Tři tisíce dvě stě osmdesát dva. 12345 1.3 228 2.3 282 3.3 208.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ČÍSLA DO ČTENÍ A ZÁPIS ČÍSEL 4. ročník
Advertisements

Fonologie Cvičení číslo 6.
Předmět: Český jazyk - mluvnice Cílová skupina: 6. ročník ZŠ
27.1 Přirozená čísla v oboru do 1000
Autor výukového materiálu: Mgr. Pavel Vaško Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:17. června 2012 Číslo.
Practice with Numbers Answer the following questions in Czech. Remember to use the correct case of nouns after numbers. Vzor: Kolik minut má hodina?
Přirozená čísla – zápis, porovnávání čísel, číselná osa 5. ročník
NJ - konverzace Určování času.
Telling Time Write out each of the following time expressions in words. Vzor: 5:25 Je pět hodin a dvacet pět minut. *Taken from Lesson 7, pg. 89, ex. 7.
Expressions of Time Write out the following times in two different ways (whenever possible). Vzor: 1:30 am Je jedna hodina třicet minut. Je půl druhé.
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?.
Kolik to stojí?.
* Desetinná čísla Matematika – 6. ročník *
Zápis čísla v desítkové soustavě
Hodiny a režim dne pro první třídu.
Elektronická učebnice - I
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Desetinná čísla 2.část.
zpracovaný v rámci projektu
Lekce 4 čas.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
DESETINNÁ ČÍSLA.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Blanka Kafková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Násobení a dělení 10, 100, 1000,… Matematika – 6. ročník *
Znalostio zlomcích.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_479_Desetinná čísla AUTOR: Mgr. Martina Ringová ROČNÍK, DATUM:
Opakování na 1.čtvrtletní písemnou práci
PŘIROZENÁ ČÍSLA. Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Přirozená čísla Opakování 5.ročník.
Matematika 5.ročník Poláková J., ZŠ Věšín
Souhrnné opakování desetinná čísla
ICT M 5.R. Desetinná čísla
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_20_GRAMOTNOST Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
ICT M Opakování 4.ročník
Poslechněme píseň: Buď na mě hodná. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
7..
Desetinná čísla - úvod.
PRAVOPIS ČÍSLOVEK Mgr. Michal Oblouk.
Za předpokladu použití psacích potřeb
* Číselné výrazy Matematika – 8. ročník *
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
ČÍSLA NEJEN NAD Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_518_4TR_M Autor:
K sémantice základních číslovek Alena Poncarová 13-14/V 2011.
Šest čtyři pět tři osm deset sedm devět dvě jedna.
Pozor, čárka I..
Převody 6 km+ 6m= m 6 000m+ 2 km= . km 4q + 20 kg= ...kg
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Jindřiška Tomášková Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_IV.MND4 Vytvořeno:12.
Molekuly a chemické sloučeniny. Vznik molekul H + H → H 2 + → Molekula je částice chemické látky, složená ze dvou nebo více sloučených atomů.
DESETINNÁ ČÍSLA Autor: Mgr. Ivana Tesařová. AnotacePracovní listy a multifunkční karty sloužící k vyvození a znázornění desetin a setin. Obsahují činnosti.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
DESETINNÁ ČÍSLA 2 Čtení čísel NÁZEV ŠKOLY
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
Autor: Mgr. Leon Maršík Datum: Název: VY_32_INOVACE_08_Čj5
Jméno autora výukového materiálu
zpracovaný v rámci projektu
Výpočty celku a části celku zadané zlomkem
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_11_ Zlomky
Desetinná čísla (1) Základní pojmy
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Ten little indians.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Transkript prezentace:

Tři tisíce dvě stě osmdesát dva

Sedm tisíc osm set devět

Šest tisíc tři

Jeden tisíc čtyři sta šedesát

Devět tisíc pět set jedna

Šest tisíc šedesát tři

Dva tisíce šest set třicet osm

Pět tisíc čtyři sta deset

Čtyři tisíce dvacet šest

Devět tisíc devět

Osm set dvacet sedm

Jeden tisíc čtyři sta

Tři tisíce třicet dva

Deset tisíc

Sedm set sedmdesát devět

Šest tisíc tři sta