Internet jako nástroj vlivu aneb kde jsme a co nás čeká Tom áš Jindř íš ek Konference Internet 3.12. 2008.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Advertisements

Analýza návštěvnosti v SEO/SEM Marek Prokop, H1.cz.
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Efektivní internetová kampaň … jak to zjistit konference o PPC Tomáš Jindříšek
CRM a konkurenceschopnost vybraných firem Jan Němeček Univerzita Hradec Králové.
Propagace a reklama na facebooku
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Internet marketing Přednáška pro PROKOS Ratibor Líbal
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Kdo jsme? Online byznys děláme přes 12 let Provozujeme 340 sportovních webů Naši reportéři vidí sportovních zápasů ročně.
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU E-INKLUZE 50+. OBSAH Základní informace Komu je projekt určen Cíle Aktivity Harmonogram.
Kreativa & přímá komunikace. Katalogy Letáky Kupóny Dopisy DRTV Direct maily SMS MMS y On-line display ads Sociální sítě Weby Call centra...
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
DUMy.cz Sdílejme společně Internetový portál DUMy.cz Jedinečné místo ke sdílení znalostí
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
Komunikace a marketing NNO pořadatelé sponzoři. Program 9,30 – 9,45 zahájení Dopolední blok 9,45 – 11,00 –Tomáš Jindříšek – OgilvyInteractive –Tomáš Mrkvička.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Věrnostní programy: skončí doba Plastic People? Tomáš Jindříšek pro konferenci Multichannel 2013.
Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
VYTĚŽTE MAXIMUM ZE SVÉHO SKENEROVÉHO PODNIKÁNÍ
Kouzlo placeného poradenství!
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
Zkušenostní křivka Petr Bouška IŘT 2007/2008.
On-line reputation Adam Zbiejczuk (influencer.cz)
Inovativní produkty a technologie SCSISpokojenost zákazníka zákazníka Profesinální klientský servis v oblasti kontaktních center Samsung Value System.
Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert.
Komunikační platforma PNEU REVUE. Co je to? Systém komunikačních médií a nástrojů pro informační a komerční podporu odvětví prodeje a servisu pneumatik.
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
MARKETINGOVÝ MIX.
Efektivita (nejen) online Tomáš Jindříšek Konference eTime
ŠKOLNÍ PROJEKT MICE MIND MAP.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
SPORT & SOCIAL MEDIA Tomáš Hodboď
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
PRAXE STUDENTŮ V PORADENSKÉ A BANKOVNÍ POBOČCE PARTNERS MARKET.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Uvadající význam značek David Antoš, Lupa.cz. Kdo jsem? David Antoš Jabber:
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
Možná podpora na získání ETV certifikátu z OP PIK Ing. Radek Navrátil, září 2016.
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Produktová strategie a proces inovace ve společnosti Mironet.cz a. s.
Letní škola EkoInkubátor
RESORT LUHAČOVICE.
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
Talent marketingových komunikací
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
Transkript prezentace:

Internet jako nástroj vlivu aneb kde jsme a co nás čeká Tom áš Jindř íš ek Konference Internet

Vliv? Peníze nebo nápad… Modré = Konvenční média Červené = Blogy

Konkurence přituhuje….

Program konference

Lze předpovědět vývoj?

Tradiční marketing PRODUKT BALENÍ DISTRIBUCE CRM REKLAMA SPOTŘEBITEL

Nový marketing PRODUKT BALENÍ DISTRIBUCE CRM REKLAMA SPOTŘEBITEL

ZNALOST ZVAŽOVÁNÍ LOAJALITA ZNOVA NÁKUPTEST Zásah tradiční komunikace značky na začátku „cesty zákazníka“ systematicky klesá

Internet „deformuje“ cestu zákazníka… … vytváří mikrozkušenosti

Nová teorie moci… „V minulosti jste byli, to co jste vlastnili. Nyní jste to, co sdílíte.“ Charles Leadbeater

Sdílení… AGENTURA SPOLEČNOST ZÁKAZNÍCI inovace & obsah naladění & ideje informace & vstupy LEPŠÍ ZNAČKY

Sociální sítě expandují… CelosvětověLatinská AmerikaAsieEvropaBlízký východ Růst sociálních sítí 2007/2008 (Unikátní návštěvníci) zdroj: comScore World Metrics

Český Facebook aktivních lidí 48% z ho použijí denně 173% nárůst od ledna

% spotřebitelů si myslí, že „Word of Mouth“ šířený přáteli je dobrý k…. Info o nových značkách Dodání důvěru ke značce Vyvolání akcePomoci rozhodnout, že značka je vhodná pro mě zdroj: Compose BMRB

Spolunakupování

Bude vše online? „Často peníze jak vydělat na internetu je poslat lidi pryč.“

Proč vás nemají rádi? Možná nikdo nechodí na tvůj web, protože je o tobě…

Zamazat si ruce technologií?

Použijte to co je stejné, jiná je myšlenka

Věci jsou i zadarmo…

„Inteligentní“ technologie

“Co a jak” & “Kdo a proč” Jaké stránky jsou nejnavštěvovanější? Jaké stránky mají chyby/poruchy? Co lidé hledají? Jak nás lidé našli? Jakou cestu lidé zvolili? Kdo se díval na produkt xyz? Proč to zákazník 123 nedokončil? Kdo se zajímá o produkt xyz? Kdo je náš skutečný zákazník? Kdo si skutečně něco zakoupí? Web Site Experience Customer Experience

Nehádejte: IBM newsletter verze 1 verze 4 Newsletter pro zdravotnické organizace CTR z 3% na 29% (průměr v odvětví %) Jmenován cílovou skupinou jako nejúspěšnější e-marketingový program Brand tracking výsledky: ‘Top of mind’ povědomí nárůst z 22% na 41%.

Ne měření, ale změny vytváří zisk Problém –Vysoké výdaje na internetové kampaně –Neznámá hodnota potenciálních zákazníků z kampaně Cíl –Pochopit, jaká je „customer experience“ u on-line zákazníků Řešení –SAS for Customer Experience Analytics Přínos –300% ROI po 3 měsících –10-15% snížení nákladů na on-line media

Mikroblogy – případová studie

Nápad více než peníze - Domestos Domestos = nuda? Výzva!

Nápad více než peníze - Domestos Nápad! Nekonvenční řešení komplexní kampaně Najděte nejlepší toalety v Maďarsku

Nápad více než peníze - Domestos Výsledky Rozpočet menší než ,- Kč Návštěvnost webu vzrostla 50x Word of Mouth - neměřitelné

Symptomy úspěchu transparentní jednoduché nalezitelné přesvědčivé odlišné

Být dobrý v byznysu je nejvíce fascinující druh umění Andy Warhol

Kontakt Tomáš Jindříšek OgilvyInteractive Managing Director mobil Praha 7, Přívozní 2a, telefon fax