MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 4. třídu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Písemné dělení jednociferným dělitelem
Advertisements

GEOMETRICKÉ TVARY A JEJICH VELIKOST
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Číslo klíčové.
CELÁ ČÍSLA.
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
VYHLEDÁVÁNÍ GEOMETRICKÝCH TVARŮ V OBRÁZCÍCH
. MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 2. ročník
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 3. ročník
 Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k procvičování sčítání a odčítání. Prezentace je prezentována interaktivně na tabuli.  Autor: Mgr.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: IV / 2 Č. materiálu:VY_ 42 _INOVACE_.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly III Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Písemné násobení s nulou v činiteli
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: O12 Číslo klíčové.
Písemné odčítání čísel větších než
Zdravá strava - křížovka
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly II Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Číslo klíčové.
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_034.
Románská kultura Autorem práce, pokud není uvedeno jinak, je Mgr.Marie Toncrová 1.
Autor výukového materiálu:
ÚHLOPŘÍČKY ČTVERCE A OBDÉLNÍKA
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
ICT M 5.R. Písemné násobení a dělení
VY_32_INOVACE_M-Ar 8.,9.02 Číselné výrazy
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
ICT M 5.R. Římské číslice II
Křížovky s VS po L III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 1. ročník
VZDUCH.
autor: Vlasta Lindovská matematika – pamětné odčítání
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Vyvození a procvičení učiva žák rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše základní operace s úsečkami; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Křížovka – příbuzenské vztahy
Draw a monster Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Autor výukového materiálu:
Násobilka 9 VY_32_INOVACE_093, 5. sada, M ANOTACE
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Křížovky s VS po B III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 1
Násobilka 6 VY_32_INOVACE_089, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2 VY_32_INOVACE_084, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 5 VY_32_INOVACE_088, 5. sada, M ANOTACE
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_14 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiáluNásobení a dělení v oboru do 100 Anotace Žáci.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Číslo v digitálním archivu školy
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Základní škola Čelákovice
Procvičování porovnávání a sčítání zlomků
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
GEOMETRICKÉ TVARY A BARVY V LOGICKÝCH ŘADÁCH
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Transkript prezentace:

MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 4. třídu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Flíčková.

Anotace: Prostřednictvím luštění křížovek žáci opakují početní operace písemné sčítání a odčítání do 10 000. Prezentace a pracovní listy jsou navzájem propojeny. Animací v prezentaci jsou uváděna řešení úkolů. Materiál je určen žákům 4. ročníku. Vyřešenou tajenku je možné využít ve vlastivědě. Autor: Mgr. Eva Flíčková Jazyk: čeština Datum: 12/2011 Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický okruh: Číslo a početní operace Očekávaný výstup: Žák provádí početní operace s přirozenými čísly. Klíčová slova: písemné sčítání, odčítání, matematická křížovka Druh učebního materiálu: prezentace, pracovní list Druh interaktivity: aktivita Cílová skupina: žák 4. ročníku Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání – první stupeň – druhé období

Podle vzoru pokračuj v řešení křížovky, pak si zkontroluj výsledky. 1110 1999 2025 2796 3111 7294 6112 S L E Z S O K K = 8568 – 2450 = 6112 Z = 2542 + 254 = S = 2999 + 112 = E = 4568 – 2543 = S = 3520 – 2410 = O = 7056 + 238 = L = 7809 – 5810 = 2796 2025 7294 3111 111O 1999 V pracovním listu jsou příklady na sčítání a odčítání pod sebou, aby se žákům snadněji pracovalo.

588 995 1111 2468 2690 6556 M O R A V A V = 2345 + 345 = R = 5432 – 4321 = O = 7123 – 6128 = A = 2277 + 4279 = A = 1234 + 1234 = M = 1111 – 523 = 2690 995 2468 1111 6556 588

1037 1710 2274 6422 Č E CH Y Y = 534 + 5888 = CH = 1710 + 564 = E = 6476 – 4766 = Č = 2276 – 1239 = 6422 1710 2274 1037