Praha, 2.4.2009 Postavit dobré základy je klíčové Kampaň Nemyslíš, zaplatíš v roce 2008.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt „2009 – Rok smíření“ Martin Špryňar generální tajemník Sdružení Kampaň Jedeme v tom spolu II.
Advertisements

Rok 2008; leden až říjen Nehody na pozemních komunikacích a jejich následky; Česká republika Připravil: pplk. ing. Josef Tesařík Besip 20. listopadu 2008.
Společná akce pro děti „Dopravní bezpečnost a výchova“
Dopravní nehody dětí v roce 2013 a
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva Cíle a financování informační kampaně na podporu digitalizace.
Přehled pořádaných akcí, které můžete sponzorovat :
1 SÍŤ PRO ZAJIŠTĚNÍ ROZMANITOSTI EVROPSKÉ KINEMATOGRAFIE podporována z programu.
Role Městské policie v prevenci úrazů v Chrudimi
1 SEZÓNA ZIMNÍ SEMESTR Co je UNIpoker? (kdo jsme, pro koho je liga?) •Vysokoškolská amatérská pokerová soutěž pro studenty, absolventy a přátele.
Pplk.ing. Josef Tesařík; tisková konference 15.ledna 2010 Rok 2009 Nehody na pozemních komunikacích a jejich následky; Česká republika Připravil: pplk.
Soutěž Obec přátelská rodině Petr Šimerka ministr práce a sociálních věcí 14. května 2009.
Tisková konference Velikonoce 2010, jarní motoristická sezona plk. Ing
Soutěž Obec přátelská rodině P etr Nečas ministr práce a sociálních věcí 15. května 2008.
Komunikace s veřejností Presentace Města Hlučína pro workshop na téma zapojování veřejnosti Praha Americké centrum 24.ledna 2012.
1 Promotion kampaň Národního orgánu pro koordinaci říjen / listopad 2008.
10.1 Cyklista na silnici, výbava cyklisty
BEZPEČNĚJŠÍ SILNICE ZACHRAŇUJÍ ŽIVOTY Program EuroRAP v České republice Projekt EK Evropský atlas bezpečnosti silnic.
PODPORA VÝCHOVY ŽÁKŮ K OCHRANĚ PŘED RIZIKY A K BEZPEČNÉMU CHOVÁNÍ Výzkumný ústav bezpečnosti práce, v.v.i.
DOPRAVNÍ VÝCHOVA konkrétní změny v RVP
Praha, Postavit dobré základy je klíčové Kampaň Nemyslíš, zaplatíš v létě 2009.
Komunikace o evropských fondech Názory široké veřejnosti Tisková konference Ministerstva pro místní rozvoj
Fórum prevence dětské nadváhy a obezity Hana Zamrazilová Školní stravování 2014, Praha, 20.–
Ondřej Valenta, DiS. Oddělení BESIP Ministerstvo dopravy Národní strategie bezpečnosti silničního provozu – informace o plnění v roce 2010.
BESIP MINISTERSTVA DOPRAVY
Vnímání bezpečnostně informační kampaně „Nemyslíš? Zaplatíš!“
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
Autoškola STOPKA Svět řidičů. Kdo jsme Autoškola Pánek vznikla v roce 1992, od roku 2008 nový obchodní název Autoškola STOPKA Autoškola Pánek vznikla.
I jízda na motocyklu může být bezpečná…. Změna počtu usmrcených v EU v letech 2001 – 2010 (v procentech) zdroj: ETSC Počet těžce zraněných snížen o 31.
Bezpečnost silničního provozu v roce 2009 Tisková konference, 15. ledna 2010 ministr dopravy Gustav Slamečka.
Statistika nehodovosti na pozemních komunikacích ČR za 11 měsíců 2010
Strategie BESIP 2012 – 2013 Ministerstvo dopravy – BESIP.
Bezpečnost seniorů v dopravě. Za seniory osoby považujeme osoby, jejichž věk je vyšší než 65 let Po šedesátce právě vlivem věku lze zaznamenat změny organizmu,
