VYJMENOVANÁ SLOVA PO L ROZLIŠUJEME

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Slova lišící se významem a psaním i, í/y, ý po L
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
TÉMA: SAMOHLÁSKA U Vytvořila: Mgr
TÉMA: SAMOHLÁSKA O Vytvořila: Mgr. Alena Zicháčková Dne: 4. 10
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.13 Anotace: Prezentace je zaměřena na popis a jeho dělení. Obsahuje stručnou definici popisu prostého, odborného a uměleckého.
Název šablony: Inovace a zkvalitn ě ní výuky prost ř ednictvím ICT 32/ Č J02/ , Beranová Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura Název výukového.
Nové modulové výukové a inovativní programy
Křížovky s VS po L II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.B.14 Název pro školu:
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Homonyma ve větách Autor: Mgr. Monika Dudová
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 1
Téma: RACIONÁLNÍ ČÍSLA - ÚVOD
VYJMENOVANÁ SLOVA B - opakování
TÉMA:VYJMENOVANÁ SLOVA PO M Vytvořila: Mgr
ICT ČJ VS po L Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace
Český jazyk Opakování vyjmenovaných slov po B, L
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_CJ6_14 Sada DUMČeský jazyk 6 PředmětČeský jazyk Název materiáluVyjmenovaná slova po L – význam vyjmenovaných.
TÉMA: VYJMENOVANÁ SLOVA PO L Vytvořila: Mgr
VYJMENOVANÁ SLOVA PO P ROZLIŠUJEME
VYJMENOVANÁ SLOVA PO Z ROZLIŠUJEME
VYJMENOVANÁ SLOVA PO S ROZLIŠUJEME
Procvičování vyjmenovaných slov po
Český jazyk 3.ročník ZŠ Vyjmenovaná slova po „L“
VYJMENOVANÁ SLOVA PO V ROZLIŠUJEME
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_034.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Mgr. Vladimíra Mikulášková
Mgr. Vladimíra Mikulášková
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Zaměření VM:3. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Český jazyk a literatura – Vyjmenovaná slova autor VM:Monika Živnůstková období vytvoření VM:Září.
TÉMA:VYJMENOVANÁ SLOVA PO V Vytvořila: Mgr
VYJMENOVANÁ SLOVA PO M ROZLIŠUJEME
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_030.
Číslo v digitálním archivu školy
Téma: Násobení desetinných čísel
Elektronická učebnice - I
Téma: Zaokrouhlování desetinných čísel 2
Křížovky s VS po L III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ICT ČJ VS po Z Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace:
TÉMA:OPAKOVÁNÍ VYJMENOVANÝCH SLOV B, L, M, P. Vytvořila: Mgr
TÉMA: VYJMENOVANÁ SLOVA PO P Vytvořila: Mgr
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět: Český jazyk Ročník: 4.
PRESENT SIMPLE 5. třída Vytvořil: Mgr. Renáta Pokorná
Téma: Slovní úlohy (trojčlenka)
Téma: Porovnávání desetinných čísel
TÉMA:OPAKOVÁNÍ VYJMENOVANÝCH SLOV B, L, M, P, S, V, Z. Vytvořila: Mgr. Alena Zicháčková VY_32_Inovace/8_470 Datum:
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Téma: Psaní a čtení desetinných čísel 1
Křížovky s VS po B III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 1
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 3.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Miluše Vosáhlová NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_CJ_17.
V YJMENOVANÁ SLOVA PO L Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Marcela Zemanová. Dostupné z Metodického portálu
Mlynář dal mlýn postavit, aby měl kde mouku mlít.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Škola Základní škola Tehov, okres Praha-východ, Tehov 78, Autor
Vyjmenovaná slova po L - homonyma
VY_32_INOVACE_Sib_I_04 Vyjmenovaná slova L
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Metodický list: Vyjmenovaná slova po „L“
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Vzdělávací oblast: 1. Jazyk a jazyková komunikace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Transkript prezentace:

VYJMENOVANÁ SLOVA PO L ROZLIŠUJEME Vytvořil: Mgr. Renáta Pokorná VY_32_Inovace/8_472 6. 1. 2012

Anotace: Znalost správného pravopisu po obojetné souhlásce L, procvičovací cvičení Příloha – pracovní list pro žáky (Microsoft Word) Jazyk: český jazyk Očekávaný výstup: znalost pravopisu vyjmenovaných slov po L, porovnání významu slov, pamětní zvládnutí vyjmenovaných slova a jejich použití ve větě Speciální vzdělávací potřeby: Žádné Klíčová slova: vyjmenovaná slova po L a slova příbuzná, pravopis, slova odlišná Druh učebního materiálu: DUM - Prezentace doplněná výkladem Cílová skupina: Žák Typická věková skupina: 8 - 9 let (3. ročník)

Na kopci stojí větrný mlýn. Musím mlít kávu (obilí). y nebo i PAMATUJ !!! MLÝN MLÍT Na kopci stojí větrný mlýn. Musím mlít kávu (obilí).

PAMATUJ !!! y nebo i BLÝSKÁ BLÍZKÁ To je blízká vesnice. 1 km To je blízká vesnice. Při bouřce se blýská. Prsten se blýská.

Přemysl Oráč nosil lýčené střevíce. y nebo i PAMATUJ !!! V V LÝCENÝ LÍCENÝ Líčený = vyprávěný Nalíčený = namalovaný Přemysl Oráč nosil lýčené střevíce.

Tatínek má lysou hlavu. Vystoupili jsme na Lysou horu. y nebo i PAMATUJ !!! LYSÁ LÍSÁ Tatínek má lysou hlavu. Vystoupili jsme na Lysou horu. Kotě se ke mně lísá.

Lískové ořechy rostou na lísce. Lyska je černá kachna s bílou lysinou. y nebo i PAMATUJ !!! LYSKA LÍSKA Líska = keř, bednička Lískové ořechy rostou na lísce. Lyska je černá kachna s bílou lysinou.

Dostal jsem krásné lyže. y nebo i PAMATUJ !!! LYŽE LÍŽE Dostal jsem krásné lyže. Anička líže zmrzlinu.

Zkus doplnit: y nebo i L__skové oříšky rostou na l__sce. Ve ml__ně musíme uml__t obilí. Viděl jsem l__šku bl__zko vesnice. L__nda b__la l__žovat na L__sé hoře. Při bouřce se stále bl__skalo.

Zkus doplnit: y nebo i L__bor viděl na stromě l__sku s l__sinkou. L__da dostala nové l__že. Zmrzl__nu jsem sl__zala za chvil__čku. Kočička se ke mně l__sala. Mák si mohu ml__t doma na ml__nku.

Použité obrázky: Kliparty Microsoft Office