Dnes to v obchodě zatím moc nejde. It's been a slow day at the store today.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kde to jsem? Where am I?. Už jsem v tomhle obchodě někdy byl? Have I been in this store before?
Advertisements

Řekni mi jak se jmenuješ. Tell me what your name is.
Anglicky jsem se rozhodl učit před půl rokem. I took up English six months ago (decided to learn).
Už ti to řekli? Have you been told already?. Kdo ti to řekl? Who told you?
Ty, hodilo by se mi, kdybys mi mohl pomoci s jednou drobností. Hey, I could use your help with a little job.
Linking Words and phrases
Kdy přesně jste toho ducha viděl? When exactly did you see the ghost?
Proč se už nemůžeme vídat? Why can't we be seeing each other any more?
Kdy chcete začít? What time are you going to begin?
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Second Conditional – tvar a použití
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_180 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
DUM DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL ANGLIČTINA Mgr. Kateřina Kasanová
Cumulative tests Tenses Phrases. Put the verbs into the correct form I need a rest. I _______ (run) all morning! John isn´t here. He _______ (go) to the.
Kdy jsi jej naposledy viděl? When was the last time you saw him?
Third Conditional – tvar a použití
Jak se mu říká? What is he called?.
Slyšel mě někdo že bych něco řekl? did anyone hear me say anything?
Co tohle znamená? What does this mean?. Všichni ví kdo jsem. Everyone knows who I am.
Že jsem se na to krasobruslení vůbec dívala. I wish I hadn't watched the figure skating.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Making predictions – how sure you are will definitely (100% sure) It will definitely happen. will almost probably It will almost probably happen. is /
Dobrý den, pane. Znám vás? Hello, sir. Do I know you?
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Nemusel jsem tam jít. I didn't have to go there..
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Ta myš se nám nastěhovala do domu před čtrnácti dny. The mouse moved into our house two weeks ago.
Modal verbs Markéta Zakouřilová VY_32_INOVACE_108 ZŠ Jenišovice.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Nemuseli tam jít they didn't have to go there. myslím, že bychom jim to neměli říkat I don't think we should tell them.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Nemusela se vrátit brzo she didn't have to be back early.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
To mám zakázáno se i čas od času prospat? Am I not even allowed to sleep late once in a while?
Jak jenom sakra přijdu s nějakým dalším testem? How the hell am I going to come up with another test?
Modal verbs of probability in present and past Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu.
Všude kam se podívám vidím ryby. Everywhere I look, I see fish.
Už sněží několik hodin. It's been snowing for hours.
Kolik je hodin? What time is it?. Jak se tam dostanu? How do I get there?
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_46.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
I wish, If only Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Translation Translate the following sentences from English into Czech. Vzor: I don’t like the translation of this book. Who translated it? Nelíbí se mi.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_166 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
IF / FUTURE TIME CLAUSES. 1)I´ll wait here. You´ll get back. (until) 2)Give me a ring. You´ll hear some news. (when) 3)The TV programme will end. I´ll.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Love relationship Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-18 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Hana Červená Název:VY_32_INOVACE_78 _angličtina-gramatika Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_174.ANJ.12 Reported speech – Nepřímá řeč v AJ.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
 Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Bc. Lucie Ševčíková  VY_22_INOVACE_2.2.2 AJ8,9g_34  Téma: pomocná slovesa 
GE - Vyšší kvalita výuky
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
GE - Vyšší kvalita výuky
GE - Vyšší kvalita výuky
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
VY_32_INOVACE_Spo_III 11 Text: U6B Kids
Translation 04/03 Pete si už dlouho nekoupil žádné cédéčko. Pete hasn‘t bought a CD for a long time. Pete neposlouchá to CD dlouho. Pete hasn‘t been.
Translation 03/03 Nick už nebyl v tom muzeu dlouho. Nick hasn‘t been to the museum for a long time. Nick nemluví v tom pořadu dlouho. Nick hasn‘t been.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
In The Year Nejde vložit do pptx – nutno přes prohlížeč.
Translation 11/04 On na tom stroji nepracuje dlouho. He hasn‘t been working on the machine long. Už dlouho nic nevynalezl. He hasn‘t invented anything.
Translation 03/05 Steve Wynn už dlouho neprodal žádný obraz. Steve Wynn hasn‘t sold a picture for a long time. On nesbírá obrazy dlouho. He hasn‘t been.
Translation 04/05 Richard si už dlouho na nic nestěžoval. Richard hasn‘t complained for a long time. On nedělá svou novou práci dlouho. He hasn‘t been.
Transkript prezentace:

Dnes to v obchodě zatím moc nejde. It's been a slow day at the store today.

Kolem pultu právě prošel nějaký mladý kluk. A young boy has just walked past the counter.

Zdá se dost mladý na to aby to mohl být můj syn. He seems young enough to be my son.

Myslím že je tady od té doby co jsem ten obchod otevřel. I think he's been here since I opened the store.

Rád bych věděl co má v plánu.. I wonder what he's up to..

Moment, jich je víc! Wait, there are more of them!

Ne, to nejspíš vidím dvojitě. No, I must be seeing double.

Ten kluk vypadá že by to mohl nějaký zloděj. The boy looks like he could be a thief.

Pořád se rozhlíží. He keeps looking around.

Nepřekvapilo by mě kdyby něco ukradnul. I wouldn't be surprised if he stole something.

Nejspíš se neobává že by ho mohli chytit. He's probably not worried about getting caught.

Podle mě neví že ho celou dobu sleduju. I don't think he knows I've been watching him.

Právě jsem uviděl jak si něco dal pod tričko. I've just seen him put something under his shirt.

Ať to bylo cokoli, bude pro něj lepší když to tam nenechá. Whatever it was, he'd better not keep it there.

Zdá se že chybí jeden foťák. There seems to be a camera missing.

Ten co chybí už jednou ukradli. The one that's missing has been stolen before.

Já teda rozhodně nechci aby jej ukradli znovu. I sure don't want it to be stolen again.

Že jsem na toho kluka nedával větší pozor. I wish I had kept an eye on the boy.

Co kdybych teď zamknul dveře? Why don't I lock the door now?

Aby nemohl utéct. So he won't be able to run away.

Co budu dělat když začne být agresívní? What do I do if he becomes violent?

Jak se mám jako prát s takhle velikým klukem? How am I supposed to fight a guy this big?

Musel bych použít své tajné schopnosti. I would have to use my secret powers.

A pak by tenhle příběh byl fakt debilní.. Which would make this whole story really really stupid..