E-learning na Gymnáziu Cheb

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ústav distančního vzdělávání OPF SU Karviná
Advertisements

Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Informatika na naší škole
Porovnání učebních plánů SŠ % 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% GymnáziaTechnické lyceum SPŠSOU Výběrové/Disponibilní.
Workshopy (kolegové pro kolegy)
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Martin Weiter, Petr Zdílna, Karolína Černá, Miroslava Krčmová
Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně E-learn 2002 Žilina 5. – 6. února 2002 E-learn.
Vzdělání: Univerzita Karlova v Praze - filozofická fakulta – pedagogika a psychologie – učitelství pro školy II. cyklu – rok zakončení 1981 Univerzita.
Příprava učitelů na Přírodovědecké fakultě UP v Olomouci
koncepce rozvoje IT učeben ve škole
ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA PŘI SANATORIU EDEL ZLATÉ HORY
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Etická výchova Koncepce předmětu na Arcibiskupském gymnáziu v Kroměříži.
 ZŠ Záhuní je pokračováním bývalé ZŠ v Horní ulici, známé také pod pojmem,, chlapecká škola,,, která se nacházela v budově dnešního městského.
Projekt ZŠ Staňkov. O projektu  Projekt pro žáky s poruchami učení  Dotace z ESF – ,- Kč  Doba trvání – 2 roky.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
E-learning na vysokých školách ? Jaroslava Mikulecká Petra Poulová Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové.
Využití programu Learning Space při přípravě výukové jednotky pro distanční vzdělávání Kateřina Kostolányová.
Studijní opory pro distanční vzdělávání z hlediska pedagoga Jitka Komárková Ústav systémového inženýrství a informatiky Fakulta ekonomicko-správní Univerzita.
Integrace na pilotních školách Zkušenosti z Gymnázia v Rumburku Gymnázia Jana Keplera v Praze.
1. Gymnázium Oty Pavla Základní údaje
Využití počítačové techniky a internetu ve výuce ZSV Seminář pro učitele základů společenských věd a občanské výchovy.
Studijní programy a LMS František Koliba Petr Korviny Katedra Informatiky OPF v Karviné SU v Opavě
Fyzikou a chemií k technice
Mgr. Eva Komínková Využití digitálních učebních materiálů z oblasti elektrotechniky a ICT v anglickém jazyce JAZ.
e-learning Lucie Rohlíková
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
ELearning na FIM UHK Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Využití počítače ve výuce zeměpisu Školení SIPVZ – úroveň S Školitel: Antonín Jalovec.
Distanční vzdělávání v ČR, současnost a budoucnost II. národní konference Jindřichův Hradec
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Ústav profesionálního rozvoje pracovníků ve školství (od října 2001) ředitelka: PhDr. Jana Kohnová Ústav.
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
Veletrh nápadů učitelů chemie, Tábor 2013 Mgr. Radovan Sloup, Gymnázium Sušice Vybavení škol ve vztahu k experimentům a hypermediálním programům.
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU. Co Vás dnes čeká? Představení realizátora a partnera projektu Představení projektu a jeho aktivit Možnosti mobilních technologií.
Gymnázium Františka Živného Informační centrum 015 Rozvojový projekt č.160R 2004 Informační centrum jako garant rozvoje dovedností v oblasti IT a schopností.
Zkušenosti s e-learninem ve výuce cizích jazyků na SŠ Jaroslava Úlovcová, Gymnázium Cheb
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
Partner P 30 – Gymnázium Boskovice Projekt „Spolupráce“ Dvě roviny -materiální -vzdělávací.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v JMK Integrovaná střední škola Sokolnice Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.00/
Technická univerzita v Liberci LIBEREC I Studentská 2 Inovace vzdělávání v oboru čeština jako druhý jazyk (CZ.1.07/2.2.00/ ) podpořeného z.
Schola Ludus pro 21. století Iniciativa pro přípravu celonárodního projektu v oblasti „Vzdělávání pro konkurenceschopnost” z prostředků EU Schola Ludus.
DIDAKTIKA FYZIKY I. 1 Fyzikální vzdělávání
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/ Příjemce podpory: Vysočina Education Partner projektu: Kraj Vysočina Rozpočet projektu: ca ,- Kč.
„Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“ CZ.1.07/1.1.00/ Projekt: „Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“
SPOLEČNÁ ŘEŠENÍ PRO LEPŠÍ UČENÍ reg. č. CZ.1.07/1.1.00/ LOKÁLNÍ STRATEGIE ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ OHROŽENÝCH ŠKOLNÍM NEÚSPĚCHEM v lokalitě ORP Karviná.
EU peníze školám Zasíťování školy Rekonstrukce podlahy v tělocvičně Arboretum – Přírodní učebna Odborná pracovna humanitních předmětů Dokončení výměny.
Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity Tamara Váňová, Jitka Kazelleová 1 Praha, 2013.
Co s sebou přinesl a odnesl Školní vzdělávací program Gymnázium Rokycany Ing. Drahomíra Rancová - koordinátor.
Projekt VEKTOR Jihlava, Scio v oblasti českého školství a vzdělávání od roku na státu nezávislá a státem nefinancovaná společnost do.
NABÍDKA PROGRAMŮ A KURZŮ CCV PF UJEP
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
Polytechnická hnízda pro Prahu Partnery projektu jsou Hospodářská komora hl.m. Prahy a cechy řemeslníků Cílem je vybudování sítě dílen na SŠ pro ZŠ vychází.
na Slovanském gymnáziu
TECHNOLOGIE PODPORUJÍ DIFERENCIACI VÝUKY
Grantový projekt „Moderní absolvent strojírenství“
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Krajský metodický kabinet AUTOMOBILNÍ TECHNIKY
Krajský metodický kabinet Informačních a komunikačních technologií
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Složení centra. Složení centra Cíl: síť - spolupráce Proškolení pedagogů pro práci s nadanými Identifikace. Tvorba struktury práce s nadanými na škole.
Schola Ludus pro 21. století
Naplňování Krajského akčního plánu vzdělávání 1 Ústeckého kraje setkání pracovních skupin 21.února 2018.
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
Transkript prezentace:

