Název: VY_32_INOVACE_VKZ689_16 Autor: Mgr. Lucie Fajfrová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a mateřská škola T.G.Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Advertisements

Autor výukového materiálu:
Autor výukového materiálu: Mgr. Kučírková Klára Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Září 2011 Číslo.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Občanská výchova Tematická oblast: Člověk.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Pavla Vojtková. Dostupné z OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost,financovaného.
Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XXI_ ČJS, DUM 17
Obrázky: zdroje Snímek 4 - cbkladno
Digitální učební materiál
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
VY_12_INOVACE_PR.1.03státní symboly
PŘÁTELSTVÍ Mgr. Michal Oblouk. PŘÁTELSTVÍ  mezilidský vztah vyznačující se vzájemnou náklonností a porozuměním  lidé v přátelském vztahu se vůči svým.
Označení vzdělávacího materiálu (kód): VY_12_INOVACE_ČJL1.42 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACESoubor slouží k nácviku pozdravů v různých situacích. Druh.
VY_12_INOVACE_ČJL1.41 VY_12_INOVACE_ČJL1.41
VY_32_INOVACE_ 01 - Státní symboly
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Otáčivé účinky síly Páka a kladka VY_32_INOVACE_10 - PÁKA.
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Číslo klíčové.
VY_32_INOVACE_VkZ Alkoholismus
Autor výukového materiálu:
Autor výukového materiálu: Mgr. Klára Viznerová Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:Září 2012 Číslo.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Autor výukového materiálu:
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“
VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti
VY_32_INOVACE_VkZ Druhy a formy násilí
 Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“  Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/  Číslo materiálu: VY_32_INOVACE.
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
VY_32_INOVACE_ 03 - Feudální stát
Označení vzdělávacího materiálu (kód): VY_12_INOVACE_ČJL1.50 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Autor výukového materiálu:Mgr. Kučírková Klára Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu:Září 2011 Číslo klíčové.
Výukový materi á l zpracov á n v r á mci projektu EU pen í ze š kol á m Registračn í č í slo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Š ablona: III/2 Č. materi.
Zdravá výživa VY_32_INOVACE_20 - ZDRAVÁ VÝŽIVA.
Chemická vazba a výpočty
Seberegulační vlastnosti osobnosti
Barokní architektura VY_32_INOVACE_ 09 Barokní architektura.
Autor výukového materiálu:Mgr. Júlia Holíková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu: Číslo.
TĚŽIŠTĚ A ROVNOVÁŽNÁ POLOHA TĚLESA
Vztlaková síla a Archimédův zákon
Autor výukového materiálu: Bc. Markéta Miláčková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu:Listopad 2011 Číslo.
Základní škola a mateřská škola T.G.Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Autor výukového materiálu:
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jana Homolková ANOTACE Prezentace seznamuje žáky se základní sestavou PC a dalšími.
TEMATICKÁ OBLAST: Biologie člověka s rozsahem pro ZŠ
… to je někdy víc než láska…
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.02 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 02 Název materiálu:Fruit Autor:Mgr. Marcela Jarošová Vzdělávací obor:
Znečišťování ovzduší VY_32_INOVACE_ 03 - Znečišťování ovzduší.
Autor výukového materiálu: Mgr. Klára Viznerová Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:Únor 2013 Číslo.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.04 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 04 Název materiálu:Toys Autor:Mgr. Marcela Jarošová Vzdělávací obor:Anglický.
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
VY_32_INOVACE_07 - OTÁČIVÉ ÚČINKY SÍLY
VY_32_INOVACE_ 20 Vymírání živočichů
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s diskusí a jejími zásadami. Žák se pokusí sám vytvořit Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura Autor: PaedDr. Kajetána.
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: O12 Číslo klíčové.
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
BÝT PŘÍTELEM JE....
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Číslo klíčové.
 Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“  Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/  Číslo materiálu: VY_32_INOVACE.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_14.
VY_32_INOVACE_12 - Závislosti
Obrázky – zdroje Snímek 4 -
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
P R O T E B E.
ICT 2 – 3 – 37 HV Vánoční koledy
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Iva Papežová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
NA JEDNÉ LODI Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Transkript prezentace:

