Test č.3  Binomické rozdělení pravděpodobnosti VY_32_INOVACE_21-17.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní typy rozdělení pravděpodobnosti diskrétní náhodné veličiny
Advertisements

Výuka anglického, německého jazyka a matematiky na středních školách ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení pomocí informačních.
Tabulka funkce: V balíku je šest lahví kofoly. Jedna stojí 25 Kč. Sestav tabulku závislosti celkové ceny na počtu zakoupených lahví z jednoho balíku kofoly.
Tvorba výrazů s proměnnou
KOMBINACE BEZ OPAKOVÁNÍ
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Slovní úlohy o společné práci
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
PERMUTACE a VARIACE 2.1 Permutace 2.2 Variace bez opakování
Geometrická posloupnost (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-16  Test obsahuje pět úloh.  U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná.  Na každou úlohu.
VII. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Limita posloupnosti (Orientační test )
Pravděpodobnost 11  Zásobník úloh  Opakování, procvičení VY_32_INOVACE_21-12.
Zabývá se různými způsoby výběru prvků z daného souboru.
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – červené x modré Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
Elektrický obvod a jeho části
PERMUTACE a VARIACE 2.1 Permutace 2.2 Variace bez opakování
Dělení se zbytkem 2 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_21-14 Test č.2 Podmíněná pravděpodobnost Nezávislé jevy.
Lekce 4 čas.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_10 Název materiálu: Vyjadřování věku a udávání času Tematická oblast: Angličtina 1. ročník – strojírenské.
Náhodná veličina.

Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
Posloupnosti a jejich vlastnosti (Orientační test )
III. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
25. října 2004Statistika (D360P03Z) 4. předn.1 Statistika (D360P03Z) akademický rok 2004/2005 doc. RNDr. Karel Zvára, CSc. KPMS MFF UK
VY_32_INOVACE_21-13 Pravděpodobnost 12
Škola:Chomutovské soukromé gymnázium Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Moderní škola Název materiálu:VY_32_INOVACE_MATEMATI KA1_10 Tematická.
VY_32_INOVACE_21-06 Pravděpodobnost 6 Zásobník úloh Opakovací lekce.
Binomická distribuce Při zjišťování p je nutné znát:  a) celkový počet možných jednoduchých jevů  b) počet jednoduchých jevů který spadá do jevu/třídy.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
AUTOR: Mgr. Josef Zhorný ANOTACE: Připravená hra slouží jako doplněk k výuce regionální geografie. Studenti se rozdělí na stejně početné skupiny, přičemž.
Lineární rovnice – 1. část
VY_32_INOVACE_21-08 Pravděpodobnost 8 Podmíněná pravděpodobnost – II.
VY_32_INOVACE_21-10 TEST č. 1.
Pravděpodobnost 10 Binomické rozdělení pravděpodobnosti neboli
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
VY_32_INOVACE_21-03 PRAVDĚPODOBNOST 3 Zásobník úloh.
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (7. – 12. úloha) VII. označení digitálního učebního materiálu:
Nezávislé pokusy.
Nejprve provedeme výpočet v závorce
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
DĚLITELNOST PŘIROZENÝCH ČÍSEL
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 9. ročník (25. – 30. úloha) X. označení digitálního učebního materiálu:
Pravděpodobnost. Náhodný pokus.
Skloňování základních číslovek
Rozdělení diskrétních veličin. Příklady diskrétních náhodných veličin Pokus jev nastaljev nenastal pnS hod mincírublíc1/2počet hodůpočet rubů celkem narození.
Kombinatorika, pravděpodobnost, statistika
Kombinatorika, pravděpodobnost, statistika
Stravování středoškoláků Zlínský kraj Odbor Hygieny dětí a dorostu Krajské hygienické stanice Zlínského kraje se sídlem ve Zlíně Prezentace: MUDr. Jana.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Příklad 1 Urči pravděpodobnost získání výhry ve Sportce pro 4 uhodnutá čísla. Řešení: Ve Sportce se losuje 6 výherních čísel ze 49 čísel v osudí. Výherní.
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
U příkladů, kde se vyskytují procenta, rozlišujeme tři základní veličiny: - základ (100%)... z - procentovou část... č - počet procent... p První dvě.
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Matematizace textu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Části roku Mgr. Lenka Stará
Některá rozdělení náhodných veličin
Náhodná veličina.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Matematika Pravděpodobnost
Opakování Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Transkript prezentace:

Test č.3  Binomické rozdělení pravděpodobnosti VY_32_INOVACE_21-17

Příklad 1  Stroj vyrobí součástku za půl minuty. Pravděpodobnost výroby vadné součástky je 0,05.  Jaká je pravděpodobnost, že stroj vyrobí za půl hodiny právě pět vadných součástek?

Příklad 1

Příklad 2  Test obsahuje 16 otázek s variantami a),b),c),d),e).  Jaká je pravděpodobnost, že student bude mít při náhodné volbě odpovědí právě 75% úspěšnost ?

Příklad 2  Řešení:  Úspěšnost 75% znamená uhodnout správně minimálně 12 odpovědí.  Pravděpodobnost tipu správné odpovědi je P(A) = 0,20  Pravděpodobnost tipu špatné odpovědi je P(B) = 0,8

Příklad 2

Příklad 3  Pravděpodobnost narození chlapce je P(A) = 0,51.  Určete pravděpodobnost, že rodina se 4 dětmi má:  a) právě dvě dívky  b) aspoň tři dívky  c) nejvýše jednoho chlapce

Příklad 3

Příklad 4  Basketbalista hází trestný hod s pravděpodobností zásahu 0,8. Určete pravděpodobnost, že ze šesti hodů a) dá 6 košů b) dá nejméně 1 koš c) dá 4 koše a pak se dvakrát mine

Příklad 4  Řešení:  a) P(A) = 0,8.0,8.0,8.0,8.0,8.0,8 = 0,262  b) P(B) = 1 – P(B´) = 0,9994 P(B´) = 0,2.0,2.0,2.0,2.0,2.0,2 = 0,00006  c) P(C) = 0,8.0,8.0,8.0,8.0,2.0,2 = 0,0163