Za předpokladu použití psacích potřeb

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DESETINNÁ ČÍSLA.
Advertisements

Desetinná čísla (opakování) 5. třída
ČÍSLA DO ČTENÍ A ZÁPIS ČÍSEL 4. ročník
27.1 Přirozená čísla v oboru do 1000
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
ZLOMKY Kateřina Švajdová Miroslava Možná U1ST, 4. ročník.
Telling Time Write out each of the following time expressions in words. Vzor: 5:25 Je pět hodin a dvacet pět minut. *Taken from Lesson 7, pg. 89, ex. 7.
Expressions of Time Write out the following times in two different ways (whenever possible). Vzor: 1:30 am Je jedna hodina třicet minut. Je půl druhé.
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?.
Vypracovala: Mgr. Silvie Reitharová
Ahoj kluci a holky. Dnes nás společně čekají DESETINNÁ ČÍSLA .
Násobek a dělitel. Jeden rohlík stojí 2 Kč. Kolik Kč budou stát dva, tři, čtyři, nebo pět rohlíků? Čísla 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16 atd. jsou násobky.
Kolik to stojí?.
* Desetinná čísla Matematika – 6. ročník *
Hodiny a režim dne pro první třídu.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
70.1 Porovnávání desetinných čísel
69.1 Desetinná čísla, desetinný zlomek
Desetinná čísla 2.část.
Zábavná matematika.
zpracovaný v rámci projektu
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Lekce 4 čas.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
DESETINNÁ ČÍSLA.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Blanka Kafková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
NUMBERS- ČÍSLA Aj pro 3.-5.r.
Lineární rovnice – 1. část
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Znalostio zlomcích.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_479_Desetinná čísla AUTOR: Mgr. Martina Ringová ROČNÍK, DATUM:
Opakování na 1.čtvrtletní písemnou práci
PŘIROZENÁ ČÍSLA. Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Matematika 5.ročník Poláková J., ZŠ Věšín
Souhrnné opakování desetinná čísla
ICT M 5.R. Desetinná čísla
Desetinná čísla SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín Zlínský kraj Anotace
Tři tisíce dvě stě osmdesát dva
7..
Desetinná čísla - úvod.
PRAVOPIS ČÍSLOVEK Mgr. Michal Oblouk.
2,152 0,9 987, Desetinná čísla 3,14 0,98 1,11 1, ,45 Helena Půlkrábková.
* Číselné výrazy Matematika – 8. ročník *
Šest čtyři pět tři osm deset sedm devět dvě jedna.
Zlomky – 5. ročník VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Pozor, čárka I..
77.1 Desetinná čísla se třemi desetinnými místy
SČÍTÁNÍ DESETINNÝCH ČÍSEL  Při sčítání desetinných čísel je důležité sčítat vždy číslice stojící na stejných řádech, tj. jednotky s jednotkami, desetiny.
DESETINNÁ ČÍSLA Autor: Mgr. Ivana Tesařová. AnotacePracovní listy a multifunkční karty sloužící k vyvození a znázornění desetin a setin. Obsahují činnosti.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
DESETINNÁ ČÍSLA 2 Čtení čísel NÁZEV ŠKOLY
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
Autor: Mgr. Leon Maršík Datum: Název: VY_32_INOVACE_08_Čj5
Jméno autora výukového materiálu
Dělitelnost přirozených čísel
Název DUM: VY_32_INOVACE_V_2_16_Desetinná čísla 1
zpracovaný v rámci projektu
Výpočty celku a části celku zadané zlomkem
DESETINNÁ ČÍSLA.
Projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONA ČÍSLO: III/2 NÁZEV: INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY PROSTŘEDNICTVÍM ICT PŘEDMĚT:
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
AUTOR: Mgr. Jana Pulcová NÁZEV: VY_42_INOVACE_02_ČÍSLO A PROMĚNNÁ_26
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Desetinná čísla (1) Základní pojmy
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Název projektu: Zkvalitnění výuky cizích jazyků
Transkript prezentace:

Za předpokladu použití psacích potřeb Desetinná čísla Za předpokladu použití psacích potřeb

Zápis desetinného čísla Každý desetinný zlomek můžeme zapsat jako desetinné číslo. Desetinné číslo má celou část a desetinnou část, které jsou odděleny desetinnou čárkou. 2,2 Na prvním místě vpravo za desetinnou čárkou jsou desetiny. 2,25 Na druhém místě vpravo za desetinnou čárkou jsou setiny.

Čtení desetinných čísel Desetiny Setiny 0,7 3,8 1,4 2,6 4,9 3,3 0,1 0,03 1,55 2,09 7,52 0,73 9,70 1,25

Zápis desetinných čísel Tři celé dvě desetiny Čtyři celé osm setin Nula celá sedm setin Šest celých dvě desetiny Šest celých dvě setiny Nula celá osm setin Nula celá osm desetin Pět celých sedmnáct setin Devět celých dvacet dva setin Nula celá osmdesát tři setin Dvě celé sedmdesát dvě setin

Slovní úlohy s desetinnými čísly Po návratu ze zájezdu do Itálie zbylo Emilovi z kapesného 12,70 eur, Aničce zbylo 12,07 eur. Kdo měl více? Patrik skočil do dálky 3,69 m, Michal 3,48 m a Tomáš 3,65 m.Kdo z chlapců skočil nejvíce a kdo nejméně? Tereza si koupila sušenky za 16,50 Kč. Markéta si koupila bonbóny za 18,50 Kč. Která sladkost je dražší?