Michal Zbořil Solution Specialist Oracle Czech Centrum styku s občany a aplikace pro řízení magistrátu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Komplexní řešení metropolitních sítí
Advertisements

Spisová služba a její vazba na datové schránky
Bc. Lucie Ptáková,  Plánované spuštění systému: 2014  = evropská agentura pro vesmírný systém Galileo (GSA)  Bude zajišťovat především navigaci.
© Copyright Siemens Business Services Global network of innovation Siemens Business Services: Vedoucí poskytovatel eGovernment řešení v Evropě Pasová agenda.
managementu znalostí podle
Centrální elektronická podatelna a úřední deska Městský rok informatiky.
Flexibilita a Inovace Outsourcing mezd Outsourcing účetnictví Účtárny na klíč Daňové a ekonomické poradenství E-Consulting Czech, s.r.o Václavské nám.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
© LogicaCMG All rights reserved Ze strašáka každodenní pomocník Ondřej Hrubý Business consultant Zkušenosti z implementace.
Oblast nástrojů Prostředí Popis produktů Kritéria Vyhodnocení.
Programová konference ČSSD Michal Hašek Předseda Asociace krajů ČR a hejtman Jihomoravského kraje , Hradec Králové Silné, samostatné a spravedlivé.
Informační systémy podnikové systémy CRM
Význam informací v podnikání
Audit IT procesů ve FNOL
Člen skupiny HVB Group E- HVB Bank Petra Slabá, HVB Bank Czech Republic a.s. Lucie Melicharová, learn2grow s.r.o.
Komunikace občana s úřadem Projekt „IS eSMO “ Ing. Dušan Havlík Siemens Business Services spol. s r.o.
© Copyright Siemens Business Services Global network of innovation Návrh rozvoje informačních systémů krajského úřadu Ludvík Dlabaja 17. března 2006.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic
Analýza dopadu zákona č. 300/2008 Sb. do území JUDr. Kateřina Černá Ing. Václav Koudele.
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
Prezentace 1 Kontaktní centrum Statutárního města Ostravy provozované společností OVANET a.s. červen 2009.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Zvyšování kvality poskytovaných služeb - efektivní řízení servisní péče Konference SIS2010, Brno Petr Bříza, Versino CZ, s.r.o.
Naše činnost  Příprava staveb  Projektová činnost ve výstavbě  Komplexní řízení staveb  Koordinační činnost  Dodávka a montáže TZB  Dodávka a montáže.
Krajský rok informatiky České Budějovice 26. –
Systémové pojetí hospodářské organizace
Informační systémy TPS,MIS, SIS.
Statutárního města Liberec
Projekt realizace referenčního rozhraní Ing. Jan Pokorný Ministerstvo informatiky ČR ISSS, 5. dubna 2005.
SAP – tradiční dodavatel řešení pro malé a střední podniky
eChomutovsko 2010 COM4, s. r. o., MEPCO, s. r. o.
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
ISSS Pavel Kopecký, Zlínský kraj Václav Mařík, Marbes consulting s.r.o.
Michal Zbořil Solution Specialist Oracle Czech Komunikační centra pro občany.
Špička v každém směru IT 3 Od elektronické podatelny k řešení problému elektronického podání Ing. Martin Vimr obchodní ředitel.
Outsourcing provozu sítě Štěpán Kubíček pondělí, 13. dubna 2015 motto:…
Realizační tým ICZ duben 2005
eGovernment Informační systémy ve státní správě a samosprávě
GIS Plzeňského kraje a projekty v rámci Digitální mapy veřejné správy Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor.
Vaše jistota na trhu IT Vybudování a provozování e-spisovny Josef Sedláček ICZ a.s.
Moderní řízení úřadu z pohledu tajemníka Radek Baloun, tajemník Magistrátu města Hradec Králové 31.března 2005.
SOA = Architektura orientovaná na služby
Portál hlavního města Prahy Ivan Seyček Jitka Pankrácová Magistrát hl
Správní a dopravně správní evidence - IISSDE
Správní a dopravně správní evidence - IISSDE RNDr. Jiří Malátek Zástupce ředitele OIVS MV
Na cestě k ASP Jiří Voříšek VŠE - KIT publikováno: červen 2002.
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Zavedení ekonomického systému Microsoft Business Solutions – NAVISION v městě Ústí nad Labem Mgr. Petr Gandalovič primátor města Ústí nad Labem
Pilotní projekt Ústřední evidence podnikatelů – RŽP ISSS 2004 Hradec Králové Ing. Jan Pokorný odbor projektů životních situací.
Sales & Consulting IGS, Czech Republic © 2005 IBM Corporation Optimalizace a sdílení informací ve státní správě Pavel Hrdlička.
Podpora projektům EU SF aneb kvalitní podpora pro kvalitní projekty Ing. Jan Knyttl
Vratislav Paulík ředitel projektů
Komunikace občana s úřadem
Peníze do vašeho rozpočtu. ALC, spol. s r.o. ALC se zaměřuje na optimalizaci metodik a vývoj softwarových nástrojů na podporu řízení IT a ostatních interních.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Aktuální stav plnění usnesení vlády týkajících se projektu Systém včasné intervence Mgr. Hana Jamrichová MPSV.
E-government - moderní podoba veřejné správy v České republice.
0 A healthier tomorrow. MUDr. Pavel Kubů CEE Healthcare Business Development Manager Přínosy eHealth nástroji koordinované zdravotní péče pro klienty Maccabi.
Co je to Czech POINT garantovaná služba pro komunikaci se státem prostřednictvím jednoho univerzálního místa možnost získání a ověření dat z veřejných.
1 Architektura IS podporující manažerské řízení 9. MEZINÁRODNÍ KONFERENCE O INFORMATICKÉ PODPOŘE PERSONÁLNÍCH PROCESŮ V OZBROJENÝCH SILÁCH A STÁTNÍ SPRÁVĚ.
Krajský úřad Jihomoravsk ého kraj e odbor územního plánování a stavebního řádu 20. března 2012 Výzva č. 08 k předkládání žádosti o finanční podporu v rámci.
Duben 2013 Odbor informatiky KrÚ JMK Výzva č. 08 Integrovaného operačního programu na Integrovaného operačního programu na Rozvoj služeb eGovernmentu v.
Ohlédnutí za deseti lety řízení kvality na Městském úřadě Kopřivnice
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Telekomunikační a informační infrastruktura
David Šetina Business Consultant NextiraOne Czech Iva Koptová
Informační systémy podnikové systémy CRM
Transkript prezentace:

