Identifikátor materiálu: III/2-1/16 Význam slova - test

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Lineární rovnice 8.-9.ročník
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Název projektu: Moderní škola 2010 Číslo projektu, šablona:
JAK MLUVÍ ZVÍŘATA II. Bc. Jana Vaňkátová
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: Posloupnosti Autor: Mgr. Dagmar Špalová.

Identifikátor materiálu: EU
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: NEROVNICE Autor: Mgr. Alena Štědrá Název.
Identifikátor materiálu: III/2-10/2 Základy práce s počítačem Bezpečná práce v učebně VT Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace,
Zuby - test Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Č íslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí o zlomcích. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují znalosti o zlomcích.
AZ kvíz Lomené výrazy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu
CELÁ ČÍSLA.
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Matematika – opakování 4
Dělení se zbytkem 2 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Kolja 5 (první část). Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Správné pády I In the following sentences, put the nouns between slash marks into the correct case. Vzor: Přes naše rozdíly zůstanu /tvůj přítel/. Přes.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Rovnice se závorkami.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Poznáváme sebe a svět, chceme poznat více Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Identifikátor materiálu:
Anotace Prezentace, která se zabývá prvočísly a čísly složenými AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší prvočíslo a číslo složené.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Tvorba číselných výrazů
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Anotace Prezentace, která se zabývá dělitelností přirozených čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší násobek a dělitel. Speciální.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceZemědělství Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_PEK248.
Identifikátor materiálu: V/2-1/5 Česká republika - kvíz
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Afrika orientace na mapě VY_32_INOVACE_Ze z 2
Identifikátor materiálu: III/2-10/14 Test Internet Základy práce s počítačem 1 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace,
Identifikátor materiálu: V/2-1/6 Praha – hlavní město ČR
ICT M 5.R. Desetinná čísla
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: III/2-1/10 VZORY PODSTATNÝCH JMEN- PROCVIČOVÁNÍ 1 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Komenského.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Test určování a zařazování členovců
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
1 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Komenského 540, Kynšperk nad Ohří, Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Identifikátor materiálu: III/2-1/9 Vzory rodu ženského - procvičování Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Komenského.
Najdi ve větách povolání Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Křížovka – povolání Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Poznáváme sebe a svět, chceme poznat více Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Poznáváme sebe a svět,
Identifikátor materiálu: III/2-10/15 Test - počítač Základy práce s počítačem 1 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Pracovní list k procvičení znalostí o jednoduchých strojích Autor
zpracovaný v rámci projektu
Základní škola Kynšperk nad Ohří,
Základní škola Kynšperk nad Ohří,
Transkript prezentace:

Identifikátor materiálu: III/2-1/16 Význam slova - test Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Komenského 540, Kynšperk nad Ohří, 357 51 Autorem materiálu a všech jeho částí, pokud není uvedeno jinak, je Mgr. Margita Malá. Dostupné z http://kynsperk.cz/mestske-organizace/zakladni-skola/, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Základní školou v Kynšperku nad Ohří. Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2970 Název projektu: Poznáváme sebe a svět, chceme poznat více

Význam slova - test Typ interakce Aktivita Anotace Žáci si hravou formou procvičí své znalosti o významu slova. Kvíz obsahuje 20 otázek. První desítka je zaměřena na větný význam slova, druhá na významové souvislosti slov, žáci rozhodují, které slovo do řady nepatří. U každé odpovědi je správnost navolena ťuknutím na danou z možností. Očekávaný výstup Porovnává významy slov. Speciální vzdělávací potřeby Žádné Klíčová slova Význam, slovo Druh učebního materiálu Prezentace PowerPoint 2007 Stupeň základního vzdělávání První stupeň Cílová skupina Žák Typická věková 10 - 11 let / 5. kategorie/ročník

Česká republika - kvíz Vytvořeno dne 09. 01. 2012 Ověřeno dne 12. 01. 2012 Kým Mgr. Margitou Malou Ve třídě: V. B Zveřejněno 31. 01. 2012

Přečti si každou větu a slova pod větou Přečti si každou větu a slova pod větou. Rozhodni, které z těchto slov doplní větu tak, aby dávala co nejlepší smysl.

