AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí o zlomcích. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují znalosti o zlomcích. Speciální vzdělávací potřebyNe Klíčová slovaSčítání, odčítání, násobení, dělení, smíšené číslo a složené číslo. Druh učebního materiáluPříklady s řešením. Druh interaktivityVýklad Cílová skupinaŽák Stupeň a typ vzděláváníZákladní vzdělávání – 2. stupeň Typická věková skupina12-15 let Celková velikost / datum267 kB soubor.doc (MS PowerPoint) / září IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Zlomky Opakování znalostí o zlomcích II.
Příklady Vypočítej, podtrhni čitatele a proveď zkoušku – – –9– – – – 13 11– – –
Příklady – – 3 21 – – – – – – Vypočítejte:
Příklady – – – Vypočítejte:
Příklady 2 : : : : NELZE Vypočítejte:
Příklady 2 : : : : NELZE Vypočítejte:
Příklady Převeďte na smíšené číslo a proveďte kontrolu výsledku: 8 ; 23 ; NELZE Čitatel není větší než jmenovatel.
Příklady Porovnejte: = 2 3 < < Vypočítejte:
Příklady 3 2 : : : Obr. 1 © Václav Simandl
Čerpáno Obr. 1. vlastní zdroje (© Václav Simandl) Copyright Václav Simandl, září 2011.
Metodický pokyn Pedagog se řídí pokynu autora v prezentaci. Seznámí postupně s látkou a poté kliknutím se ukáží vztahy, grafické znázornění, vzorce, postup, pokračování či výsledek. U jednotlivých listů probíhá myšlenková mapa, diskuse nebo vysvětlení či doplnění látky.