Michal Zbořil Solution Specialist Oracle Czech

Centrum styku s občany a aplikace pro řízení magistrátu

Následujících 30 minut Komunikační centra a jejich koncept Zkušenosti ze světa Kingston upon Hull Liverpool Best Practices – nejlepší praxe a postupy Oracle – partner na vaší straně

Postavení občanů PŘED zavedením Komunikačního centra Úmrtí v rodině, Sociální dávky Nový OP Svatba Stavební povolení Ztracený OP, Živnostenský list Narození dítěte Matrika Odbor soc. věcí Stavební odbor Odbor správní Živnost. odbor VeřejnostŽivotní situaceZpůsob komunikace

Postavení občanů PO zavedení Komunikačního centra Úmrtí v rodině, Sociální dávky Nový OP Svatba Stavební povolení Ztracený OP, Živnostenský list Narození dítěte Matrika Odbor soc. věcí Stavební odbor Odbor správní Živnost. odbor Komunikační centrum VeřejnostŽivotní situaceZpůsob komunikace

Oracle Fusion Middleware Komunikační centra – aplikační pohled Server Portál Vyvolávací systém (e)Podatelny SMS brány Vybavení TC Aplikace jednotlivých odborů Centrální systémy (mimo působnost místních samospráv) Oracle řešení pro Centrum Komunikace s občany DWH Ekonom s.HRDMSGIS

Oracle řešení pro Kingston Upon Hull Kingston upon Hull je hlavní město anglického regionu Humber s populací okolo obyvatel, představuje industriální a komerční centrum regionu. Otázka pro radní: Jak lépe poskytovat služby občanům a vyřizovat 16 tis. telefonátů týdně? Rada města učinila strategické rozhodnutí: Přetvořit město do podoby ‚Digitálního města‘. Využít moderní komunikační prostředky (internet). Použít nástroje pro automatizaci procesů.

Oracle řešení pro Kingston Upon Hull Strategie byla přetvořena do konkrétní podoby: Vytvoření kontaktních center ‚One-Stop-Shop‘. Podpořit multi-kanálovou komunikaci s občany. Technologie: Databáze Aplikační server Spatial Aplikace: Citizen Interaction Center Scripting Workflow

Oracle řešení pro Kingston Upon Hull Zavedení konceptu tzv. Front/Back Office. Jediné kontaktní telefonní číslo pro občany. Systémovou podporu procesů a zpracování požadavků. Aktivní sdílení informací – ‚A až Z znalostní báze‘ jak mezi pracovníky tak mezi úřadem a občany. Strategie byla přetvořena do konkrétní podoby: Vytvoření kontaktních center ‚One-Stop-Shop‘. Podpořit multi-kanálovou komunikaci s občany.

