NĚKTERÉ Z NAŠICH 27 ZNAČEK #strategyleadership Digitální trendy?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak si vedou značky českých mobilních operátorů v sociálních médiích aneb co může značka v SM získat Martin Jindra.
Advertisements

Sociální média pro eshopy: Hračka, nebo nové zisky?
IČO: DIČ: CZ  Naše společnost byla založena v roce  Nabízíme komplexní balíčky kancelářských potřeb.  Jsme dynamická firma.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
SELECT studio a. s.. Jednorázové výdaje Vybavení (kamery, mikrofony, rekvizity, zelené plátno) – Kč Auta – Kč Celkem: Kč.
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.02 Anotace: Prezentace obsahuje fiktivní internetový obchod, který žákům slouží jako podklad pro sepsání objednávky. Vzdělávací.
Propagace a reklama na facebooku
Studium v zahraničí. Hana Koucká Petr Kulich. Obsah Představení projektu Etapy projektu Zdroje projektu Cash Flow projektu bez oportunitních nákladů s.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.
Change through Culture – Culture through Change Proměna kulturou a Kultura v proměně.
Vstup francouzských značek na český trh – hledání partnerů Obchodní oddělení Francouzského velvyslanectví v Praze Dagmar Studeníková, vedoucí odboru spotřebního.
Marketingový potenciál sociálních sítí pro e-shopy Filip Huněk Jsou sociální sítě vhodným nástrojem marketingu pro e-shopy?
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
specialista na firemní květinový servis
Kampaň Strany zelených Filip Huněk Praha.
Zpracovatel: Lucie Semeráková, Jolana Ruščaková
APPLE STORE PRIMA, S. R. O.
Kdo chce být milionářem ?
Průzkum V rámci průzkumu, který probíhal v květnu a červnu 2010 náš projektový tým oslovil 6 škol, ze kterých získal zpět 72 vyplněných dotazníků. Oslovili.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
DUMy.cz Sdílejme společně Internetový portál DUMy.cz Jedinečné místo ke sdílení znalostí
tf hit – TECHFASS® Home in Touch
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Současné trendy outsourcingu mezd
Věrnostní programy: skončí doba Plastic People? Tomáš Jindříšek pro konferenci Multichannel 2013.
Nabídka partnerství na dětských veletrzích Mámy drží spolu!
Bezpečnost silničního provozu v roce 2009 Tisková konference, 15. ledna 2010 ministr dopravy Gustav Slamečka.
„Z retailu do e-commerce a zpět“ … více otázek než odpovědí… Jitka Dvořáková.
Life Through Lenses Everybody Is Different But We Are All Equal Projekt RESTART, reg. č. CZ.1.07/1.3.00/
Michal Bláha “NOVÉ” TRENDY V PÉČI O ZÁKAZNÍKA.
Číslo v digitálním archivu školy
Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert.
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
HAVE TO. 1)Musíš jet do nemocnice. 2)Zítra musíme brzy vstávat. 3)Tom musí navštívit babičku. 4)Musíme čekat. 5)Nemusíš si s tím dělat starosti. 6)Museli.
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
00172 Multimédia a internet Úvod Mgr. Bc. Michal Novotný Ústav bohemistiky a knihovnictví.
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Strategie značky a komunikace
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Zájmena.
Budoucnost retailu? Pavlína Hajnová, Centers. Žijeme v zajetí vlastního světa …
Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.
Jak mohou PR agentury pomoci MSP a lze jejich přínos změřit?
Case Study: Jak se nám podařilo zvýšit konverzní poměr o 21 %
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Sára nováková 5c. Kolik je na klávesnici čísel  
 ZÁKLADNÍ ŠKOLA NOVÁ ROLE, OKRES KARLOVY VARY  JAZYK A JAZYKOVÁ KOMUNIKACE  ANGLICKÝ JAZYK  SLOVNÍ ZÁSOBA  Food and drink  VY_32_INOVACE_AJ_VE_01.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
CENA - PRICE - PREZZO - PRIX - PREIS - PRECIO Jitka Dvořáková duben 2015.
Sociální sítě Sociální síť, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem ovlivňují. Sociální síť není tvořena na základě zájmů, vazeb nebo z podobných.
Naše skutečná a online identita - bezpečný internet ZŠ a MŠ Město Touškov.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Lenka Hrnčířová VY_32_INOVACE_14_Konverzace v Aj 6.ročník_Shopping Téma: Shopping CZ.1.07/1.4.00/
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Behaviorální cílení v kostce Petr Dobroslávek. Značka chce znát své zákazníky. Nic nového. Marketing potřebuje znát svou CS. Nic nového. Internet je část.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
Online aplikace pro rozvoj ICT kompetencí učitele Radek Maca Počítač ve škole 2016.
Sdílení souborů - úložiště
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
Jak využít sociální média v komunikaci sportovních organizací
Eva Foltýnová, Anna Čapková
Masarykova univerzita (koordinátor) Univerzita Palackého v Olomouci
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

NĚKTERÉ Z NAŠICH 27 ZNAČEK

#strategyleadership

Digitální trendy?

We seek nothing but perfection. MONOLOG vs. TRIALOG

Shut up and buy our shit!

Spotřebitelé vs. Marketéři

HLAVNÍ SPOJKA KE SPOTŘEBITELŮM

BRAND ADVOKÁTI

SHARE RATE

MUSÍME NÁŠ REACH ZVÝŠIT Díky kvalitnějšímu obsahu

NABÍRÁNÍM KVALITNÍCH FANS Konstantní cenově výhodná akvizice relevantních fanoušků

JAK POZNAT, KDO SE S NÁMI CHCE BAVIT 200 vyplněných dotazníků Objevili jsme 200 fanoušků, kteří se s námi chtějí bavit

CO NÁS VYTRESTALO

We seek nothing but perfection. CASE STUDY APEROL SPRITZ

VELKÝ OFFLINE EVENT

FOURSQUARE 230 checkinů (2 500 – zasažených lidí) 13 % checkinů bylo sdíleno i na facebooku (1 000 zasažených lidí) Využito 41 specials (drink zdarma)

Blogeři Oslovili jsme 57 food a fashion blogerů 30 blogerům jsme poslali balíček

VÝSLEDKY 9 velkých článků Dali jsme produkt ochutnat influencerům Získali jsme důvěryhodné recenze na internetu

VÝSTUPY SOCIÁLNÍ SÍTĚ

We seek nothing but perfection.