Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory 1.4 - Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hraní s desetinnými čísly
Advertisements

Zdroj obrazového materiálu
AUTOR Mgr.Moravcová Daniela ŠKOLA ZŠ TGM Kutná Hora Datum Ročník DRUHÝ
Několikrát méně, nácvik.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurence schopnost Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání.
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
70.1 Porovnávání desetinných čísel
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Elektronická učebnice - I
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zábavná matematika.
* Poměr – příklady Matematika – 7. ročník *
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
73.1 Zaokrouhlování desetinných čísel
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Zdroj obrazového materiálu
DĚLENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_153_Násobíme, dělíme 9 s čertem a Mikulášem AUTOR: Jana Dzubáková.
Zdroj obrazového materiálu www. images.google.com
IX. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory 1.4 – Zlepšení podmínek ve vzdělávání na základní škole OP VK Podmět.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurence schopnost Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
POMĚR Prezentace je zaměřená na výklad a procvičení slovních úloh na poměr. Autor: Mgr. Věra Benáková, 2. ZŠ Dobříš 7 : 4 1 : : :
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory 1.4 – Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základní škole OP VK.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základní škole OP VK.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, příspěvková organizace Oblast podpory 1.4 – Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP VK Řešení.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Elektronická učebnice - I
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory 1.4 – Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základní škole OP VK.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace GEOMETRICKÉ TVARY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_12.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Co je kulaté - Co je hranaté
Matematické operace ( + - x : )
Matematické aplikace Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mímoň, příspěvková organizace Oblast podpory 1.4 – Zlepšení podmínek pro vzdělávání.
Rozklad čísel na desítky a jednotky
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Přímá úměrnost Slovní úlohy.
8 Vymysli a napiš příklady, aby jejich výsledek byl 8. Které číslo napíšeš do středu? 45 : 5 18 : 2 36 : 4 72 : 8 54 : 6 81 : 9.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Geometrické tvary kolem nás
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace ČÍSELNÁ OSA 0-20 Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Velikonoční slovní úlohy
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
VY_32_INOVACE_Sib_II_11 Řešení slovních úloh 2 Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Výpočet aritmetického průměru Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
VY_32_INOVACE_14_Slovní úlohy
AUTOR: Mgr. Jiří Burda NÁZEV: VY_32_INOVACE_M2_04_Odčítání od čísla 12
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2C_12
VY_32_INOVACE_Mil_II_17 Obsah obdélníku
Aritmetický průměr Výpočet aritmetického průměru: n – počet čísel
Kalendář 2009.
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
Transkript prezentace:

Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP VK Výpočet aritmetického průměru

Průměr vypočítáme tak, že součet všech hodnot vydělíme jejich počtem..

Výpočet průměru 1.úloha – Návštěva v knihovně PO – vypůjčeno 119 knih Út _ 311 ST ČT - 2O6 Pá Celkem 93O knih 93O : 5( počet dní) = 186

2. úloha Skok daleký – závod I.Petr cm II.Jan cm III.Olan cm IV.Vítek cm V.Ota - 2O6 cm Celkem cm 128O : 5( počet dětí) = 256 cm

3. úloha Úspora peněz Tatínek uspořil 9O3.- Kč Maminka Teta 45O.- Děda Celkem 2514,- Kč 2514 : 4(počet spořících)= 628,5O Kč

4. Úloha Soutěž ve sběru l.A - 12 kg I.B - 56 kg II.A - 82 kg II.B - 66 kg III.A - 71 kg III.B - 29 kg IV.A - 8 kg IV.B - 0 kg celkem 324 kg : 8( počet tříd) = 46,28 kg

Úkol pro vás: Vymyslete podobný příklad a vytvořte slovní úlohu. Proveďte zápis, výpočet a odpověď. Tak s chutí do toho !!!