Mobilní Reklama v ČR. Mobilní reklama včera – dnes - zítra Predikce z let 2006 – 2008 Case study - ČR Nástroje a možnosti Výhled do budoucna Příklady.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NĚKTERÉ TENDENCE MÉDIÍ doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Advertisements

Černoch Michal Školoudová Lenka
Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Jsou televize dalším ohroženým druhem?
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Využití potenciálu mobilního kanálu
 1990 – Demetrios Lambrou  Každoroční rozšiřování nabídky destinací  Více nových i stálých klientů  Silnější katalogy.
… najdu tam, co neznám !.
Mobilní display kampaně
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
NEJLEPŠÍ KVALITOU PENĚZ JE JEJICH KVANTITA Aktivní správa peněžních prostředků ATLANTIK AM Akciové trhy
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
08/29/2007Author / Presentation title1 Internet je jen jeden - mobilní i v mobilu Štěpán Tůma, Senior manažer řízení kategorie a produktů 23. září 2008.
Mobilní Internet v ČR Situace a stav na přelomu 2008/9 Patrick Zandl Lupa.cz.
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
Sdružení pro internetovou reklamu Mobilní metokomise.
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
OSTATNÍ DRUHY DOPRAVY.
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
Kategorizace internetu aneb členění online médií AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Start projektu AdMonitoring - monitoring internetové reklamy hotel Majestic Plaza.
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
NEJLEPŠÍ KVALITOU PENĚZ JE JEJICH KVANTITA. Aktivní správa peněžních prostředků ATLANTIK AM Vývoj na trzích a výhled na 2011 Kurdějov,
Srovnání reklamy na internetových portálech Aneta Cihlářová
Spotřebitel na finančním trhu Eva Zamrazilová Členka bankovní rady a vrchní ředitelka ČNB ČSE 22. září 2010.
Doprovodné informace k nabídce na vytvoření webových stránek.
Mobilní trh v číslech Internet Advertising Conference 2011 Pracovní skupina pro mobilní reklamu.
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Formáty Internetové a mobilní reklamy a její výhody a nevýhody
, ShopRoku surfování na internetu web aplikace lokalizační služby cloud premium SMS IVR USSD i-banking NFC karty.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Jak přenést svět na display
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Nové funkce v novém Skliku
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Standardy RVP ZV září 2013 Praha, Všechno, co jste chtěli vědět o standardech … O TOM, CO URČITĚ BYLO O TOM, CO URČITĚ JE O TOM, CO MOŽNÁ BUDE…
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Martin Dolejš Senior Key Account Manager. Mobilní telefon jako součást celkového mediálního mixu.
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Mobilní komunikace ve státní správě a samosprávě Možnosti využití mobilních sítí pro komunikaci s občany a a správními orgány.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
Téma: Jak vytvořit mobilní kampaň? Autor: Tereza Hubičková, O2 Media.
Online trh pohledem Sdružení pro internetovou reklamu Ján Simkanič, předseda Výkonné rady SPIR IAC Slovanský dům, Praha.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Mediální plán.
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
Behaviorální cílení v kostce Petr Dobroslávek. Značka chce znát své zákazníky. Nic nového. Marketing potřebuje znát svou CS. Nic nového. Internet je část.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
Vysoká škola technická a ekonomická
Mobilní Marketing jeho pozice a potenciál v ČR …
Transkript prezentace:

Mobilní Reklama v ČR

Mobilní reklama včera – dnes - zítra Predikce z let 2006 – 2008 Case study - ČR Nástroje a možnosti Výhled do budoucna Příklady z „Venku“

Mobilní reklama – Pink Future - High hopes Predikce z let 2006 – 2008 Krize a dopad na výdaje na reklamu

Vodafone spuštění – záři Portál Vodafone Live! - Aplikace Student SMS gratis - Spolu s Web a Print reklamou - Amobee – cílení - cílené SMS/MMS na celou bázi až od 2010

