Český jazyk 3.ročník ZŠ Vyjmenovaná slova po „L“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyjmenovaná slova L. Vyjmenovaná slova L polykat, plynout, plýtvat, Nauč se zpaměti: slyšet, mlýn, blýskat se, polykat, plynout, plýtvat, vzlykat,
Advertisements

Evropské vlajky 5. ročník
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.B.14 Název pro školu:
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Prvouka – 2. ročník „Podzim v sadu“
TÉMA: VYJMENOVANÁ SLOVA PO L Vytvořila: Mgr
Matematika - 7. ročník Celá čísla - souhrn
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Dělení desetinných čísel Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Ovoce a zelenina 4. ročník
Poměr Český jazyk – 2.roč.,1.část
Český jazyk – 2.ročník „Slovo, slabika, hláska, písmeno“
Mgr. Vladimíra Mikulášková
Vyjmenovaná slova po L - procvičování
Matematika Poměr 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika – 5. ročník Násobení a dělení desetinných čísel 10 a 100
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Mocniny - úvod Matematika 8. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika - opakování 5. ročník
Měřítko mapy, plánu Matematika 7. ročník
Zaokrouhlování čísel na desítky a stovky
Převody jednotek objemu
Procenta 1 - úvod Matematika 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek délky a obsahu Matematika – 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika – 2.ročník ZŠ Zábavná matematika
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Matematika - 7. ročník Sčítání celých čísel
Převody jednotek hmotnosti - 1 Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka.
Český jazyk 3. ročník ZŠ „Vyjmenovaná slova po „P“
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek délky
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek obsahu
Početní výkony s desetinnými čísly - 1
Matematika – Pamětné dělení 5. ročník
Český jazyk 3.ročník ZŠ „Vyjmenovaná slova po >B<„
Násobení desetinných čísel
Početní výkony s desetinnými čísly - 2
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Sčítání a odčítání desetinných čísel Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Sčítáme dvojciferná čísla Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika Násobení a dělení celých čísel 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Určování druhé mocniny a odmocniny
Dělení se zbytkem 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Opakování z 2. ročníku Český jazyk – 3. ročník
Vyjmenovaná slov po p Český jazyk – 3. ročník
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Jednotky hmotnosti 5. ročník
Vyjmenovaná slova po L Jazyk a jazyková komunikace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
VY_32_INOVACE_Sib_I_04 Vyjmenovaná slova L
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Vyjmenovaná slova po L Příbuzná slova
Transkript prezentace:

Český jazyk 3.ročník ZŠ Vyjmenovaná slova po „L“ Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Poměr Český jazyk 3.ročník ZŠ Vyjmenovaná slova po „L“

Vyjmenovaná slova po „L“ slyšet plynout Vyjmenovaná slova po „L“ plýtvat polykat blýskat se mlýn lyže

Kolik slov patří do řady vyjmenovaných slov po „L“? slyšet, mlýn, blýskat se, polykat, plynout, plýtvat, vzlykat, lysý, lýtko, lýko, lyže, pelyněk, plyš 1 2 3 4 5

Ve slovech příbuzných píšeme po “L“: Měkké i/í Tvrdé y/ý 1 2 3 4 5

Slovo „lysý“ znamená“: Bez vlasů, bez vousů, bez šupin (holý) Starý 1 2 3 4 5

Slova mlýn, mlynář, mlýnek - jsou slova příbuzná ? Ano Ne 1 2 3 4 5

Která slova jsou správně napsaná? U každého mlýna je vodník U každého mlína je vodník 1 2 3 4 5

Umíš vysvětlit slovo „lýko“? Vrstva pod kůrou stromů Je to sval na noze 1 2 3 4 5

Umíš vysvětlit přesmyčky ŠETSLY, NLÝM, LYPOKAT ? SLYŠET, MLÝN, POLYKAT ŠET MLÝNŮ 1 2 3 4 5

Plynul, plyšový, slyšitelný Která slova patří do řady vyjmenovaných slov: blýskat se, plynul, plyšový, lysý, slyšitelný? Blýskat se, lysý Plynul, plyšový, slyšitelný 1 2 3 4 5

Jaké slovo správně doplníš do věty: „Oříšky plodí …..“ Lyska Líska 1 2 3 4 5

Vysvětli význam slova „líčí“: Maluje se, popisuje, pokládá pasti Jiný význam, slova pro lýko 1 2 3 4 5

Umíš správně odůvodnit? Zvedá se vítr. Z dálky duní bouře a začíná se blýskat Zvedá se vítr. Z dálky duní bouře a začíná se blískat 1 2 3 4 5

Jsou slova: >lýčí, lýčený< slova příbuzná? Ano Ne 1 2 3 4 5

Která ze slov:>neslyšitelně, uslyšela, slyšet< jsou vyjmenovaná slova? 1 2 3 4 5

Jsou v následující větě vyjmenovaná slova Jsou v následující větě vyjmenovaná slova? „Lýko bylo v oblibě už za starých časů.“ Ano (Lýko) Ne 1 2 3 4 5

Které věty jsou napsány bez chyb? Při bouři se blízká a burácí hrom. Velký lyják rozvodnil potok. Při bouři se blýská a burácí hrom. Velký liják rozvodnil potok. 1 2 3 4 5

Které věty jsou napsány špatně? Maminka se líčí. Chystá si umlít kávu. Maminka se lýčí. Chystá si umlýt kávu. 1 2 3 4 5

Který řádek obsahuje pravopisné chyby? Lisá Hora, lývanec, býlá rúže, lysti Lysá hora, lívanec, bílá růže, listí 1 2 3 4 5

Černý vodní pták s lysinkou se jmenuje: Liska Lyska 1 2 3 4 5

Když nevím jaké i/y napsat, podívám se do: časopisu Mateřídouška pravidel českého pravopisu 1 2 3 4 5

Téma: Český jazyk 3. ročník ZŠ „Vyjmenovaná slova po „L“ Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional Microsoft Office Zoner - Autor: Mgr. Jana Brdová ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (www.zsrozmital.cz)