEV: VY_32_INOVACE_16  AUTOR: Mgr., Bc. Daniela Kalistová  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 8  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Sériové řazení rezistorů Číslo DUM: III/2/FY/2/2/13 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast: Elektrické.
Pořadové číslo projektu CZ.1.07/1.1.18/ „Řemesla s techniky začneme od píky“ Datum vytvoření: Datum ověření ve výuce: Ročník:
Jméno autora: Tomáš Utíkal Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): březen 2013 Ročník: osmý Tematická oblast: Elektrické a elektromagnetické jevy v 8.
 ČÍSLO PROJEKTU: 1.4 OP VK  NÁZEV: VY_32_INOVACE_11  AUTOR: Mgr., Bc. Daniela Kalistová  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 8  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a.
 ČÍSLO PROJEKTU: 1.4 OP VK  NÁZEV: VY_32_INOVACE_01  AUTOR: Mgr., Bc. Daniela Kalistová  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a.
Jméno autora: Tomáš Utíkal Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): duben 2013 Ročník: osmý Tematická oblast: Elektrické a elektromagnetické jevy v 8.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Bc. František Vlasák, DiS. Název materiálu: VY_52_INOVACE_F8.Vl.44_Elektricke_napeti_zdroje.
 ČÍSLO PROJEKTU: 1.4 OP VK  NÁZEV: VY_32_INOVACE_03  AUTOR: Mgr., Bc. Daniela Kalistová  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 7  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a.
Název výukového materiálu
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Elektrické měřící přístroje
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Měření činného výkonu Ing. Jaroslav Bernkopf Měření činného výkonu
Elektrický proud II Ing. Jan Havel.
MĚŘENÍ ELEKTRICKÉHO PROUDU
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Elektrický obvod VY_32_INOVACE_48_Uvod-el.obvod
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Paralelní řazení rezistorů
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Elektrické měřící přístroje
Elektrické obvody.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření elektrického proudu a napětí Číslo DUM: III/2/FY/2/2/8 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast:
07 ZAPOJOVÁNÍ REZISTORŮ - SÉRIOVĚ
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_36_FYZIKA
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_06 Zákony.
Fyzika – Jednoduchý elektrický obvod
Měření napětí Velmi malá napětí ( řádově nV až mV ) - galvanometry
Výukový materiál Škola: Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Autor: Zbyněk Lecián Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Zapojování rezistorů Řazení rezistorů Název školy
Název materiálu: VY_52_INOVACE_F8.Vl.53_Ohmuv_zakon_reseni_prikladu
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Střídavý proud - 9. ročník
Elektromagnetická indukce
Ohmův zákon Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

 ČÍSLO PROJEKTU: 1.4 OP VK  NÁZEV: VY_32_INOVACE_08  AUTOR: Mgr., Bc. Daniela Kalistová  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a příroda  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Fyzika  TÉMATICKÝ OKRUH: Elektromagnetické a světelné děje  TÉMA: Zapojování voltmetru a ampérmetru do obvodu  ANOTACE: Prezentace slouží jako osnova k hodině. Žáci zapojují dané obvody podle schémat, měří napětí a proud v obvodech, sami si vytvoří vztahy pro proudy a napětí v paraelním a sériovém obvodu. Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského v Novém Strašecí Komenského nám. 209, Nové Strašecí tel , ,

Zapojování voltmetru a ampérmetru do obvodu

Voltmetr se připojuje ke zdroji nebo spotřebiči … tzv. PARAELNÍ zapojení Zakresli a proveď zapojení jedné žárovky, kterou budeme ovládat vypínačem. Ampérmetr se zapojuje do elektrického obvodu … tzv. SÉRIOVÉ zapojení

Sériové zapojení žárovek (za sebou) U 1 + U 2 = U I 1 = I 2 = I Ž1Ž2 Zakresli zapojení dvou žárovek, které ovládáme jedním vypínačem. Zapojení proveďte. Změřte proud v obvodu a napětí na zdroji a jednotlivých žárovkách.

Paraelní zapojení žárovek (vedle sebe) U 1 = U 2 = U Zakresli zapojení dvou žárovek, přičemž vypínačem ovládáme jednu z nich a druhá svítí stále. Zapojení proveďte. Změřte proud v obvodu a napětí na zdroji a jednotlivých žárovkách. I 1 + I 2 = I

Obrázky autorka