1. a) připravený b) nervózní c) zopakovaný d) šťastný Poté, co si Pavel během týdne všechno zopakoval, cítil, že je --- na zkoušku. a) připravený b) nervózní c) zopakovaný d) šťastný

Přinesl svou včera koupenou sekačku zpátky do obchodu a --- opravu. 2. Přinesl svou včera koupenou sekačku zpátky do obchodu a --- opravu. a) požadoval b) popsal c) reklamoval d) hledal

3. Sestavit ten psací stůl z jednotlivých dílů dohromady bylo těžší než --- . a) udělal b) složit c) očekával d) zkoušel

Zvedat celý den telefony nebyla její představa o --- práci. 4. Zvedat celý den telefony nebyla její představa o --- práci. a) veselé b) tvůrčí c) nudné d) běžné

Byla nemile překvapena, když jí nové auto po --- nenastartovalo. 5. Byla nemile překvapena, když jí nové auto po --- nenastartovalo. a) dešti b) požádání c) běhu d) spánku

6. Seděl nad svým daňovým přiznáním celý den a noc, protože ho chtěl --- včas. a) okopírovat b) podat c) obkreslit d) ohlásit

7. Pohled na hodiny Markétu --- . Zjistila, že s tím příjemným klukem mluví už dvě hodiny. a) překvapil b) vyděsil c) rozčaroval d) upokojil

8. Odpoledne si v obchodě koupil nové CD a spěchal --- , aby si ho přehrál. a) domů b) rychle c) pomalu d) ven

9. a) rozesmutňovalo b) těšilo c) překvapovalo d) chválilo Ti dva chodili často na ryby, a i když Petr někdy cítil vinu, že zanedbává práci, --- ho to. a) rozesmutňovalo b) těšilo c) překvapovalo d) chválilo

10. Vyzvedl si doma ženu, vzal ji na večeři do restaurace a --- šli na koncert. a) společně b) zvlášť c) dnes d) nevědomky

Které slovo do skupiny čtyř slov nepatří? 1. Které slovo do skupiny čtyř slov nepatří?

1. Které slovo do skupiny čtyř slov nepatří? a) dívat se b) vidět c) čelit d) pozorovat e) všechna slova sem patří Proč? Ostatní se týkají činností, kde jsou zapojeny především oči.

2. Které slovo do skupiny čtyř slov nepatří? a) chytit b) hodit c) vrhnout d) mrštit e) všechna slova sem patří Proč? Ostatní vyjadřují zbavování se něčeho. 17

3. Které slovo do skupiny čtyř slov nepatří? a) dnes b) zítra c) někdy d) teď e) všechna slova sem patří Proč? Ostatní označují konkrétní čas. 18

4. Které slovo do skupiny čtyř slov nepatří? a) krabice b) taška c) bedýnka d) košík e) všechna slova sem patří Proč? Všechno to jsou předměty, do nichž lze něco uložit. 19

5. Které slovo do skupiny čtyř slov nepatří? a) bolest b) zlost c) štěstí d) vztek e) všechna slova sem patří Proč? Ostatní označují jen citové, nikoli fyzické pocity. 20

6. Které slovo do skupiny čtyř slov nepatří? a) noviny b) dopis c) čtení e) kniha d) všechna slova sem patří Proč? Ostatní označují to,co je možné číst. 21

7. Které slovo do skupiny čtyř slov nepatří? a) malba b) koláž c) podobizna d) kresba e) všechna slova sem patří Proč? Ostatní mohou být i činnosti. 22

8. Které slovo do skupiny čtyř slov nepatří? a) židle b) stolička c) stůl d) pohovka e) všechna slova sem patří Proč? Ostatní slouží k sezení. 23

9. Které slovo do skupiny čtyř slov nepatří? a) domov b) dům c) kůlna d) garáž e) všechna slova sem nepatří Ostatní jsou budovy. Proč? 24

10. Které slovo do skupiny čtyř slov nepatří? a) světlý b) zářící c) živý d) třpytivý e) všechna slova sem patří Proč? Ostatní popisují vizuální jevy. 25

Byl jsi úspěšný? Jestli ano, gratuluji!