Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Advertisements

Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Kdo chce být milionářem ?
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Objem a povrch ve slovních úlohách
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Přednost početních operací
Nejprve provedeme výpočet v závorce
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Implementace ICT do vzdělávacích oblastí a oborů
Transkript prezentace:

Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005

Implementace ICT do vzdělávacích oblastí a oborů Umístění prezentací :

Vzdělávací obor: Kroužek Třída: 9.roč. Vyučující: Mgr. Renata Holá Datum: Téma vyučovací hodiny : „Matematikou k přijímacím zkouškám 2„ „Matematikou k přijímacím zkouškám 2„ Vybavení učebny : připojení na INTERNET připojení na školní síť – výukové programy PC – notebook PC – notebook dataprojektor dataprojektor

Zdroje informací Husar P., Matematikou krok za krokem k přijímacím zkouškám, Prometheus, 2004 Husar P., Matematikou krok za krokem k přijímacím zkouškám, Prometheus, 2004

Matematické úlohy pro „deváťáky“ (2)

Doplňte další číslo do číselné řady: 6, 12, 36, 144 6, 12, 36, 144 1, 2, 6, 24, 26, 29, 33, 66 1, 2, 6, 24, 26, 29, 33, 66 3, 9, 6, 24, 9, 45, 12 3, 9, 6, 24, 9, 45, 12 1, 3, 15, 105, 945 1, 3, 15, 105, 945 1, 4, 8, 13, 39, 156, 780, 783, 787 1, 4, 8, 13, 39, 156, 780, 783, 787 2, 4, 5, 25, 8, 64, 11, 121 2, 4, 5, 25, 8, 64, 11, 121 Zkontroluj si: 720, 198, 72, , 792, 14

Vypočítej bez použití kalkulačky. Výsledek: 0

Doplňte tak, aby byla splněna rovnost. Zkontroluj si:

Rozložte na součin: a) 5x + xy 2 + 5y 2 + x 2 b) 64x 2 – 144 x 4 c) 2x 3 – y 3 + x 2 y - 2xy 2 Řešení:

U jednoho stolu ve školní jídelně sedí Alena, Martin a Honza. Dohromady snědli 36 knedlíků. Kolik knedlíků snědl každý z nich, víme-li, že Martin snědl dvakrát více než Alena a Honza ještě o polovinu více než Martin.

Řešení: Alena …………x Alena……..6 Martin ………..2x Martin……12 Honza………..1,5.2x=3x Honza…….18 Dohromady…..36 knedlíků Zk.: =36 x+2x+3x = =12 x = ,5=18 x = ,5=18 Snědli 6,12, a 18 knedlíků.

Dvacet malých stromků je vysázeno v řadě ve vzdálenosti 5,5 m od sebe. V téže řadě 5,5 m před prvním stromkem je studna. Jakou cestu vykoná zahradník při zalévání stromků, když chodí se dvěma konvemi a voda z jedné konve stačí k zalití dvou stromků? Cestu počítáme i s prázdnými konvemi. Zahradník svou pouť začíná i končí u studny.

Řešení: 1.cesta………. 4.5,5 m.2 = 44 m 2.cesta………. 8.5,5 m.2 = 88 m 3.cesta……….12.5,5 m.2 = 132 m 4.cesta……….16.5,5 m.2 = 176 m 5.cesta……….20.5,5 m.2 = 220 m Zahradník ujde 660 m. 660 m

Z tisíce malých krychliček s hranou délky 3 cm byla sestavena velká krychle a natřena červenou barvou.Pak byla znovu rozebrána. Krychličky, které nemají žádnou stěnu natřenou, byly uloženy do krabice, která má čtvercové dno a výšku 3 cm. Kolik dalších nabarvených krychliček do ní ještě můžeme uložit? Krabice má nejmenší možné rozměry.

Řešení: Z 1000 krychliček sestavíme krychli Z 1000 krychliček sestavíme krychli Nenatřené krychličky tvoří krychli tj. 512 Dno krabice: = 22,6 dno krychl =529, odečteme nenatřené = 17 Můžeme přidat 17 krychliček.

Hodnocení vyučovací hodiny Názornost Názornost Atraktivita Atraktivita Klady Zápory Klady Zápory

Poznámky k prezentaci Využití laserového ukazovátka usnadňuje učiteli i žákům orientaci v textu. Využití laserového ukazovátka usnadňuje učiteli i žákům orientaci v textu. Prezentace v rámci kroužků byly zpracovány pro 2 vyučovací hodiny. Prezentace v rámci kroužků byly zpracovány pro 2 vyučovací hodiny.