Cestovní kanceláře funkce CK – 1. zkoumání spotřebitelské poptávky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Advertisements

Nabídka Klubu českých turistů na roky 2008 a 2009 EUROBEDS.
 1990 – Demetrios Lambrou  Každoroční rozšiřování nabídky destinací  Více nových i stálých klientů  Silnější katalogy.
Dopravní služby v CR doprava = jeden z hlavních předpokladů rozvoje CR nové prostředky = nové činnosti ( lanovky, horská kola, skútry,…) -rozvoj regionů.
CESTOVNÍ RUCH Přednáška Cestovní kanceláře
Jan Chroust Pavel Sleza
ST LUCIA ČESKO – NĚMECKÉ CENTRUM PROVOZNÍ ŘÁD. Zřizovatelem KC je společnost B O H E M I A S, s.r.o. Tento provozní řád vydává vedení společnosti za účelem.
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
CK – činnosti touroperátora
Projekty ve sportu Brigita Stloukalová. „Pobytová“ – „rekreační“ akce 1.CO? 2.PROČ? 3.PRO KOHO? 4.KDE? 5.KDY? 6.S KÝM? 7.S ČÍM? 8.JAK? 9.ČÍM SE LIŠÍM?
Druhy, formy a typy cestovního ruchu, historie CR na území ČR
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Balíčky jako nezbytnost rozvoje.
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
stručná historie cestování
Služby.
Destinační management TO Jeseníky-východ
S námi si konečně odpočinete…
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_99.
Pojištění v CR = placená služba proti nahodilým a nepředvídatelným událostem = právo účastníka na výplatu peněžních prostředků souvisejících s úhradou.
Věrnostní klub - ČEDOK.
CESTOVNÍ RUCH.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Zhodnocení novely zákona o cenách – ceny zájezdů Ivan Fuksa první náměstek ministra financí
Management cestovního ruchu
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Ondřej Beran, 8.J. ?  Geografie cestovního ruchu je věda hraniční a syntetická  Intenzita cestovního ruchu roste  Rekreační oblasti – významná střediska.
Cestovní kanceláře a agentury
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_87.
Anglie a Paříž pro základní školy
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ISSN Provozuje.
Mgr. Jan Charousek Liberec Cestovní ruch se projevuje v různých druzích a formách. Druhy cestovního ruchu – za základ posuzování CR bereme motivaci.
Liberec 2014 Mgr. Jan Charousek. Cestování a poznávání vzdálenějšího okolí doprovázelo i vývoj starověkých civilizací. Mnohé písemné doklady o cestování.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ISSN Provozuje.
Role Turistických informačních center v managementu destinací Výroční konference ATIC Ostrava, Ing. Šárka Tittelbachová, Ph.D.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_16.
Materiál je určen pro 4. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona : III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_13.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Package, Programming.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
OSTATNÍ FORMY CESTOVNÍHO RUCHU
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_17.
ŠKOLNÍ ZÁJEZD SLOVINSKO Termín:14. – I. Večer odjezd od školy II. Jezírka Zelenci, Planica, Kranjska Gora, jezero Bled III. Soutěska.
Dovolená a region, lázeňstvíJiří Šimon 4. března 2016.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
 konečná úprava ceny před prodejem spotřebiteli  využívá psychologii prodeje  cílem je přesvědčit zákazníka o výhodnosti nákupu  používají se zejména.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ISSN Provozuje.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
1. Úvodní hodina – Postavení a činnost CK. Činnost CK a CA Zákon o živnostenském podnikání Podmínky provozování CK Podmínky provozování CA.
XI. TURISTICKÉ FÓRUM POLABÍ 22. dubna 2011, Poděbrady.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Služby.
Chorvatsko – ostrov Murter
Organizační formy práce v TV Vyučovací jednotka TV Lukáš Buřt
Kalkulace ceny zájezdu
Klasifikace hotelů a ubytovacích zařízení
Trasování a sestavení programu zájezdu
Projekt 1 - Zhodnocení vybrané sportovní akce (SA)
Značka „Českosaské Švýcarsko
Základní pojmy v cestovním ruchu, podnikání v cestovním ruchu, činnosti a povinnosti cestovní kanceláře.
V hotelnictví a cestovním ruchu
ZÁKLADNÍ KLASIFIKAČNÍ SCHÉMA TURISMU
ČLENĚNÍ CESTOVNÍHO RUCHU
Transkript prezentace:

Cestovní kanceláře funkce CK – 1. zkoumání spotřebitelské poptávky = základní provozní jednotka organizovaného CR zprostředkovávání, organizace a realizace služeb v CR funkce CK – 1. zkoumání spotřebitelské poptávky - 2. časoprostorové uspořádání nabídky - 3. informační - 4. kontaktní - 5. realizační - 6. tématická /výchovná / cíle CK – uspokojení spotřebitelské poptávky a komerční zisk 1920 – ČEDOK + sportovní a turistické spolky 1948 – řízený CR / Čedok, CKM, Autoturist, Rekrea, Sport-turist, Tatratour, Slovakoturist – socialistické státy centrální školení průvodců,

klasifikace CK rozsah služeb –základní ? - specializované (kongresový CR, sport. aktiv.) územní hledisko – vysílající - přijímající rozsah působnosti – místní, regionální, celostátní, nadnárodní, provoz – celoroční - sezónní

sortiment služeb CK stravování - garantované trasy / výlety / jedna CK neobsáhne v nabídce celý následující výčet služeb stravování - garantované trasy / výlety / - ubytování - pojištění - doprava - prodej vstupenek - dopravní ceniny - směnárenské služby osobní automobil - víza - tranzity - cestovní doplňky - prodej zájezdů lázeňské pobyty průvodce - překladatel - kongresový CR

zájezdová činnost CK hlavní náplň činnosti CK zájezd = organizovaná účast skupiny osob na CR, kombinace služeb Z – pobytové - poznávací / tematické / - léčebné ---------------------- - standardní – dle nabídky CK - forfaitové – dle požadavku zákazníka ---------------------------------------------------------- dále – sezónní, mezisezónní, letecké, autobusové, lodní . . . služby – placené – tvoří cenu zájezdu - neplacené – mimo cenu zájezdu, podmínka účasti na akci - fakultativní – nepovinné, obohacují hl.pobytové z.

propagace CK = prezentace možností a rozsahu služeb CK prospekt – vícestránková tiskovina / text, foto, mapky, popisky, možnosti v místě / plakát – jednostránková tiskovina / slogan, foto, kontakt … / TV, rádio, tisk, CD, DVD, videokazety www.ck.cz spokojený zákazník – opět s CK, přivede nové klienty KATALOG - nejpoužívanější Inf. o službách, cenách, destinacích, činnostech, termínech oslovení, představení CK, orientace v katalogu, kontakty, doprava, vlastní nabídka?, pojištění, reklamační podmínky, storno podmínky