DisplayObjectContainer. Důležité vlastnosti (property) mouseChildren : Boolean Implicitně =true Určuje, zda děti mohou být „target“ pro myší MouseEvent.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Seminář C++ 5. cvičení Dědičnost Ing. Jan Mikulka.
Advertisements

Funkce Připomeňme si program pro výpočet faktoriálu:
Uživatelem definované typy doc. Dr. Ing. Miroslav Beneš  katedra informatiky, A-1007 
Pole, ukazatele a odkazy
BLIŽŠÍ POHLED NA TŘÍDY, DĚDIČNOST - úvod
Uživatelská rozhraní Uživatelská rozhraní 9. cvičení.
4IT1014IT101 Pátá přednáška Datové struktury - pokračování Statické prvky třídy.
Polymorfismus Dědičnost
Čtvrté cvičení Objektové programování Objektový model v Javě
JavaScript - 5. část Pole Ústav automatizace inženýrských úloh a informatiky FAST VUT v Brně 0U2 - Základy informatiky a výpočetní techniky 2.
J a v a Začínáme programovat Lucie Žoltá metody, objekty, konstruktor.
J a v a Začínáme programovat Lucie Žoltá. Odkazy - oficiální stránky (překladače, help, metody, vývojové prostředí NetBeans,...)
C# - struktury, výčtové typy, pole
Páté cvičení Dědičnost Interface Abstarktní třídy a metody
Ing. Josef Veselý Označení šablony a vzdělávací sady viz.rozpis.
Třída jako zdroj funkcionality
C# - Exceptions (výjimky)
Objektové programování
C# - funkce a procedury Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Jedenácté cvičení Vlákna. Java cv112 Vlákna Operační systém Mutitasking – více úloh se v operačním programu vykonává „současně“ Java Multithreading -
Návrh a tvorba WWW Přednáška 11
PRÁCE S VLÁKNY A APLIKAČNÍ DOMÉNY V.NET FRAMEWORK APLIKACÍCH Architektura technologie.NET Jan Martinovič, FEI - Katedra Informatiky.
Seminář C++ 4. cvičení Objekty Ing. Jan Mikulka. Co je objekt ► obraz třídy i instance ► třída – definovaná za pomocí klíčového slova class ► instance.
Počítače a programování 1 8.přednáška. Obsah přednášky Řetězce - deklarace a vytvoření Základní metody pro práci s řetezci Znaky - třída Character Základní.
Composite [kompozit, ne kompozajt]. Composite Výslovnost  kompozit, ne kompozajt Účel  Popisuje, jak postavit hierarchii tříd složenou ze dvou druhů.
Dependency injection Předávání závislostí Petr Kalivoda
6. cvičení Polymorfismus
OSNOVA: a)Programování se soubory b)Záloha databáze v souboru c) Příklady Jiří Šebesta Ústav radioelektroniky, FEKT VUT v Brně Počítače a programování.
11/04/20151 Soubory a proudy (1) Soubor (file) označuje pojmenovanou sadu dat uloženou na externím záznamovém médiu (např. HDD, CD, DVD, BD, tape) Proud.
KIV/PPA1 cvičení 8 Cvičící: Pavel Bžoch. Osnova cvičení Objekty v Javě Třída Konstruktor Metody Metody a proměnné třídy x instance Program sestávající.
Rozhraní SAX, SAX vs. SAX2 Jaroslav Ciml.
Dědičnost - inheritance dědičnost je jednou z forem znovupoužitelnosti dědičnost je jednou z forem znovupoužitelnosti B A Třída A je předkem třídy B Třída.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – objekty Autor: Mgr. Vojtěch.
Ing. Jan Mittner Zend_Feed 2. XmlWriter 3. SimpleXml 4. sitemap 2.
13/04/20151 Indexery (1) Členy třídy (struktury) umožňující třídě (struk- tuře) používat hranaté závorky a pracovat s ní podobně jako s polem (používat.
13/04/20151 Datový typ třída – class (1) Datový typ definovaný uživatelem Poskytuje mechanismus pro modelování entit, s nimiž manipulují aplikace Charakterizuje.
Návrh a tvorba WWW Přednáška 8
Práce v doméně Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí Autor:
1 Počítače a programování 1 13.přednáška. 2 Obsah přednášky Vstupy a výstupy – 1.část.
Netrvaloppa21 Vytvořte třídu Student pro reprezentaci struktury student na ZČU. Atributy třídy budou fakulta a osobniCislo. Název třídy: Student proměnné.
Počítačová podpora konstruování I 7. přednáška František Borůvka.
Hladiny – základy práce Zoner Callisto
PŘÍKAZ while úkol 1_42.
Jazyk C A0B36PRI - PROGRAMOVÁNÍ Část II.
Kam se ubírá jazyk C#? Dr. Ing. Dalibor Kačmář Academic Developer Evangelist Developer & Platform Evangelist Group Microsoft Czech & Slovakia Anders Hejlsberg.
Proxy. Popis  Klient má přístup k nějakému objektu  Potřebujeme tento přístup ošetřit, aniž bychom přidělali klientovi práci Kontrola přístupu Vzdálený.
Počítačová grafika Zoner Callisto – tabulky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického portálu.
YOUR LOGO C# Entity Framework. YOUR LOGO  Entity framework nám poskytuje: -Vytváří objektový model na základě databázového schématu -Mapuje tabulky,
Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Evropský sociální fond Gymnázium, Praha 10, Voděradská 2 Projekt OBZORY Datové typy a operátory Základní programové.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborná škola Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně AUTOR: Ing. Adéla Tomalová NÁZEV: Podpora výuky v technických oborech TEMA:
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně AUTOR: Ing. Adéla Tomalová NÁZEV: Podpora výuky v technických oborech TEMA: Objektově orientované.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborná škola Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně AUTOR: Ing. Adéla Tomalová NÁZEV: Podpora výuky v technických oborech TEMA:
Proxy. Proxy poskytuje bariéru mezi klientem a reálnou implementací.
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně AUTOR: Ing. Adéla Tomalová NÁZEV: Podpora výuky v technických oborech TEMA: Objektově orientované.
Jaroslav BURDYS 3IT.  Vytvořen Brendanem Eichem ze společnosti Netscape v roce 1995  Nemá nic společného s pr.j. JAVA (snad jen, že jsou oba jazyky.
SOLID principy v OOP návrhu
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně
Bc. Vladimír Holubec Bc. Nikola Němcová
Martin Dybal Microsoft MSP, MCP
Y36PJC Programování v jazyce C/C++
Programování v jazyce C++
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborná škola Net Office, spol. s r. o
Typový příklad 3 – zadání 1
Návrhový vzor Flyweight
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborná škola Net Office, spol. s r. o
Reflexe jako introspekce
C# přehled vlastností.
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně
Vázání dat Data Binding
Proxy 1.
Transkript prezentace:

