 Pracovní prostor  Pracovní prostor : -je geometrické místo kam může koncový bod ramene dosáhnout  Kolizní prostor  Kolizní prostor : -je prostor,ve.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Bezpečnější a účinnější provoz jeřábů
Advertisements

Vstupní zařízení světelné pero klávesnice myš a trackball
Modul Xperimania RNDr. Jarmila Čeperová
Vybrané problémy badatelsky řešené v programu GeoGebra
Roboty a manipulátory Parametry a aplikace RaM
Přehlídka nejlepších podnikatelských záměrů. Druh a předmět činnosti Průzkum trhu a marketingový plán Obchodní strategie Finanční plán Přehlídka nejlepších.
Moderní trendy měření Radomil Sikora za společnost RMT s. r. o.
Facility management ČSN EN
POHYBY ZEMĚ
Renesanční hudba (15. – 16. st.)
Lukáš Kotlár Tercie 2010/2011. Fibonacciho posloupnost.
Šálková linka.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Tato prezentace byla vytvořena
Estetická skupinová gymnastika
Tomáš Jeřábek, Praha UK PedF KITTV, 2013
Název školy Integrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod.
Frézování tvarových ploch
Bezpečnost a hygiena PC
Ústav technologie, mechanizace a řízení staveb CW01 - Teorie měření a regulace © Ing. Václav Rada, CSc. ZS – 2010/
Využití a použití PRaM.
Metodika měření svislých posunů staveb
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM VY_32_INOVACE_02A16 Autor Ing. Jiří Kalousek Období vytvoření duben 2014.
Zdroje dat, měření, konverze
30. Hydrostatické mechanismy
STŘEDOAMERICKÉ ZEMĚ.
Autor:Ing. Rudolf Drahokoupil Předmět/vzdělávací oblast:Montáže a opravy Tematická oblast:Montáže Téma:Automatizace montáže Ročník:2. Datum vytvoření:leden.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s diskusí a jejími zásadami. Žák se pokusí sám vytvořit Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura Autor: PaedDr. Kajetána.
Technologie zpracovaní odpadu
Potenciál zařízení Black Box pro posouzení dopravních nehod
Bezpečnost chemických výrob N Petr Zámostný místnost: A-72a tel.: 4222
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Filmový střih 2 - efekty VY_32_INOVACE_Mul4r0110Mgr. Jiří Mlnařík.
Letecká záchranná služba
První pomoc Přivolání pomoci z okolí
registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Lom světla Předmět: Fyzika.
Poděkování: Tato experimentální úloha vznikla za podpory Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu: „Modernizace výukových postupů a zvýšení.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_79_ČR – Moravskoslezský kraj AUTOR: Mgr. Marek Bury ROČNÍK,
Challenges pro METACentrum. Hlavní úkoly Plná integrace různých přístupů k řízení Gridů –Mezinárodní projekty (EGEE) Rozvoj bezpečnostně orientovaného.
Technické prostředky PLC OB21-OP-EL-AUT-KRA-M Ing. Petr Krajča.
PROJEVY ŽIVOTA.
Počítačové hry Cvičení 4.
Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.
Dates - Learn English with Jennifer
Akrobatická gymnastika
Únik nebezpečné látky - organizace v místě zásahu
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Úhly – definice, značení
Bezpečnostní strategie MS Petr Řeháček Martina Habrová.
Monte Carlo simulace Experimentální fyzika I/3. Princip metody Problémy které nelze řešit analyticky je možné modelovat na základě statistického chování.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Měsíc - - přirozená družice Země
EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Bugatti Veyron Valérie Grodová.
9. KRAJSKÉ SETKÁNÍ METODIKŮ R O B O T I K A DUBEN 2015 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI CZ.1.07/1.1.00/
ŘEŠENÍ AUTOMATIZACE POMOCÍ ROBOTŮ GEIGER HANDLING
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Název projektu: Zlepšujeme a vzděláváme Název programu: Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Manipulace s materiálem, inovuje výuku použitím multimediálních.
Jednočipové počítače v robotických systémech Vypracoval: Ing. Jaroslav Chlubný Kód prezentace: OPVK-TBdV-AUTOROB-ME-3-JCP-JCH-001 Technologie budoucnosti.
Systémy automatické výměny obrobků
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
TLO – vložka s možností dočasného vymknutí (Temporary Lock-Out)
VY_32_INOVACE_10_4_01.
Metodicko – organizační normy
ODRAZ VLNENÍ V RADĚ BODŮ
Transkript prezentace:

 Pracovní prostor  Pracovní prostor : -je geometrické místo kam může koncový bod ramene dosáhnout  Kolizní prostor  Kolizní prostor : -je prostor,ve kterém může dojít ke kolizi robota s okolním prostředím  Robotizované pracoviště  Robotizované pracoviště : - pro řešení složité, rychlé a přesné manipulace s jednotlivými výrobky používáme roboty -zasazení robotů do linek je řešeno včetně plného zajištění jejich synchronizace s navazujícími dopravníky a řešení bezpečnosti celého pracoviště tj. zamezení nežádoucího vstupu osob do prostoru robotů v době pohybu apod.

 používají se všude tam, kde je vyžadována maximální přesnost a rychlost  jsou nejrychlejšími roboty ve své třídě a zvládají i ty nejsložitější úkoly v omezeném prostoru

 Ujg4 Ujg4  nemusí dostávat informace o pozici akčních členů  většinou neobsahuje vnímací podsystém, pouze řídící podsystém, který dává instrukce akčním členům

 -pN4 -pN4  4yA 4yA  dZJU dZJU  bLTo bLTo

 Daniel Kovář, Rostislav Beran, (MS/2)