Jak ovlivňuje můj život současná technika. Televize V dnešní době je zcela pravděpodobné, že 2 % ze 3 % lidí mají doma televizi. Já si myslím, že televize.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak ovlivňuje můj život současná technika
Advertisements

Jak ovlivňuje můj život současná technika
Jak ovlivňuje můj život současná technika
„Jak ovlivňuje můj život současná technika“.
Jak ovlivňuje můj život současná technika
VY_32_INOVACE_422, 22. sada, Prvouka
Jak ovlivňuje můj život současná technika
Něco Ti vadí? Máš nějaký problém…?
Autor: Ondřej Šimčík. OBSAH  Televizory Televizory  Počítače Počítače  Mobilní Telefony Mobilní Telefony.
Svět techniky a já Lucie Šamárková. Obrázky nejrůznější techniky.
VY_32_INOVACE_PSYM24860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Jmenuji se Michaela Petrová
Funkční gramotnost II. -opakování grafy - mapy - počasí J. Poddaná.
VY_32_INOVACE_A1-05 HALOGENIDY AUTOR : Mgr. Iveta Bartošová VYTVOŘENO : listopad 2011 STRUČNÁ ANOTACE : Zápis vyučovací hodiny Časová náročnost : 1 vyučovací.
VY_32_INOVACE_PSYM25360ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Vypravování o prázdninách
VY_32_INOVACE_PSYM23960ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
V dnešní době se technika vyvíjí velmi rychle výrobci uvádějí na trh nové druhy mobilů tabletů, notebooků, počítačů, televizí… Je tohle dobře? No v něčem.
Jak ovlivňuje můj život současná technika
Zaokrouhlování čísel na desítky
Zaokrouhlování čísel na stovky
NEMOCI TRÁVICÍ SOUSTAVY.
Zpracoval: ing. Pavel Králík
VY_32_INOVACE_421, 22. sada, Prvouka
Sudoku Dominik Hrbáč V.B.
VY_32_INOVACE_CH.8.16 –KARBOXYLOVÉ KYSELINY- prezentace
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
VY_52_INOVACE_PŘ.9.32– ZVĚTRÁVÁNÍ - prezentace
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Č íslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_TMM20960BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Vytvořil:Daniel Petrusek. -mé Logomé Logo -Pomáhá mi technika a jak s ní umím zacházet?Pomáhá mi technika a jak s ní umím zacházet? -TelevizorTelevizor.
VY_32_INOVACE_PSYPS14160ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM22660BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
VY_32_INOVACE_PSYPS12560ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Květ VY_52_INOVACE_B1 – 16 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o destilované vodě Autor Ing. Lenka Kalinová Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žák zná vlastnosti.
„Opravdový přítel je ten, kdo ti nabídne ruku a dotkne se tvého srdce“
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
DNA.
VY_32_INOVACE_TMM20460BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Borrow vs Lend Autor: Mgr.
VY_32_INOVACE_PSYPS13660ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní škola, školní.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: MGR. MARTINA MYŠKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_750_VYHLÁŠENÍ_ČESKOSLOVENSKA TÉMA: Vyhlášení.
VY_32_INOVACE_PSYPS15960ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_TMM22960BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Zelenina – druhy, význam
Vypracovala: V. Černochová
VY_32_INOVACE_PSYPS15860ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Materiál slouží v hodinách o lidských vlastnostech.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Jak ovlivňuje můj život současná technika?
VY_32_INOVACE_CH VZDUCH - prezentace
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
VY_32_INOVACE_TMM20660BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA BENÁTKY NAD JIZEROU, PRAŽSKÁ 135 projekt v rámci operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název: Inovace.
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
Územní správa Česku.
VY_32_INOVACE_TMM BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM20760BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
VY_32_INOVACE_PSYPS13960ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA BENÁTKY NAD JIZEROU, PRAŽSKÁ 135 projekt v rámci operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název: Inovace.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA BENÁTKY NAD JIZEROU, PRAŽSKÁ 135 projekt v rámci operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název: Inovace.
INTERNET Pro 5. ročník.
hospodaření domácnosti.
Něco Ti vadí? Máš nějaký problém…?
Tajemství internetu Minule jsme si společně ukázali karty jednotlivých zařízení a říkali jsme si, že některá z nich se umí připojit na internet. Vzpomenete.
Transkript prezentace:

Jak ovlivňuje můj život současná technika

Televize V dnešní době je zcela pravděpodobné, že 2 % ze 3 % lidí mají doma televizi. Já si myslím, že televize je užitečná. Dozvídáme se z ní události, které se staly nebo které se uskuteční. Nebo tam jsou pořady, které nás pobaví atd.

Rádio Stejné jako televize je i rádio. Liší se však v tom, že televize využívá obraz a rádio hlas.

Notebooky a počítače Notebooky a počítače jsou ve směs stejné až na to že notebook je lépe přenosný. Já mám doma počítač a mě spoustu věcí ulehčuje. Na počítači hraju hry, když se nudím. Najdu si tam film, který jsem nestihla a pustím si ho znovu. Mám založený , přes který si můžu dopisovat s kamarádkami. Najdu si tam věci, které neznám atd. Myslím, že v každé rodině se alespoň jeden počítač najde.

Tablety Co jsou to tablety??? Léky?? Ne. Je to polohovací zařízení. Je složen z pevné podložky s obdélníkovou či čtvercovou plochou. Zkrátí vám čas u lékaře nebo při vašich nudných záležitostech v životě.

Mobil Každé dítě má nebo chce mít mobil i moje malá sestra ho chce mít a to teprve chodí do školky. Neumí počítat ani poznávat všechny písmena atd., ale chce ho mít. Někdy je mobil užitečný např. když se ztratíme nebo když se zraníme a nemůžeme chodit nebo když potřebujeme něco nutně říct, ale jinak si myslím, že ho na nic nepotřebuji. Každý se předvádí jaký má mobil posmívá se těm co ho nemají, nebo že ho mají 3 roky starý, že on má dotykový atd. Tohle mi vadí! Já mám taky dotykový mobil, ale nikdy bych se neposmívala těm co ho nemají je to jejich věc třeba se jim líbí nebo jejich rodiče nemají tolik peněz na to aby jim koupili mobil za 3000.

Mp3 Je podobná jako rádio. Jsou v ní písničky, které se dají stáhnout z internetu.

Fotoaparáty Myslím si, že fotoaparáty jsou užitečné fotografují se s nimi rodinné zážitky nebo klidně jen obrázek, který nakreslilo vaše malé dítě nebo cokoliv jiného.

Symbol mé fiktivní společnosti

Technika v domácnosti V domácnosti se používají např. mikrovlnné trouby, lednice, trouby atd. slouží k tomu, aby se jídlo zmrazilo nebo upeklo. Tyto věci jsou pro mě a všechny ostatní důležité.

Auta Auta jsou jedna z možných technik. Pořád se zlepšují a zlepšují. Pro mě a mou rodinu je auto důležité. Jezdíme s ním do školy, do práce, na nákup i na návštěvu k babičce, tam kam se s autem dá dojet.

Zdroje  k9RwD4PZZksM:&imgrefurl= 0E9Kb4UHXYlM&imgurl= k9RwD4PZZksM:&imgrefurl= 0E9Kb4UHXYlM&imgurl=  biw=1366&bih=674&tbm=isch&tbnid=RFoydW8dPCUkFM:&imgref url= -zdarma-dvd-prehravac/&docid=9S- :&imhttp:// cs&gbv=2&biw=1366:&imgrefurl= cs&gbv=2&biw=1366:&imgrefurl= &um=1&hl =