Název: VY_32_INOVACE_VKZ689_16 Autor: Mgr. Lucie Fajfrová Oblast: Stručná anotace: Tato výuková prezentace je určena pro žáky 6. ročníku v návaznosti na tematický okruh Jak přežít pubertu v předmětu Výchova ke zdraví. Žáci se seznámí s pojmy přátelství, láska, kamarád. Utvoří si jasnou představu o tom, jaké by měl mít vlastnosti správný kamarád apod. Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Individualizace a inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost

„PŘESTÁVÁTE BÝT DÍTĚTEM, ALE JEŠTĚ POŘÁD NEJSTE DOSPĚLÝM.“ http://openphoto.net/gallery/image.html?image_id=7733&hints, citováno dne 4.5.2012

PŘÁTELSTVÍ = mezilidský vztah (náklonnost, porozumění) = chceme pro něho to nejlepší = nejsme fyzicky přitahováni protějšky a při odloučení netrpíme pocity samoty JE NĚJAKÝ ROZDÍL MEZI SLOVY KAMARÁD X PŘÍTEL? DĚLÁŠ MEZI TĚMITO SLOVY ROZDÍL? JAKÝ JE MŮJ KAMARÁD? Nakresli si své sluníčko a do jednotlivých paprsků vepiš, jaký je Tvůj kamarád (vlastnosti). MŮJ KAMARÁD

KTERÉ KAMARÁDY POVAŽUJEŠ ZA NEJBLIŽŠÍ? Kteří kamarádi jsou nejbližší, kteří vzdálenější? Obrázek si můžeš doplnit o další elipsy. http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=Ml%C3%A1%C4%8Fata%20zv%C3%AD%C5%99at#ai:MP900424391|, citováno dne 3.5.2012

Poslech: Michal David – Pár přátel stačí mít Např. http://www.youtube.com/watch?v=v1aD02wQKKU Poslech v pohodlné poloze  Žáci dostanou text (refrén) s vynechanými slovy, které v průběhu písně mají doplnit (2. poslech) Společné zpívání s interpretem  PÁR _____________STAČÍ MÍT CO UMĚJ ZA TO ______________ A __________________ HRÁT, KDYŽ NEMÁŠ CHUŤ SE ______________ JEN OPŘI SE A VSTAŇ A ____________ SE NEPŘESTAŇ VŽDYŤ NĚKDY STAČÍ ____________ JEN DÁL SE SNAŽ TY NA TO MÁŠ.

= nejmocnější síla, která tvaruje lidský život LÁSKA = je hodnotou = nejmocnější síla, která tvaruje lidský život = silná náklonnost nebo silný pocit, že k někomu patřím JAKÝ JE NEJZNÁMĚJŠÍ SYMBOL LÁSKY? EXISTUJÍ I JINÉ SYMBOLY PRO LÁSKU? Druhy lásky = manželská, rodičovská, sourozenecká, milenecká… Poslech: Jiří Škorpík – Buchet je spousta (Kouzla králů) Např. http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/soundtrack-kouzla-kralu/buchet-je-spousta-69137 http://www.kinobox.cz/film/38641-kouzla-kralu/fotogalerie/z-filmu/foto_6002, citace dne 4.5.2012

aneb jak to dopadlo s jejich láskou? HISTORICKÉ DVOJICE aneb jak to dopadlo s jejich láskou? Nemiluje ho, a proto se po zajetí nechává uštknout hady. Po nápoji vypadá jako mrtvá, ale jen tvrdě spí. Když ji najde, vypije jed a umírá. Po jejím probuzení se propíchne jeho dýkou. Jeho ženu uštkl had a zemřela. Šel ji vysvobodit z podsvětí, ovšem za podmínky, že se na ni nesmí podívat. Nesplnil to. Sedm dní zpíval dlouhé písně, až ho ukamenovaly backchnatky. Byla věrna jeho lásce. Odmítala řady nápadníků, oddalovala nový sňatek déle než 3 roky. Po jeho návratu žili poklidný a šťastný život. Unesl ji z kláštera a nechal se s ní na starém hradě oddat. Lidé se hněvali, že zemi vládne žena, a proto si mohli sami vybrat muže, za kterého se provdá. Romeo a Julie Ceasar a Kleopatra Přemysl a Libuše Břetislav a Jitka Orfeus a Euridika Odysseus a Penelopé