KIV/PRO Cvičení 1 22. 9. 2014. Úvod Zuzana Majdišová – – UN359 – Úřední hodiny: PO 10:00 – 11:00 ÚT 9:00 – 10:00 – home.zcu.cz/~majdisz/vyuka/kiv_pro.html.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzájemná poloha přímky a kružnice (kruhu)
Advertisements

Cvičení Úloha 1: Rozhodněte zda posloupnost znaků v poli délky n tvoří palindrom (slovo, které je stejné při čtení zprava i zleva). Př.: [a,l,e,l,a] [a,n,n,a]
ALGO – Algoritmizace 6. cvičení
Prolog Příklady Marek Menšík. Příklad 1 Dva kamarádi se rozhodli, že půjdou navštívit svou spolužačku, která bydlí na opačné straně města. Jelikož je.
Semestrální práce KIV/PT Martin Kales Hana Hůlová.
Algoritmy I Cvičení č. 2. Cíl hodiny Datové typy a přetypování (int, float, double, bool, char, long, short) Konstanty – Celočíselné Desítkové – 15, 0,
Algoritmy I Cvičení č. 4.
Algoritmy I Cvičení č. 3.
POZNÁMKY ve formátu PDF
Medians and Order Statistics Nechť A je množina obsahující n různých prvků: Definice: Statistika i-tého řádu je i-tý nejmenší prvek, tj., minimum = statistika.
Seminář – Základy programování
KIV/PPA2 1.cvičení Cvičící: Pavel Bžoch.
KIV/PRO Cvičení Částečný součet v posloupnosti Najděte maximální částečný součet v posloupnosti Vstup: – Reálná čísla Výstup: – Maximální.
DĚLITELNOST PŘIROZENÝCH ČÍSEL
UNIX — doplňky Informatika pro ekonomy II přednáška 9.
KIV/PRO Cvičení N nejvyšších hodnot Mějme 2D čtvercové pole [1,..., n][1,..., n] – n 2 vzájemně různých kladných celých čísel Zkonstruujte.
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Aritmetická posloupnost (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-12  Test obsahuje pět úloh.  U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná.  Na každou úlohu.
Charakteristiky variability
KIV/PRO Cvičení Prvočísla Vyberte si (přirozené) číslo od 500 do 1000 Vyberte si 10 (přirozených) čísel od 2 do 100 Číslo vybrané z prvního.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
KIV/PRO Cvičení Nejkratší cesta Vstup – N měst – Mezi některými dvojicemi měst vedou obousměrné silnice, zadány délky cest Výstup – Nejkratší.
Grafický zápis algoritmů (vývojové diagramy) Test na trojúhelník (trojúhelníková nerovnost) Maximum ze tří čísel s použitím pomocné proměnné Pravoúhlý.
VY_42_INOVACE_422_VZÁJEMNÁ POLOHA DVOU KRUŽNIC 2 Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2012 Ročník použití VM 8. ročník Vzdělávací.
Dělitelnost – slovní úlohy
Obvody základních obrazců
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_115.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Prezentace příkladu 7.3. z FIPV1
KIV/PPA2 1.cvičení Cvičící: Pavel Bžoch. Údaje o cvičícím Pavel Bžoch Kancelář: UL408 Konzultační hodiny: –Středa 12:05 – 12:50 –Čtvrtek 11:10 – 11:55.
Pascal – strukturované příkazy
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Holečková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
ALGO – Algoritmizace 7. cvičení – ročník, ZS Ing. Zdena DOBEŠOVÁ, Ph.D.
Slovní úlohy Dělitelnost
FUNKCE 16. Nepřímá úměrnost – zadání funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Kusendová. Dostupné z
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Aritmetická posloupnost
Hra – Riskuj – slovní úlohy o pohybu – 1.
SLOVNÍ ÚLOHY řešené pomocí lineární rovnice MATEMATIKA 8.ročník Zdeňka Šetková ZŠ Masarykova 1289 Ostrov Klíčová slova: s lovní úloha, rovnice, řešení,
Slovní úlohy – procvičování 1. 6) Z odlitku byly zhotoveny tři součástky. Na první byla spotřebována polovina odlitku, na druhou dvě třetiny zbytku a.
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Strategie rozvoje obce - tvorba koncepčního dokumentu Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje Magistrát města Ústí nad Labem.
Algoritmizace a programování Příkaz IF 2 – Příklady.
Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu:Učíme obrazem Šablona:III/2 Název výstupu:Slovní úlohy (EUPŠM10),
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
SLOVNÍ ÚLOHY O POHYBU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Dělitelnost – slovní úlohy
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Čtverec, obdélník Slovní úlohy.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_104_M6
Úlohy na výpočet obvodu a obsahu obdélníku a čtverce
Sousedé VY_32_INOVACE_ února 2014
Stany Řešení hlavolamu.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Slovní úlohy o pohybu IV. (2 úlohy)
4. Metoda nejmenších čtverců
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Slovní úlohy o pohybu.
M-Ji-CU053-Slovni_ulohy_se_zlomky
Přesnost a chyby měření
Slovní úlohy o pohybu.
Algoritmizace a datové struktury (14ASD)
Transkript prezentace:

KIV/PRO Cvičení

Úvod Zuzana Majdišová – – UN359 – Úřední hodiny: PO 10:00 – 11:00 ÚT 9:00 – 10:00 – home.zcu.cz/~majdisz/vyuka/kiv_pro.html

Úvod Zápočet – Nejméně 30 bodů – Řešení tří menších semestrálních prací – Rozsáhlejší semestrální práce (prof. Kolingerová) – Aktivita na cvičení

Úloha s jedinou proměnnou Vstup – Posloupnost 0 a 1, zakončená 2 Výstup – ANO ↔ posloupnost obsahuje sudý počet 0 a zároveň lichý počet 1 – NE v opačném případě

Úloha s jedinou proměnnou Vstup – Posloupnost 0 a 1, zakončená 2 Výstup – ANO ↔ posloupnost obsahuje sudý počet 0 a zároveň lichý počet 1 – NE v opačném případě Háček! – Smíte použít pouze jednu proměnnou Z, která obsahuje hodnotu jednoho (právě načítaného) čísla.

Plot Laura zdědila po prarodičích čtvercovou paseku na Šumavě. Jako milovnice lesa se rozhodla, že ji zasází modříny. Vysázela je velice pečlivě, řady byly od sebe vzdálené 1 metr a v nich stromky také v metrových rozestupech. Jako dívka z města ovšem naprosto netušila, že musí stromky ochránit před okusem spárkatou zvěří. Zvěř stromky objevila a v krátké době porost okusem poškodila tak, že v každé řadě zbyl právě jeden strom:

Plot Laura se rozhodla, že zbytek stromků ochrání plotem. Ten je ovšem nákladný, takže je třeba zakoupit ho co nejméně. Kolik metrů pletiva bude Laura potřebovat? Plot se smí dotýkat stromků, jejich průměr budeme zanedbávat. OOOO  OOO OOOO  OOO OOOOO  OO  OOOOOOO OOOOOOO  OOOO  OOO OOOOO  OO OOOOO  OO

Plot Vstup – N zadání. První řádek obsahuje kladné celé číslo N. – Každé zadání obsahuje dva řádky: 0 < M ≤ Rozměr paseky M čísel oddělených mezerou... Čísla přeživších stromků od začátku řady Výstup – Pro každé zadání jedno celé číslo – nejmenší dostačující délka pletiva.