DisplayObjectContainer

Důležité vlastnosti (property) mouseChildren : Boolean Implicitně =true Určuje, zda děti mohou být „target“ pro myší MouseEvent numChildren : Boolean Počet dětí!

Důležité metody DisplayObjectContainer() Konstruktor: var cont:DisplayObjectContainer=new DisplayObjectContainer() Konstruktor Vrstvy dětí - číslování od 0! Nejspodnější má index 0 Aby byl zobrazen kontejner i jeho obsah – musí se přidat k stage nebo k jinému kontejneru propojenému se stage stage container 0 1 2

addChild(child:DisplayObject):DisplayObject addChildAt(child:DisplayObject,index:int):DisplayObject removeChild(child:DisplayObject):DisplayObject removeChildAt(child:DisplayObject,index:int):DisplayObject Vrstvy dětí - číslování od 0! Nejspodnější má index 0 Přidávání a ubírání Když přidám child pokud byl dčíve propojen k něčemu jinému, automaticky se odtud odebere Zneviditelní se Důležité metody Přidávání a ubírání po vrstvách

Důležité metody getChildAt(index:int):DisplayObject Číslování od 0! Nejspodnější má index 0 Výběr podle pořadí getChildByName(name:String):DisplayObject Zjišťování pořadí getChildIndex(child:DisplayObject):int Zjišťování existence contains(child:DisplayObject):int

Důležité metody swapChildren(child1:DisplayObject,child2:DisplayObject):void setChildIndex(child:DisplayObject,index:int):void Přehazování pořadí swapChildrenAt(index1:int,index2:int):void

Loader 1. Zřídit novou instanci loaderu 2. Připojit ji do kontejneru 3. Naložit externí obsah obrazek var nakladak:Loader=new Loader(); addChild(nakladak); nakladak.load(new URLRequest("obrazek.gif")); URLRequest