Jsme rozdílní II. Petr Machala. Nikdo z nás si nemohl vybrat, kdy, kde a komu se narodí. DISKRIMINACE.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přítel je osoba, se kterou se odvažujete být sami sebou
Advertisements

Naučil jsem se....
Základní lidská práva.
ČLOVĚK V SOCÍÁLNÍCH VZTAZÍCH
Není člověk ten, který by se líbil lidem všem…
MOUDRA.
Malé povzbuzení pro chvíle volna
Nikdy nesuď nikoho, podle toho, jak vypadá
Děkuji... Děkuji... Děkuji... Děkuji... Děkuji....
Přáníčko pro svéhoMiláčka Jeníčka Vytvořila jeho milovaná Alenka. K Valentýnovi ….
Žijeme ve společném světě Stav, vývoj, rizika a možnosti v soudobé „multikulturní“ společnosti a globálním světě.
Autor:Mgr. Jana Šlancarová Zpracováno: Ročník (obor)3., K/81 – Gymnázium K/41 – Gymnázium Tematická oblast Multikulturní výchova.
Rovnost a nerovnost Petr Machala.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název OP OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
O lásce a přátelství v citátech
O smutku a smrti.
Prosím zapněte si zvuk a klikněte na ikonku
Obnovená přátelství potřebují větší péči než nepřerušená.
Tržní hospodářství I. Petr Machala.
Každý den jsme trochu starší…
JEN PRO TEBE.
Životní plány a cíle Petr Machala.
Rodina a vzory Existují kladné vzory pro dnešní rodinu?
překlad: Jiřina Markovová
Orgány právní ochrany a sankce
Emoce: Jak víme, že zvířata mohou cítit?
1. Bože náš, Otče náš, do ruky tvé s důvěrou klademe teď štěstí své: | Dítě, jež z lásky své i nám jsi přál, | od tebe život má, veď je i dál, | Dítě,
Život ve skupině Petr Machala.
Chci vám vyjádřit, co pro mne znamená
Člověk a dospívání Petr Machala.
Tolerance k národnostním menšinám
Svoboda a autorita Petr Machala.
Životní prostředí Petr Machala.
Děti – pokračování našeho života
První zaměstnání Petr Machala.
Co znamená Být silný? Být silný je... v tichosti mít někoho rád.
Každé povolání si žádá své
Pro začátek si představte: Představte si, že bychom byli všichni naprosto stejní. Líbilo by se vám to? Asi ne. A přece máme strach z lidí, které neznáme.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM
KAMARÁD NewFoton.
Vzájemná pomoc Petr Machala. Alfred Adler říkal, že člověk usiluje získat osobní moc neúspěch může vyvolat pocit méněcennosti Jste v něčem lepší než ostatní?
Upozorňujeme, že se šíří nový virus... CNN. JEDINÝ ČLOVĚK HO DOKÁŽE ODEVZDAT MILIÓNŮM, PROTOŽE SE PŘENÁŠÍ OHROMNĚ RYCHLE Z JEDNÉ OSOBY NA DRUHOU.
Moje práva – tvoje práva Petr Machala. tam, kde začíná svoboda druhého vzájemné respektování práv je prospěšné pro obě strany, jinak… Víte, kde končí.
Nic není tak snadné ale zároveň tak nedůstojné člověka jako klamat v lásce.
Prázdniny a co dál … Nejdříve se mi nebude chtít odejít od mojí třídy (ze školy) bude se mi po nich stýskat nevím s kým zažiju ještě takovou srandu nikdo.
Od Boha radost 1. Od Boha radost, radost, radost, radost, v srdíčku mám, v srdíčku mám, v srdíčku mám. Od Boha radost, radost, radost, radost, v srdíčku.
Ref.: Tobě, Pane, dík, že dal jsi perlu krásnou, tobě, Pane, dík, že květy mohou kvést, tobě, Pane, dík, u vidím hvězdu jasnou, tobě, Pane, dík, chceš.
AC Slavkov u Brna, Spolu s Bohem...nejsi sám AC Slavkov u Brna,
Kmoch, Zheliznyak, Pokorný a Hozman
Jsem občanem Evropské unie
A Nový rok se pousmál, maličkou ručkou mu zamával a děl : „Jak rád bych všechna lidská přání vyslyšel, na to jsem ale příliš malý pán a nezvládnu to všechno.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Statutární město Kladno Prevence ve škole o.s. Kladno.
Psychické stavy a procesy Název školy: ZŠ Salvátor Název školy: ZŠ Salvátor Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Občanská výchova
Tolerance k národnostním menšinám
SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná Autor: Mgr. Eva Burdová
Naučil jsem se....
O lásce a přátelství v citátech
UMÍŠ ŘÍCT – NE! Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ANOTACE Objasnit žákům co je šikana,
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Každý den jsme trochu starší…
Malé povzbuzení pro chvíle volna
O lásce a přátelství v citátech.
Č T I P O M A L U A T I Ś E !! -na světě je minimálně pět lidí, kteří by pro Tebe zemřeli.
Řekli – 12.
Transkript prezentace:

Jsme rozdílní II. Petr Machala

Nikdo z nás si nemohl vybrat, kdy, kde a komu se narodí. DISKRIMINACE

všichni prožívají radost i bolest, lásku… všichni mají z něčeho strach všichni mají právo žít všichni mají právo na stejné podmínky

Diskriminace chování, které znevýhodňuje práva jiného člověka JÁ

1.Cítili jste se někdy odstrčení? 2.Kdy jste se cítili nejvíce sami? Jak byste poradili kamarádovi, který se cítí být odstrčený?

1.Kteří kamarádi jsou vám nejbližší 2.Podle jakých kritérií si je vybíráš? 3.Je ve třídě podle tebe někdo diskriminován? JÁ

XENOFOBIE strach z neznámého a cizího strach z cizinců je to předsudek

Děkuji za pozornost.