SLOVNÍ ÚLOHY – JEDNOTKY HMOTNOSTI A OBJEMU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady A: VÝRAZY Autor: Petr Halama – Mgr. Alena.
Advertisements

Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Slovní úlohy o směsích (řešené lineární rovnicí o jedné neznámé)
Název školy Integrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod.
Elektronická učebnice - I
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 4
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 4
10.1 Vztahy o několik více, o několik méně
Hra milionář Procvičujeme si jednotky hmotnosti
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
VY_32_INOVACE_M.6.02-Převody jednotek hmotnosti – PL
Kdo chce být milionářem ?
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Zábavná matematika.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Sčítání do VY_32_INOVACE_15 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Za předpokladu použití psacích potřeb
Téma: Desetinná čísla Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_096.
Téma: Sčítání a odčítání desetinných čísel
Převody jednotek Jednotky hmotnosti.
54.1 Pamětné násobení a dělení do
Téma: Násobení desetinného čísla celým číslem Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_091.
. MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 2. ročník
VSTUPTE VY_32_INOVACE_41 Mgr. Jana Dvořáková SLOVNÍ ÚLOHY – SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ Datum vytvoření: Ročník: Vzdělávací oblast: Matematika a.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT M 5.R. Další jednotky hmotnosti
VSTUPTE VY_32_INOVACE_42 Mgr. Jana Dvořáková SLOVNÍ ÚLOHY – NÁSOBENÍ A DĚLENÍ Datum vytvoření: Ročník: Vzdělávací oblast: Matematika a.
VSTUPTE VY_32_INOVACE_48 Mgr. Jana Dvořáková SLOVNÍ ÚLOHY – TYP: O NĚKOLIK VÍCE – MÉNĚ, NĚKOLIKRÁT VÍCE-MÉNĚ Datum vytvoření: Ročník: Vzdělávací.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_580_SLOVNÍ_ÚLOHY Téma: ŘEŠENÍ SLOVNÍCH ÚLOH.
SLOVNÍ ÚLOHY – SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ, NÁSOBENÍ A DĚLENÍ
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 9. ročník (25. – 30. úloha) X. označení digitálního učebního materiálu:
Elektronická učebnice - I
VSTUPTE VY_32_INOVACE_47 Mgr. Jana Dvořáková SLOVNÍ ÚLOHY: JEDNOTKY DÉLKY Datum vytvoření: Ročník: Vzdělávací oblast: Matematika a její.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_15.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_10.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Poradíš si ? Lenka má 18 pastelek. Jana má o 5 pastelek méně. Kolik pastelek má Jana? 1. Nakresli: Lenka…………………………………………… Jana …………………………………………… Vypočítej:
Co už umím Jana má 18 korálků. Eva má o 5 méně. Kolik korálků má Eva? 1. Nakresli: Jana…………………………………………… Eva …………………………………………… Vypočítej: ………………………………………………………
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Číslo projektu MŠMT: CZ / / Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_10_04_převody jednotek Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Matematika Autor: Mgr. Martina Durinová SLOVNÍ ÚLOHY.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_07_01_slovní úloha Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
Jméno autora výukového materiálu
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_163_M2
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
VY_32_INOVACE_18_09_slovní úloha
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ TÉMA:
DĚLENÍ ČÍSLEM 3 Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
Slovní úlohy Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
Název školy, adresa: 1 Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
Transkript prezentace:

SLOVNÍ ÚLOHY – JEDNOTKY HMOTNOSTI A OBJEMU VY_32_INOVACE_45 SLOVNÍ ÚLOHY – JEDNOTKY HMOTNOSTI A OBJEMU Datum vytvoření: 18.9.2014 Ročník: 4.-5. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Číslo a početní operace Tematický okruh: Řeší úlohy, ve kterých aplikuje osvojené početní operace v celém oboru přirozených čísel Klíčová slova: Slovní úlohy, sčítání, odčítání, procvičování, Anotace: aktivita slouží k samostatnému procvičení řešení slovních úloh Mgr. Jana Dvořáková VSTUPTE

Horáčkovi si koupili jablka na uskladnění Horáčkovi si koupili jablka na uskladnění. Koupili 4 bedny po 15 kg ovoce. Kolik kg jablek si koupili? 35 50 40 30 60 15 44 65 80 další

15 8 18 19 20 10 81 5 7 Hanáčkovi si koupili na uskladnění cibuli a česnek. Česneku koupili 3 kg a cibule pětkrát více. Kolik kg cibule a česneku celkem koupili? 15 8 18 19 20 10 81 5 7 další

Pěničkovi si koupili na zimu brambory Pěničkovi si koupili na zimu brambory. Koupili si 6 pytlíků po 25kg pro sebe a 2 stejné pytlíky pro babičku. Kolik brambor na uskladnění celkem ( v metrických centech) koupili? 7 25 10 150 3 1 200 8 2 další

Koudelkovi sklidili 88 kg jablek a 74 kg hrušek. Z 58 kg jablek vyrobili mošt, 15 kg hrušek zavařili a 45 kg hrušek prodali. Kolik kg ovoce jim zůstalo na uskladnění? 74 36 47 80 28 52 89 44 77 další

Michalčíkovi si na podzim koupili jablka Michalčíkovi si na podzim koupili jablka. Koupili 3 bedny žlutých po 15 kg. Červených bylo o pět kilogramů méně. Za jeden kilogram žlutých zaplatili 18 Kč, červená byla o 3 koruny dražší. Kolik korun zaplatili za jablka? 1 850 915 740 1 320 2 200 3 720 1 650 850 1 470 další

Jedna kostka másla váží 250 g Jedna kostka másla váží 250 g. Kolik váží (v kilogramech) všechna másla dohromady, když v krabici je pět vrstev a v každé vrstvě jsou čtyři řady po čtyřech máslech? 2 000 20 10 1 500 200 15 100 150 1 000 další

Hrnec s vodou váží 7 200 g. Voda váží pětkrát víc než samotný hrnec Hrnec s vodou váží 7 200 g. Voda váží pětkrát víc než samotný hrnec. Kolik gramů váží hrnec? 1 200 3 600 100 480 1 450 2 000 4 800 2 900 7 000 další

500 litrů mléka bylo rozděleno do 16 modrých a 10 bílých konví 500 litrů mléka bylo rozděleno do 16 modrých a 10 bílých konví. Všechny konve jsou plné. V modrých konvích je 400 litrů mléka. Kolik litrů mléka se vejde do bílé konve? 25 160 6 40 16 10 13 17 28 další

Mlékař má 500 litrů mléka. Prodává litr za 15 Kč a utržil 6 750 Kč Mlékař má 500 litrů mléka. Prodává litr za 15 Kč a utržil 6 750 Kč. Kolik litrů mléka mu ještě zůstalo? 10 6 250 450 50 250 100 130 40 90 další

VÝBORNĚ znovu