Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o. 11. 3. 2011.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

Možnosti spolupráce a sdílení dat v cloudu
Sreality.cz Trendy topování, novinky Jan Mertl / manažer Sreality.cz.
Jak si vedou značky českých mobilních operátorů v sociálních médiích aneb co může značka v SM získat Martin Jindra.
Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Sociální média pro eshopy: Hračka, nebo nové zisky?
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Propagace a reklama na facebooku
Sociální sítě.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.
Mobilní aplikace TECH/NTK. -cílem poskytnout rychlý a jednoduchý mobilní přístup k základním službám pro typické zákazníky NTK -část aplikační a informační.
Ústřední knihovna FSS MU ÚK FSS MU, místnost 1.30, Martin Krčál Sociální sítě sdílejte, komunikujte a spolupracujte online.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
Název: Co nám hrozí na internetu
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Představujeme službu Samepage
POSKYTOVATELÉ KNIHOVNICKO- INFORMAČNÍCH SLUŽEB A JEJICH PODPORA UŽIVATELE VE VYHLEDÁVÁNÍ INFORMACÍ APLIKOVANÁ PROSTŘEDNICTVÍM SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Mgr. Zuzana.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
Inovativní produkty a technologie SCSISpokojenost zákazníka zákazníka Profesinální klientský servis v oblasti kontaktních center Samsung Value System.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Armovna a ohýbárna betonářské oceli Zlínský, Jihomoravský, Olomoucký kraj, Pováží v SK MANAG, Pozemní.
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Doprovodné informace k nabídce na vytvoření webových stránek.
Markéta Wolfová.  efektivní organizace záložek  sdílení zajímavých odkazů, dokumentů, obrázků, videí  označování a komentování materiálů.
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Media relations – základní vymezení
Jak být či nebýt bit na Internetu? Pro firmy stále důležitější a stále složitější otázka.
Typy elektronické komunikace
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Jiří Štěpán, duben 2010 Vlastnosti úspěšných webových prezentací.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Marek Vohradský.  komunitní server  profil – nový, Facebook, Twitter  zaměření na média(fotky, skladby, videa …)  a trendy(informace o celebritách)
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
WEBOVÝ PORTÁL ŽIVOT ONLINE.CZ. OBSAH Komu je portál určen Spolupráce Obsah portálu Návrh grafické podoby Účel.
Jídlo z blízka – vzdělávání kuchařů a zemědělců pro vytvoření regionální gastronomie jako součást udržitelného cestovního ruchu Olomouckého kraje.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Multimediální elektronická komunikace
SPORT & SOCIAL MEDIA Tomáš Hodboď
Sociální sítě Štěpán Hýža.
Online trendy v oblasti ubytování Jan Halíř
Sociální sítě Sociální síť, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem ovlivňují. Sociální síť není tvořena na základě zájmů, vazeb nebo z podobných.
Expedia Inc. – AdCamp © Expedia, Inc. Všechna práva vyhrazena. Důvěrné informace podléhající vlastnickým právům. 2 Expedia Inc. - portfólio.
Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Moderní nástroje komunikace a jejich využití Jiří Vanke Ondřej Čermák.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
IKT SOCIÁLNÍ SÍTĚ Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Formy komunikace na internetu. 1. Elektronická pošta -  Jeden z nejstarších způsobů komunikace na internetu  - odděluje v ové adrese.
Tribuna českého obchodu TZB
Zažijte autentický jihočeský venkov
Analýza nových forem marketingu
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Sociální sítě a multimédia v Hrádku nad Nisou
Přehled o esperantu v českých médiích
Jak lze využívat internet
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o

Sociální média Existence sociálních médií – Facebook, YouTube, Twitter Charakter komunikace Fenomén Facebook Dvojí způsob komunikace na Facebooku 1.Placená forma – PPC Kampaně 2.Neplacená forma – FB Pages, FB groups, FB profiles Tipy & triky & novinky 10 tipů pro firemní komunikaci na FB 10 věcí, kterých se v komunikaci na FB vyvarovat Novinky – FB places Obsah prezentace

Facebook, Twitter, YouTube, Flicker a další Sociální média = multi-platformy Specifika komunikace skrze sociální média Sociální média Dobrovolnost & zábava Relativně přesné zacílení Rychlost přenosu informací Přítomnost (personalizace) Kontrola kontaktu Kontrola obsahu Zpětná vazba Dostupnost

Fenomén Facebook: Dvojí způsob komunikace 1. Placená forma propagace na Facebooku PPC kampaně – platba za proklik, za zobrazené (shlédnutí) Cena za proklik - 0,4 – 15 Kč, průměrná cena v ČR 7,60 Kč Relativně 2. Neplacená forma komunikace FB stránky – zcela zdarma, ideální pro firemní komunikaci Skupiny – méně využívaná forma pro komunikaci – spíše zájmové skupiny FB profily

Placená forma – PPC kampaně

Neplacená forma komunikace Facebook pages 1.Co nesmí chybět na firemní FB page? 2.Co nesmí chybět na firemním webu?

Informace, zajímavý obsah, call-to-action prvky Co nesmí chybět na firemní FB stránce?

Aby byl přenos informací co nejrychlejší: Fan box, FB badge -„To se mi líbí“ a další Co nesmí chybět na firemním webu?

12 tipů pro firemní komunikaci na FB Jak komunikovat na FB 10 věcí, kterých se v komunikaci na FB vyvarovat Jak nekomunikovat na FB Novinky – FB places Geolokační služby – nový nastupující trend s marketingovým a obchodním potenciálem Tipy & triky & novinky

1.Bulvarizujte 2.Bavte 3.Nabídněte možnost sdílet (vtip a originalita) 4.Promlouvejte videi a obrázky 5.Otevřete vrátka do zákulisí 6.Nezajímavá témata nahraďte (i obor) 7.Nebojte se „doublovat“ 8.Nechte si poradit a ptejte se 9.Reagujte 10.Nemažte negativní komentáře – buďte za ně rádi 11.Buďte sdílní a rozmanití 12.Inspirujte se 10 tipů pro firemní komunikaci na FB

1.Mnoho příspěvků za den 2.Opakování stejného obsahu 3.Hádky s fanoušky 4.Mazání negativních komentářů 5.Zasílání mnoha příspěvků za sebou 6.Zasílání jednoho typu obsahu 7.„Bez komentáře a popisu“ 8.Nereagovat na komentáře 9.Reagovat se zpožděním 10.Nevyužívat FB landing page 10 věcí, kterých se v komunikaci vyvarovat

Geolokační služba Marketing destinace Rozvoj mobilních technologie (smartphone) Zatím nedostupné v ČR Facebook places

Děkuji za pozornost