Telefónica O2 spuštění – únor první kampaně - první porovnání O2 vs VDF - další produkty - Cílené SMS/MMS a kombinace s bannerama

T-mobile spuštění - záři (ne)cílení - outsource/vs vlastní team - cílené SMS/MMS - cílení, aktuální poloha - cílení na bannerech

iHned 2009 – iDNES Centrum 2009 – IDOS 2009 – Seznam Ringier, HF, Sanoma

Porovnání čísel na trhu – mobilní bannery - roky 2008 – 2009 základní data - počet impresí (velkost inzertního prostoru) - návštěvnost (Unique Visitors) - operátorské prostory CTR: -Operátor A – průměr 1,94 % -Operátor B – průměr 2,23 % -Operátor C – průměr 1,15 % - Neoperátorské prostory CTR -Prostor A – nejlepší hodnota 4,7%, nejnižší 0,58% -Prostor B – nejlepší hodnota 2,9%, nejnižší 0,14% -Prostor C – nejlepší hodnota 0,76%, nejnižší 0,26%

Porovnání čísel na trhu: - nejlepší výsledky kampaní (CTR) - Operátor A: 8,06% ! - Operátor B: 3,73% - Operátor C: 1,53 % - Cílení - Kreativa - Caping - Landing page - Interaction - Conversion

HAITI DMS Kampaň probíhala v týdnu od Bannerový prostor Zobrazeno Kliknuto CTR Operátor A % Operátor B % Operátor C ,00% Prostor A % Prostor B %

Porovnání čísel na trhu – cílené SMS/MMS - roky 2009 – nejlepší čísla: CTR 14,3 % - 18,9% - běžné výsledky kampaní: CTR 0,8% - 1,3% - Cílení - místo, - věk - pohlaví - telefon (typ) - spending - Max počet na jedno číslo - Velikost báze - Prodejní teamy vs. prodejní kanály - Aktuální poloha - Procesy

Důvody proč se nenaplnili očekávání v prodeji mobilní bannerové inzerce: - Nastavení cen - Jednotnost specifikace - Krize a pokles marketingových budgetu obecně - Fragmentovanost prostoru a tech. (ne)edukace - Role mediálních agentur - Rychlý nástup smartphonu/aplikací - Absence možnosti balíčkování vícero kanálů Mobilní inzerce je jenom jedna z části Mobilního Marketingu

Výhled do budoucna 2011 – Jednotné měření a výstup všech měřených prostor (SPIR) - Stejné nástroje a produkty u všech operátorů - Kombinace s mobilními platbami - Skutečné cílení na socio-demo/gender/geo/spend - Cílení podle telefonů? (Smart/Non-smart) - Budoucnost portálů mobilních operátorů - Možnost kompletní nabídky/balíčkování Mobil se stává součástí marketingových plánů Skokový vs. Organický růst

Nástroje Mobilního Marketingu v ČR - Cílené operátorské SMS/MMS - Cílené bannery na operátorských portálech - Inzertní plochy na mobilních produktech internetových portálů a vydavatelstev - SMS opt–in (napr. zákaznických klubů) - Obsah (non-smartphones) - Reklamní aplikace a inzerce v aplikacích Bluetooth, Bulk SMS, PR SMS, M-Platby, QR kódy, Obsah, AR Mobil je médium nejblíže k spotřebiteli! Mobilní marketing je souhrn aktivit, který při dobrém plánu a správném využití nástrojů přináší okamžité výsledky

Pohled do zahraničí: - Role operátorů - Mobile-ad sítě - Blind - Premium Blind - Premium - Veliké naděje do iAd - z atím minimum kampaní - rozporuplné výsledky - Aplikace vs. Prostory - iPhone vs. Android - Ovi ?

misleading-femto-poster/

pro reklamní agentury Crazy Tomato Děkuji za pozornost