Oracle řešení pro Kingston Upon Hull Strategie byla přetvořena do konkrétní podoby: Vytvoření kontaktních center ‚One-Stop-Shop‘. Podpořit multi-kanálovou komunikaci s občany. Telefonáty a požadavky řešeny o 67% efektivněji. Snížení počtu nedovolání se o 94%, 98% hovorů přijato do 10 s. Minimalizace nutnosti následných telefonátů. Možnost přeřadit uvolněné pracovníky na jinou činnost. Zajištění souladu s legislativou. Přímé úspory přibližně ve výši 8 mil Kč ročně.

Oracle řešení pro Kingston Upon Hull Strategie byla přetvořena do konkrétní podoby: Vytvoření kontaktních center ‚One-Stop-Shop‘. Podpořit multi-kanálovou komunikaci s občany. Kingston Upon Hull využívá aplikací Oracle i pro oblasti: Ekonomického systému Řízení pohledávek a nákupu Řízení lidských zdrojů a mezd Roční úspory celkového řešení ~ 82 mil Kč.

Oracle řešení pro Kingston Upon Hull

Oracle řešení pro město Liverpool Liverpool jako přístavní město tvoří srdce severo-západní Anglie. Městská rada má za úkol pečovat o více jak 450 tisíc obyvatel a poskytovat služby řádově tisícům obchodních organizací. Výchozí situace: Podle průzkumu a provedeného auditu – město poskytovalo nekvalitní služby při vysokých nákladech. Situace z pohledu informatika ~ Liverpool používal zhruba: 500 databází 230 aplikací

Oracle řešení pro město Liverpool Liverpool se zavázal splnit záměr vlády na úplné poskytování služeb v elektronické podobě do roku Byl přijat koncept transformace z ‚Seaport‘ na ‚ePort‘: Vybudovat několik ‚One-Stop-Shop‘ Vybudování Telefonického centra Řešení: Konsolidace potřebných dat do jediné databáze. Aplikační řešení pro KC postaveno na konceptu CIC. Řešení zahrnovalo Oracle HR (včetně funkčnosti pro zajištění samo-obslužnosti zaměstnanců).

Oracle řešení pro město Liverpool Liverpool se zavázal splnit záměr vlády na úplné poskytování služeb v elektronické podobě do roku Byl přijat koncept transformace z ‚Seaport‘ na ‚ePort‘: Vybudovat několik ‚One-Stop-Shop‘ Vybudování Telefonického centra Přínosy deklarované radou města: Konsolidované informace umožňují vybudovat systém pro podporu rozhodování (Business Intelligence) a umožňují nám lépe poznat naše občany jako naše zákazníky. 40% úspory trans. nákladů spojených s poskytováním služeb. Velký přínos měla optimalizace Back Office procesů.

Oracle řešení pro město Liverpool Databáze A – Z (plně přizpůsobeno grafickým standardům města)

Oracle řešení pro město Ostrava Projekt eSMO - je veden společností Siemens Business Services. Oracle řešení je nedílnou součástí aplikačního i technologického řešení projektu eSMO. Oracle řešení je nastavováno pro agendy místních samospráv. Řešení na bázi Oracle Centra komunikace s občany může sloužit i jako sdílené řešení pro více místních samospráv.

Best Practices - nejlepší praxe a postupy Při uvažování o realizaci Komunikačních center: Uvažujte o celkovém řešení – ale realizujte jej klidně postupně. Založte svoje řešení na technologiích a aplikacích podporujících obecně uznávané standardy. Snažte se vytvořit homogenní řešení a dosáhnout tak synergických přínosů. Využijte konceptu SOA (Service Oriented Architecture). Neopomíjejte ani jeden rozměr CRM: Lidský Technický a přizpůsobte tomu svůj implementační tým. Snažte se naplnit myšlenky servisně orientovaných organizací. Spolupracujte se ‚silným‘ partnerem (dodavatelem). Spolupracujte aktivně s ÚOOÚ a získejte dostatečnou legislativní podporu. Obsahový Procesní

Oracle jako váš partner při budování KC Oracle představuje největší softwarovou a technologickou firmu na světě zaměřující se na velká podniková řešení. Oracle má zkušenosti se zaváděním Komunikačních center jak v zahraničí, tak nyní i v prostředí ČR. Oracle je schopen pokrýt vaše požadavky na: Aplikační řešení – Centrum Komunikace s Občany (CIC, E-BS) Integrační vrstvu – Fusion Middleware Databáze – 10g Oracle aktivně spolupracuje s ostatními předními dodavateli. Oracle plně podporuje otevřené standardy a je průkopníkem Servisně Orientované Architektury. Oracle umožňuje postupnou realizaci projektu a ochranu investic do stávajících aplikací a technologií. Oracle vám pomůže zajistit vás soulad s legislativním rámcem.

Oracle Czech s. r. o. Škrétova Praha 2 Česká republika Telefon: Kontaktní osoby: Michal Zbořil Radek Šindelář Bližší informace můžete získat na adrese: