ČTK a státní správa komunikace v zájmu veřejnosti.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Informace jsou základním předpokladem úspěšného podnikání.
Advertisements

Školení starostů obcí ORP České Budějovice Magistrát města České Budějovice
RIS JMK III Radim Kocourek Jihomoravské inovační centrum , Regionální inovační fórum, Praha.
Hospodářská komora hlavního města Prahy Partnerství je součást zdravého podnikání Prezentace pro Městskou část Praha 13.
Transfer technologií na Technické univerzitě v Liberci Pavel Němeček.
Rozvoj kvalifikované pracovní síly v ČR. Obsah prezentace Představení Agentury CzechInvest Regionální kanceláře Aktivity pro podporu rozvoje kvalifikované.
efektivní cesta k médiím a veřejnosti.
Ohlédnutí za ročníkem 2007 Pořadatel: SIA – Rada výstavby Garanti: SPS ČR, ČKAIT.
„Podpořeno grantem z Islandu, Lichtenštejnska a Norska v rámci Finančního mechanismu EHP a Norského finančního mechanismu prostřednictvím Nadace rozvoje.
Komplexní agenturní informace o EU V Hradci Králové dne Přemysl Cenkl obchodní ředitel Česká tisková kancelář.
Elektronická publikace Vydavatel: Triada, spol. s r.o. SOLÓN informační systém o veřejné správě Ing. Barbora Mertová.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
2006 Bleskové zpravodajství pomocí RSS/RDF/Atom – roční bilance Ing. Petr Palisa, Triada, spol. s r. o.
Statutárního města Liberec
Národní síť Zdravých měst ČR Místní Agenda 21 Brno, NKQ, 20. února 2013.
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Novinky na webovém serveru Ministerstva vnitra
1 Konference ZASTUPOVÁNÍ ZÁJMŮ V EU Senát Parlamentu České republiky Praha, 11. listopadu 2008 Ing. Roman Línek Člen Výboru regionů EU vicehejtman Pardubického.
Marketingové prostředí
E-utility report 9. Národní konference kvality 20.února 2013.
P13 MARKETING MĚST A OBCÍ Demokratická společnost by měla dát lidem příležitost spolupodílet se na rozhodnutích týkajících se jejích obce, města, regionu.
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
DISTRIBUCE TISKOVÝCH SDĚLENÍ MÉDIÍM PROTEXT ČTK.
ISSS 2008 VÝZKUM INFORMAČNÍCH ZDROJŮ Duben 2008 / Prezentace syndikovaného výzkumu pro vybrané Krajské úřady / Jan Tuček / STEM/MARK, a.s.
eGovernment Informační systémy ve státní správě a samosprávě
Projekt SROP 3.3 – „Posílení kapacity místních a regionálních orgánů při plánování a realizaci programů v Karlovarském kraji“ Pedagogické a vzdělávací.
Informace jsou základním předpokladem úspěšného podnikání.
Pozitivní lobbying pro růst průmyslu Bc. Vladimír Šiška tajemník Hospodářské komory ČR.
Informační a poradenské centrum v Havlíčkově Brodě a spolupráce s veřejnými knihovnami Modelový program podpory slaďování profesního a rodinného života.
”Národní tým expertů ” Dům zahraniční spolupráce Národní agentura pro evropské vzdělávací programy.
Mobilní komunikace ve státní správě a samosprávě Možnosti využití mobilních sítí pro komunikaci s občany a a správními orgány.
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1
81. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP“ ve složení: Ing. Jahn Martin,
Společnost Eurotel pro státní správu. 2 Silný partner pro veřejnou správu ›Společnost Eurotel poskytuje dlouhodobě všem zákazníkům profesionální servis.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Praha 4. prosince 2008.
Buďte v obraze Služby pro veřejnou správu oblasti monitorování médií NEWTON INFORMATION TECHNOLOGY, s.r.o. Politických vězňů 10, Praha 1
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP “ ve složení: Ing. Jahn Martin,
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Moderní zdroj statistických informací.
Portál veřejné správy © 2002 IBM Corporation ISSS 2003 Portál veřejné správy portal.gov.cz Ing. Dana Bérová
Problematika informační kriminality
Specializovaná elektronická média pro veřejnou správu Solón Deník veřejné správy.
Služby ČTK pro veřejnou správu V Hradci Králové dne
1 Neziskové organizace Neziskovky jsou nedělitelnou součástí občanské společnosti a jako takové mají nezastupitelnou roli v rozvoji demokracie a řešení.
Jak založit tiskový útvar Cvičení od 14:00 do 15: PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla
RODINNÁ POLITIKA Rodinná politika na úrovni krajů a obcí, Metodické „doporučení“ MPSV ČR, 2008) souhrn aktivit a opatření za účelem podpory rodiny podpora.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
S DRUŽENÍ MÍSTNÍCH SAMOSPRÁV Nevládní a politická organizace s celostátní působností, která sdružuje a hájí zájmy obcí a měst v ČR Vznik na počátku 2008.
Národní síť Zdravých měst ČR Zdravotní plán města.
E-government - moderní podoba veřejné správy v České republice.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
Ing. Aleš Průša. Co bylo na počátku ? Primárně je nutné předcházet protiprávním jednáním ve městě, obci Společná odpovědnost samosprávy a PČR za oblast.
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Setkání starostů u kulatého stolu Hoštejn Projekt „MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů“ CZ.1.04/4.1.00/B Tento.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Projekt Centra společných služeb(CSS) realizovaný Svazem měst a obcí ČR Projekt Centra společných služeb č. CZ /0.0/0.0/15_019/ Operační.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
Postavení PS ve struktuře orgánů Rady vlády pro udržitelný rozvoj
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
Lidé, procesy, partnerství
Informační zdroje české veřejné správy
ZASTOUPENÍ OLOMOUCKÉHO KRAJE PŘI EU
Úloha a postavení KI AKČR
Svaz měst a obcí ČR Základní informace o činnosti
Zasedání RSK
5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín,
Zkušenosti koordinátora podpory seniorů, ORP Roudnice nad Labem
Lidé, procesy, partnerství
Transkript prezentace:

ČTK a státní správa komunikace v zájmu veřejnosti

ČTK je hlavní zpravodajská instituce v České republice. Jejími klienty jsou: »média »komerční sféra »politické strany »státní správa

Státní správa a ČTK Jako odběratel: politického zpravodajství ekonomického servisu regionálních zpráv přehledu očekávaných událostí SMS servisu Jako dodavatel: zpráv o vlastní činnosti zpravodajských tipů avíz o chystaných akcích plných textů tiskových prohlášení (Protext)

Výhody spolupráce: I nformace orgánů státní správy může být impulsem k vytvoření zprávy v redakcích agentury. Zprávu pak ČTK rozesílá všem svým klientům, všem českým médiím, ostatním státním a správním orgánům a firmám; K ontakt na ČTK je tak nejspolehlivějším, přímočarým způsobem, jak o sobě dát vědět v regionálních i centrálních médiích. Klient nemusí obesílat jednotlivé redakce, ale využitím rozsáhlých kontaktů tiskové agentury je osloví všechny najednou;

Výhody spolupráce: P artner může využít informační kanály ČTK pro oznámení o organizování významné akce, na níž chce pozvat novináře a mediálně na své aktivity upozornit; Z vláštní služba ČTK - tzv. avíza - je určena právě k tomuto účelu. ČTK tak významně organizuje mediální prostředí v České republice, když rozesílá oznámení o chystaných akcích všem redakcím po celém území státu;

Výhody spolupráce: Velkým odběratelem zpravodajství ČTK je centrální exekutiva a parlament. Místní správa a samospráva tak může prostřednictvím zpravodajství ČTK upozornit na problémy ve své práci, může medializovat své úspěchy nebo i nespokojenost s prací centrálních orgánů;

Výhody spolupráce: I nformace partnera může sloužit a často slouží jako novinářský tip nejen k vytvoření zpravodajské informace, ale celého seriálu zpráv. Problematika měst a obcí má často obecnou platnost a agentura může využít svých pracovníků v regionech ke zjištění situace i na jiných místech;

Veškeré kontakty na pracoviště ČTK v pražském centru i v regionech, na které se mohou se svými informacemi či dotazy pracovníci správních orgánů obrátit, jsou uvedeny na firemních webových stránkách Četky

ČTK a státní správa