NĚKTERÉ Z NAŠICH 27 ZNAČEK
#strategyleadership
Digitální trendy?
We seek nothing but perfection. MONOLOG vs. TRIALOG
Shut up and buy our shit!
Spotřebitelé vs. Marketéři
HLAVNÍ SPOJKA KE SPOTŘEBITELŮM
BRAND ADVOKÁTI
SHARE RATE
MUSÍME NÁŠ REACH ZVÝŠIT Díky kvalitnějšímu obsahu
NABÍRÁNÍM KVALITNÍCH FANS Konstantní cenově výhodná akvizice relevantních fanoušků
JAK POZNAT, KDO SE S NÁMI CHCE BAVIT 200 vyplněných dotazníků Objevili jsme 200 fanoušků, kteří se s námi chtějí bavit
CO NÁS VYTRESTALO
We seek nothing but perfection. CASE STUDY APEROL SPRITZ
VELKÝ OFFLINE EVENT
FOURSQUARE 230 checkinů (2 500 – zasažených lidí) 13 % checkinů bylo sdíleno i na facebooku (1 000 zasažených lidí) Využito 41 specials (drink zdarma)
Blogeři Oslovili jsme 57 food a fashion blogerů 30 blogerům jsme poslali balíček
VÝSLEDKY 9 velkých článků Dali jsme produkt ochutnat influencerům Získali jsme důvěryhodné recenze na internetu
VÝSTUPY SOCIÁLNÍ SÍTĚ
We seek nothing but perfection.