Věrnostní klub - ČEDOK.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MODEL IS-LM.
Advertisements

. Pec pod Sněžkou Sdružení cestovního ruchu a propagace
Sassí cosmetics ®. Každý začíná v pozici Sassí Beauty Partnerka. Další pozice jsou: 1.Sassí Koordinátorka 2.Sassí Ředitelka Nyní si ukážeme, jak můžete.
 1990 – Demetrios Lambrou  Každoroční rozšiřování nabídky destinací  Více nových i stálých klientů  Silnější katalogy.
Prémiová automatická objednávka
Projekt na podporu malých a středních podnikatelů
Vysoká škola zdravotnická, o.p.s. možnost vystavení mezinárodní studentské karty ISIC přímo ve škole!
Věrnostní program.
OEMFPPOpen Open Value (s omezeným rozsahem) Open Value (pro celou společnost)OVSSelect PlusEAEAS Zákaznický profil Organizace kupující nový počítač nebo.
Návštěva areálů pro studenty středních škol V rámci FIS Mistrovství světa v klasickém lyžování.
 Proč se ceny stejného výrobku liší  Prodej prostřednictvím internetu  Akce obchodních řetězců  Na co si dát pozor Zdroj: Petr Klínský a spol., Finanční.
Změny Marketingového plánu Firmy „Dr. Nona” Od
Benefitní program Moje energie pro členy Odborového svazu zdravotnictví a sociální péče ČR.
Klubový materiál. Zjednodušený multilevelmarketing cesta za finanční nezávislostí je naše Naše.
Benefitní program Odbory Plus. OBSAH 1. Představení - vize a fungování - lidé stojící za programem (Tým Odbory Plus) 2. Současná nabídka a úspěchy - slevy.
VÍTEJTE HERZLICH WILLKOMMEN WELCOME. AVEQA je váš vstup do světa onlinové zábavy. Nabízíme mnoho možností her, jako je akční, sportovní, logické hry,
1 VOLKSBANK – PARTNER PŘI EXPORTU DO RUSKA Filip Vavruška.
Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMirka Vlažná Název šablonyVI/2 – Inovace a zkvalitnění.
S námi si konečně odpočinete…
FINANČNÍ OHODNOCENÍ – ZPŮSOB ODMĚŇOVÁNÍ Platné od 1.května 2012.
RU měsíčně bez fulltextového vyhledávání Všechny kontakty na jednom místě ověřených firem a institucí produktů a služeb
OREA HOTELS představuje téměř 6000 připravených, komfortních hotelových lůžek, 1200 pohodlných míst u prostřených stolů s kvalitní současnou gastronomií,
Projekt spojeného průkazu studenta středních a vyšších odborných škol s kartou ISIC.
Jak registrovat nové členy V této prezentaci se naučíte jak registrovat nové členy do Conligus Jak doporučit vhodný aktivační balíček.
Cestovní kanceláře funkce CK – 1. zkoumání spotřebitelské poptávky
Ochrona praw autorskich © sierpień PLÁN MARKETINGU A SPOLUPRÁCE - základy.
Speciální nabídka pro Směnárny Naší průměrně dobře pracující Agentí dosahují z této činnosti zisku v rozmezí ,- až ,- Kč měsíčně Informační.
JJ Mois Année Notebook pro studenty VŠ Informační materiál určený pro studenty Nabídka od
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
1 PROGRAM PŘEDSTAVUJEME VÁM. 2 Je program, kde můžete získat auto s 0% akontací a příspěvek až 100% na splátky leasingu. Strategie programu Freedom spočívá.
Shrnutí poznatků ze semináře o půjčování audiovizuálních děl v knihovnách v České republice V Praze 23. března 2007 Aleš Danielis a Ondřej Materna Přílohou.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Podpora prodeje. soubor různých motivačních nástrojů, krátkodobého charakteru, které jsou vytvořeny pro stimulování rychlejších nebo větších nákupů určitých.
Speciální nabídka pro Cestovní kanceláře Naší dobře pracující smluvní Agenti dosahují průměrného zisku z této činnosti v rozmezí ,- až ,- Kč.
Změny Tarifu PID od ROPID – Regionální organizátor Pražské integrované dopravy.
Účtování DPH účet 343.
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
VÝHODY NEJVĚTŠÍHO MULTIPARTNERSKÉHO PROGRAMU V ČR
Testování efektu přímé komunikace na vybrané skupiny zákazníků Dr. Max Březen 2015.
602LAN SUITE 2004 Obchodní shrnutí referingového systému.
Open Lincense Hlavní nabídky na květen - červen Jakub Kvaček Small Business Marketing, 1. dubna, 2010.
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
Daňové aspekty využívání zaměstnaneckých výhod Autor: Frederik Frey Vedoucí: Ing. et Ing. Pavel Semerád, Ph.D.
Markéta Tomanová. Obsah Povinnosti Výhody (kurz)
Finanční trh. Pojmy Úrok- peněžitá odměna za půjčení peněz Úroková míra- velikost úroků v procentech, procentní vyjádření navýšení půjčené částky za určité.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
TarifSMLL+XLXXL Měsíční paušály300 Kč450 Kč650 Kč950 Kč2000 Kč3 900 Kč Volné minuty neomezené V rámci o25,605,00 4,003,000 Ostatní sítě v ČR5,605,00.
V případě neshod a rozdílů v důsledku překladu, platí anglická verze. Tiens si vyhrazuje všechna práva na změnu, interpretaci a úpravu kompenzačního plánu,
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Package, Programming.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Go / Regiontour Brno 15. ledna 2015 Podpora a spolupráce A.T.I.C.
Zahraniční obchod Význam, formy a členění. Obsah výkladu Význam zahraničního obchodu Formy zahraničního obchodu Členění zahraničního obchodu Otázky a.
II. ZO OS KOVO připravila pro zaměstance JhP zvýhodněné vstupenky do Jihlavského mutikina CINESTAR v CITY PARKU. Cena zvýhodněné vstupenky pro zaměstnance.
 konečná úprava ceny před prodejem spotřebiteli  využívá psychologii prodeje  cílem je přesvědčit zákazníka o výhodnosti nákupu  používají se zejména.
17. ŘVH FAČR Praha, Struktura použití členských příspěvků.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Cenové triky.
American Diamond Traders inc.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Akce a motivace na KVĚTEN 2017.
Sportisimo ½ Marathon Praha
Trasování a sestavení programu zájezdu
Cena pro nového distributora Profit za nového distributora
EVROPSKÁ REGULACE B2B.
Základní pojmy v cestovním ruchu, podnikání v cestovním ruchu, činnosti a povinnosti cestovní kanceláře.
Garantovaná úroková sazba 1,99 % p.a. na 5 i 8 let!
Wales 2019 Průvodce registrací pro studenty
Účtování DPH účet 343.
Transkript prezentace:

Věrnostní klub - ČEDOK

Věrnostní klub - ČEDOK Jak se stát členem Clubu Čedok? Stačí zakoupit katalogový zájezd s Čedokem a vyplnit jednoduchý registrační formulář Clubu Čedok.

Věrnostní klub - ČEDOK Proč ČEDOK? Karta Clubu Čedok Vám přináší řadu zajímavých výhod, kterými si můžete zpříjemnit nejenom Vaši dovolenou s Čedokem. Kromě nadstandardních slev na zahraniční katalogové zájezdy Čedoku získáte díky Clubu též slevy při nákupu zboží a služeb u našich partnerů v České Republice i v zahraničí.

Věrnostní klub - ČEDOK Činnost nového Clubu Čedok začíná spolu se zahájením prodeje z katalogové nabídky Čedoku pro zimní sezónu 2008/2009 a startovní pozice je pro všechny stávající členy Clubu Čedok rovnocenná. Systém nového věrnostního programu je jednoduchý – čím více a pravidelněji budete jezdit s Čedokem, tím větší slevy z cen katalogových zahraničních zájezdů pro Vás budou připraveny Členové klubu Čedok mohou využít zvýhodněných nákupů v prodejnách- Duty Free & Travel Value na pražském letišti

Věrnostní klub - ČEDOK Slevy jsou rozděleny do tří úrovní: sleva Čedok Basic sleva Čedok Silver sleva Čedok Gold

Věrnostní klub - ČEDOK Základní sleva Čedok Basic -platí univerzálně pro členy Clubu Čedok, kteří v posledních třech letech cestovali na tuzemský nebo zahraniční katalogový zájezd s Čedokem. Člen klubu má nárok na trvalou základní slevu ve výši 3% Zároveň však zakoupením zahraničního zájezdu z nabídky zimních nebo letních katalogů Čedoku sezóny 2009 s termínem konání po 1.1.2009 vstupují do nového věrnostního programu.

Věrnostní klub - ČEDOK Na slevu Čedok Silver dosáhnete v případě, že jste se zúčastnili zahraničního katalogového zájezdu v roce 2009 a zároveň v dalším kalendářním roce (nejdříve v roce 2010) zakoupíte opět alespoň jeden zahraniční katalogový zájezd Čedoku. Člen klubu má nárok na trvalou základní slevu ve výši 3% K vybraným zájezdům získáte navíc dodatkový bonus k základní věrnostní slevě ve výši 1% a to již v sezoně 2010.

Věrnostní klub - ČEDOK Sleva Čedok Gold čeká na ty nejvěrnější z Vás, kteří s Čedokem absolvují zahraniční katalogový zájezd jak v letech 2010 a 2011, tak i v roce 2012. Člen klubu má nárok na trvalou základní slevu ve výši 3% K vybraným zájezdům z nabídky sezóny 2012 získáte navíc dodatkový bonus k základní věrnostní slevě ve výši 2%. Zůstanete-li i nadále mezi našimi věrnými klienty, slevu Čedok Gold si můžete následně užívat i v dalších letech. Do této kategorie můžete dokonce „přeskočit“ již v roce 2011, za předpokladu, že se v roce 2010 zúčastníte dvou katalogových zahraničních zájezdů s Čedokem.

Věrnostní klub - ČEDOK Čím déle jste u ČEDOKU, tím větší slevu získáte 1. rok zákl. sleva 3% (2009 sleva Čedok basic ) 2. rok zákl. sleva 3% (2010 sleva Čedok Silver 1%) 3. rok zákl. sleva 3% (2011 sleva Čedok Silver 1%) 4. rok a další- zákl. sleva 3% (2011/2012 sleva Čedok Gold 2%)

Věrnostní klub - ČEDOK Další výhody Člen Clubu má nárok na slevu za včasný nákup, která je o až 2% vyšší než získá běžný zákazník. U pobytů označených symbolem klubu Čedok u tuzemských zájezdů nabízíme zákazníkům Čedoku možnost čerpat některé služby během své dovolené buď za zvýhodněnou cenu nebo dokonce zdarma Členové klubu Čedok mohou využít zvýhodněných nákupů v prodejnách- Duty Free & Travel Value na pražském letišti

Věrnostní klub - ČEDOK Další výhody Klubovou kartu si rozhodně nezapomeňte vzít i na Vaši dovolenou! Ve vybraných cílových destinacích jsou pro členy Clubu Čedok připraveny atraktivní slevy z cen fakultativních výletů a různých služeb či nákupů.

Věrnostní klub - ČEDOK Poučení na závěr Slevy se nevztahují na povinné příplatky a doplatky, doprodej last minute, zvláštní nabídky ani je nelze sčítat se slevami za včasný nákup nebo jinými slevami. Slevu Basic, Silver nebo Gold je oprávněn čerpat pouze člen klubu Čedok a držitel nepřenosné klubové karty, který musí být současně i účastníkem zájezdu Pokud dojde k přerušení časové posloupnosti účasti na zájezdech, tj. v jednom roce „vynecháte“ a na zájezd s Čedokem se nevypravíte, automaticky sestoupíte v typu slevy o kategorii níže, tj. z kategorie Gold do kategorie Silver apod.. Pokud držitel karty Club Čedok nevycestuje na zájezd s Čedokem v období tří let, nemá při koupi dalšího zájezdu nárok na čerpání slevy Čedok Basic.