E-learning na Gymnáziu Cheb Roman Úlovec Gymnázium Cheb ulovec@gymcheb.cz WWW.GYMCHEB.CZ

Historie 2000 Pilotní škola SIPVZ 2001-2004 Projekty, Školení Projektové vyučování (Fy, IVT), Geometrie na ZŠ, Humanitní vědy s ICT (NJ, Ze, ZSV), Fyzikální laboratoř, Aktivizace v Ma a NJ Grant AV Media (FJ) WWW.GYMCHEB.CZ

Současnost Naučná stezka – Unifor Zeměpis Chebska – Unifor Geometrie na SŠ – Unifor Reálie FJ a NJ - SMARTBoard WWW.GYMCHEB.CZ

Budoucnost Zapojení dalších učitelů Propojení LMS a interaktivní tabule Rozšíření metodických materiálů a tvorba vzorových hodin Tvorba e-learningových kurzů Vzdělávání učitelů WWW.GYMCHEB.CZ

Využití na SŠ E-learning je kouzelné slovíčko Individuální a distanční studijní plány Memorování Práce s talenty Příprava posledních ročníků Projektová výuka (výuka, PT) Blended learning (Ma, Fy, NJ, FJ, Bi, Ze, ZSV, IVT) WWW.GYMCHEB.CZ

Technické podmínky Vzdělaní učitelé (e-learning) Počítače v síti s připojením na Internet WWW.GYMCHEB.CZ

Motivace lidí Podpora ze strany vedení školy Spolupráce v týmu Moderní technické prostředky Peníze WWW.GYMCHEB.CZ

Jaké bude pokračování? Servis pro začínající školy Spolupráce IC Hostování e-learningu Využití společné učebny IVT Sdílení výukových jednotek WWW.GYMCHEB.CZ

Příjemnou výuku se sítí www.gymcheb.cz ulovec@gymcheb.cz