Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Grafické programy Zoner: využití na ZŠ
Advertisements

Projekt ŠKOLNÍ VIDEO-STUDIO
Úvod do médií PaedDr. Zdeněk Pejsar, Ph.D.. Při vytváření pojmu multimédia je vhodné vyjít ze syntaktického složení tohoto slova. Pod pojmem multi najdeme.
Vstupní a výstupní zařízení
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Vstupní a výstupní zařízení
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Bakalářský studijní program Softwarové technologie a management (STM) Prof. Ing. Jiří Žára, CSc.
* V dnešní době se používá především ve významu digitální technika * Co to vlastně je? * počítače, tablety * periferie počítačů * mobilní telefony * navigace.
Televizní vysílání bude kvalitnější a zábavnější. Díky Českým radiokomunikacím. Česká hlava - Věda v ulicích a aktualizace říjen 2005.
Počítačová grafika - úvod
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
Multimédia ve vzdělávání VIDEO Litomyšl.
je hardware, kterým počítač pořizuje data.
Základní pojmy V informatice.
Informační a komunikační technologie 8. ročník Multimédia Bohumil Bareš.
Tento projekt je spolufinancován z prostředků ESF EU
HARDWARE 2 KONEKTORY PC 7. ročník verze
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Tato prezentace byla vytvořena
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT34.04 Téma: Multimédia Číslo.
Počítačová grafika a digitální fotografie ve škole
Miroslav Smyčka Portfolio činností.
MULTIMÉDIA. Multimédia  oblast informačních a komunikačních technologií  multimediální systém se označuje souhrn technických prostředků(kamera, video,
Začlenění multimédií do HTML dokumentu Moderní počítačové aplikace.
Multimédia Autor: Ivana Hampelová Třída: 4. B. Vytvořeno:
Co jsou to multimédia Bohumil Bareš.
Komunikační porty a síťová rozhraní.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Multimédia Ing. Jan Přichystal, Ph.D. Zpracování grafické informace Použít grafickou interpretaci informace je často vhodnější než slovní popis. Využívají.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/
Pavel Dvořák Gymnázium Velké Meziříčí Počítačová sestava – rozšiřující karty Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Datum vytvoření:1. 11.
Jak vytvořit prezentaci
Opakování hardware a software.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Pavel Dvořák Gymnázium Velké Meziříčí Počítačová sestava – porty
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
– vytvoření a ověření VM Výukový materiál slouží k vyvození učiva o počítačových komponentech.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy Navigace.
Počítačové komponenty Jiří Vohradský. Co je počítač? Počítač je zařízení pro zpracování informací. Informace jsou v počítači ve formě různých druhů dat.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_19.
Tato prezentace byla vytvořena
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Výuka informatiky Gymnázium Šlapanice.
Multimédia.
Katedra počítačů ČVUT FEL Program STM Obor Web a Multimédia (garant oboru: prof. Jiří Žára)
Tato prezentace byla vytvořena
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
DIDAKTIKA FYZIKY I. 8 ICT ve Fy Josef Trna PdF MU©2009.
25. září 2012 Hotel Mlýn Vílanec Zpracování videozáznamů Metodika v anglickém jazyce reg. č. CZ.1.07/1.3.50/
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zpracování a využití informací pro 6. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_01_Základní pojmy,
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Jiří Benda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_I.ICT2 Vytvořeno:3. 7.
NEPOČÍTAČE – DALŠÍ DIGITÁLNÍ PŘÍSTROJE. OBSAH 1) Počítače Počítače 2) Pojem „digitální“ Pojem „digitální“ 3) Využití dig. technologií ve spotřební elektronice.
Modul ateliéru animace
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Virtuální výtvarné světy a materiálovost ve výtvarném projevu mládeže.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Tato prezentace byla vytvořena
Počítačová grafika.
Multimediální technika – úvod
Transkript prezentace:

Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu

Ukázky možností multimédií

Média... ? Multi... ?  text - obvykle na PC

 audio  rozhlasové a TV přijímače  MP3  CD  bezdrátové mikrofony  mixážní pulty  zesilovače  reprosoustavy  prostorová akustika  střih zvuku na PC ...

 fotografie - grafika  digitální fotoaparáty  skenery  zpracování na PC

 animace 2 snímky/s 6 nepohyblivých snímků 10 snímků/s

 video  videokamery  videorekordéry  DVD  televizory  satelitní komplety  střih záběrů na PC...

MULTIMÉDIA? Typicky: pokud možno + INTERAKTIVITA

Nejprogresivnější postupy prezentace Co jsou MULTIMÉDIA?

M U L T I S ynchronizovaná multimédia klipy složené z různých objektů:  video  fotografie  audio  text průběh klipu se řídí:  časem  interakcí s uživatelem  typicky – počítačové hry

Skládání znalostí z MMT teorie zvuku + praxe zvuku zpracování zvuku teorie obrazu + praxe obrazu zpracování obrazu PC

Využití znalostí MMT  příprava propagace, reklamy  střih záběrů domácího videa  odbornější rozhodování při nákupu MMT  správné nastavení MMT v provozu  ochrana zdraví - uší a očí - při dlouhodobém používání MMT

Použité zdroje: 