HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA – 2. ROČNÍK

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_ 08_ Rozmanitost přírody Domácí zvířata (SADA ČÍSLO 2)
Advertisements

Kamila Kopecká Denisa Brusová DOMÁCÍ ZVÍŘATA. Kamila Kopecká Denisa Brusová DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
JARO Eva Řičářová ZŠ Křížanská
Matematika - 7. ročník Celá čísla - souhrn
ŽIVOČICHOVÉ.
Hospodářská zvířata.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Savci 4. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Hospodářská zvířata Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ilona Trojánková. Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Vyjmenovaná slova po L - procvičování
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika – 5. ročník Násobení a dělení desetinných čísel 10 a 100
ŽIVOČICHOVÉ NAŠICH LESŮ
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Mocniny - úvod Matematika 8. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika - opakování 5. ročník
Zaokrouhlování čísel na desítky a stovky
Převody jednotek délky a obsahu Matematika – 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Matematika - 7. ročník Sčítání celých čísel
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Zaokrouhlování – 5. ročník
Početní výkony s desetinnými čísly - 1
Matematika – Pamětné dělení 5. ročník
Početní výkony s desetinnými čísly - 2
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Sčítáme dvojciferná čísla Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika Násobení a dělení celých čísel 7. ročník
Matematika 2. roč. – Násobení a dělení : 4 =
UŽITEČNÁ ZVÍŘATA V ČR.
Určování druhé mocniny a odmocniny
Dělení se zbytkem 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lada Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Pec pod Sněžkou, okres Trutnov Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum: 24.
VY_32_INOVACE_ PRV.2R.1B.03 HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
ZVÍŘATA A JEJICH MLÁĎATA
VY_32_INOVACE_36_Domácí zvířata Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Žaneta Fiebigerová.
Napište do rámečků názvy mláďat. hříbě kotě sele štěně jehně kůzle.
Pes domácí Pes Fena Štěně Pes štěká: „Haf, haf.“ Hlídá, pomáhá, zachraňuje, vyhledává, bývá přítelem a společníkem.
Domácí zvířata a jejich mláďata VY_32_INOVACE_12_03 Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce.
Matematika pro 2. ročník – násobení a dělení 3
Ekosystém okolí lidských obydlí Hospodářská zvířata
I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
VY_32_INOVACE_07 07 Domácí ptáci autor: Mgr. Jana Kobylková
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
VY_32_INOVACE_ PRV.2R.1B.04 Domácí ptáci.
Skloňování podstatných jmen rodu středního
Jednotky hmotnosti 5. ročník
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Vypracovala Daniela Kubů ZŠ a MŠ Malý Újezd
III/2 INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY PROSTŘEDNICTVÍM ICT
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Název školy: ZŠ a MŠ Zvole Autor: Mgr. Jana Němcová
EKOSYSTÉM OKOLÍ LIDSKÝCH OBYDLÍ
DUM I. / 4. domácí zvířata Bc. Zdeněk Klíma.
VY_32_INOVACE_06 06 Hospodářská zvířata autor: Mgr. Jana Kobylková
Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_06_Zvířata a jejich mláďata
Transkript prezentace:

HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA – 2. ROČNÍK Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA – 2. ROČNÍK

Od jara do podzimu mohou být na pastvě krávy, kozy, ovce koně, krávy, slepice kozy, ovce, husy koně, slepice, kozy 1 2 3 4 5

Čím se liší slepice od kohouta? má delší peří rodí mláďata snáší vejce umí plavat 1 2 3 4 5

Střívka ovcí se používají jako obal na učebnice obal na sešity obal pro párky obal pro sýry 1 2 3 4 5

Domácí ptáci jsou kohout, slepice, krůta kachna,kohout, čáp krocan, husa, vrabec vrabec,houser, čáp 1 2 3 4 5

Ovce se chovají pro maso, mléko,srst maso, sádlo, kůži maso, sádlo, srst kůži, mléko,sádlo 1 2 3 4 5

Kůň se živí zbytky z domácnosti senem a ovsem zrním a hmyzem masem 1 2 3 4 5

Kráva a býk jsou přežvýkavci masožravci všežravci hmyzožravci 1 2 3 4 5

Vepře chováme pro peří maso sádlo zábavu 1 2 3 4 5

Mládě slepice a kohouta se nazývá kachně house kuře holoubě 1 2 3 4 5

Mládě hřebce a klisny se nazývá jehně tele hříbě koloušek 1 2 3 4 5

Mládě kozy a kozla se nazývá sele tele kůzle jehně 1 2 3 4 5

Mládě prasnice a kance se nazývá tele jehně hříbě sele 1 2 3 4 5

Mládě krávy a býka se nazývá sele tele jehně hříbě 1 2 3 4 5

Mládě ovce a berana se nazývá sele jehně tele kůzle 1 2 3 4 5

Největší domácí pták je kohout kačer krocan houser 1 2 3 4 5

Slepice snáší mléko vejce maso kuřata 1 2 3 4 5

Koza a kráva nám dávají vejce mléko maso vlnu 1 2 3 4 5

Jak se nazývá mládě kvočny? kachně kuře house sele 1 2 3 4 5

Čím mají pokryté tělo králíci? peřím srstí šupinami mají tělo hladké 1 2 3 4 5

Téma: HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA – 2. roč. Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional Turning Point internet Autor: Mgr. Alena Šmolíková ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (www.zsrozmital.cz)