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
„Řídím, piju nealko pivo“ společný projekt Policie ČR a Českého svazu pivovarů a sladoven Ing. Martina Ferencová předsedkyně komise Společenské zodpovědnosti.
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
1 Evropská charta bezpečnosti silničního provozu a Svaz měst a obcí ČR XII. Sněm Svazu měst a obcí ČR Zlín, 26 a 27. května 2011 Vojtěch Mynář Předseda.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
9. zasedání Rady vlády České republiky pro bezpečnost silničního provozu Informace o nové kampani Ministerstva dopravy k bezpečnosti silničního provozu.
HRAVĚ ŽIJ ZDRAVĚ! Internetový kurz zdravého životního stylu
1 Roční výročí novelizace zákona 361 / 2000 Sb. v ČR Tisková konference, 28. června 2007.
(2) Doporučení odboru prevence kriminality Ministerstva vnitra k realizaci vybraných projektů prevence kriminality na místní úrovni.
Aleš Řebíček 444 dní za volantem. Dvě hlavní témata  Z hlediska veřejnosti jsou nejsledovanějšími tématy z resortu dopravy:  důsledky novelizace zákona.
I. Rok 2008 Celkem dopravních nehod Zjištěný alkohol DN s hmotnou škodou DN se zraněním alkohol a DN hmotná škoda4 918 alkohol.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Čas se zamyslet … zodpovědný přístup k bezpečnému pohybu v silničním provozu.
Činnost dopravní policie v roce Dopravní přestupky řidičů motorových vozidel Celkem řešeno řidičů motorových vozidel na místě uloženo.
Zima 2014/2015 Viditelnost chodců a rizika zimního období Ing. Martin Farář, vedoucí samostatného oddělení BESIP Ministerstva dopravy
Bezpečnost silniční a železniční dopravy Přednáška NÁVRH A VYHODNOCENÍ OPATŘENÍ KE SNÍŽENÍ NEHODOVOSTI Doc. Ing. Miloslav Řezáč, Ph.D. Katedra dopravního.
Komunitní plánování ORP Roudnice nad Labem – spolu a inovativně.
Prázdniny nehod (- 423, tj. - 3,2%) 140 osob usmrceno (- 30, tj. -17,6%) 598 osob těžce zraněno (- 48, tj. – 7,4%) osob zraněno lehce.
Prosinec 2009 plk. Ing. Leoš Tržil ŘSDP PP ČR Praha Prosinec 2009 plk. Ing. Leoš Tržil ŘSDP PP ČR Praha
25 / 1 / 2011.
KOMUNITNÍ PLÁN SOCIÁLNÍCH SLUŽEB NA DOBŘÍŠSKU A ZAPOJOVÁNÍ VEŘEJNOSTI
„Řídím, piju nealko pivo“ společný projekt Policie ČR a Českého svazu pivovarů a sladoven Ing. Martina Ferencová předsedkyně komise Společenské zodpovědnosti.
KE ZLEPŠENÍ BEZPEČNOSTI NA SILNICÍCH ZLÍNSKÉHO KRAJE?
Stručná informace o plnění Národní strategie BESIP 2020
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
Tisková konference Velikonoce 2010, jarní motoristická sezona plk. Ing
Nehodovost na okrese ZNOJMO
Atraktivní zaměstnavatel
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie Alkohol v silničním provozu plk. Ing. Tomáš LERCH
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie Vývoj dopravní nehodovosti za období leden až říjen roku 2013 plk. Ing. Tomáš LERCH
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie Vývoj dopravní nehodovosti za I. čtvrtletí roku 2014 a Velikonoce plk. Ing.
Dopravní nehody pod vlivem alkoholu
Tisková konference vedoucího odboru služby dopravní policie Krajského ředitelství policie Ústeckého kraje.
Dopravní nehodovost v Pardubickém kraji 2018
Transkript prezentace:

Praha, Postavit dobré základy je klíčové Kampaň Nemyslíš, zaplatíš v roce 2008

Stručné shrnutí o kampani a jejím záměru _Hlavní cíl Ministerstva dopravy _Snížit počet usmrcených osob při dopravních nehodách na polovinu stavu roku 2002 – maximálně 650 osob _Komunikační cíle z hlediska chování a přístupu účastníků silničního provozu 1.Zlepšit chování nejen řidičů v silničním provozu a jejich přístupu k bezpečnému stylu řízení 2.Vést nejen řidiče k tomu, aby více vnímali možné důsledky nezodpovědného chování 3.Vést nejen řidiče k pocitu zodpovědnosti _Tři hlavní témata komunikace rozdělena do 3 hlavních kampaní a 10 dílčích

3 hlavní kampaně a 10 dílčích Dlouhodobé strategické kampaně _Rychlost a agresivita za volantem _Zádržné systémy _Alkohol a psychotropní látky Dílčí kampaně s přidělenou důležitostí _Řidiči osobních automobilů ve věku let: 40% _Motocyklisté: 20% _Chodci/cyklisté (viditelnost): 10% _Děti (zádržné systémy): 10% _Profesionální řidiči: 10% _Ostatní (řidiči ve věku nad 25 let): 10%

Hlavní cíl kampaně a komunikace roku 2008 _Představení hlavní myšlenky kampaně široké veřejnosti _Slogan Nemyslíš, zaplatíš _Princip zločinu a trestu _Vyjadřuje, že pokud někdo nedodržuje pravidla a riskuje, musí být připraven nést následky. _Chceme, aby se řidiči přinutili myslet, když řídí, a byli si vědomi své odpovědnosti vůči svému životu i životům druhých. _Aby si uvědomili, že pokud nemyslí, zaplatí zdravím nebo životem. _Pro primitivní hazardéry může hrát odstrašující roli i prvoplánový význam slova "zaplatíš" - vysoká pokuta.

Připomenutí kampaně v roce 2008

Široký zásah veřejnosti kampaní _Cílová skupina:řidiči ve věku 18 – 60 let, rodiny s dětmi do 14 let _Cílová skupina celkem: MediumPočet zveřejnění TV NOVA114 TV PRIMA123 SPONZORING TV NOVA 68 TV ÓČKO 42 Česká televize60 TV celkem407 Tisková media34 Rozhlas 320 Billboardy 124 Rámečky, kluby, restaurace 250 Toalety – čerpací stanice 288 Kina (Palace Cinemas, Cinexpres)1 500 InternetPočet zhlédnutí Internetová kampaň na Stream.cz Webová stránka nemyslíš - zaplatíš

Skutečné počty zásahů kampaní _TV – diváků, kteří viděli TV spot min. 1x (82,2% z cílové skupiny) _Rozhlas – posluchačů _Kino – návštěvníků _Internet (kampaň) – zhlédnutí _www.nemyslis-zaplatis.cz – unikátních návštěvníků _PR – 180 výstupů (tištěná média 70, web 90, rozhlas 10, televize 10) Pomocí kombinace všech dostupných komunikačních kanálů se nám podařilo zasáhnout přibližně 95 – 100 % cílové skupiny.

Pozitivní přijetí kampaně odbornou veřejností _Kampaň Nemyslíš, zaplatíš oceněna odbornými magazíny v rámci hodnocení všech reklam _Strategie: _Televizní spot „Dítě“ – 1. místo za měsíc říjen a listopad _Internetová kampaň – 2. a 3. místo za měsíc listopadu _Marketing & Media _Billboard – 1. místo za měsíci říjen _Kampaň – VÍTĚZEM v anketě měsíce října

II. fáze kampaně _První fází kampaně (představení) jsme dosáhli širokého povědomí a pozitivního přijetí kampaně _Připravili jsme si půdu pro II. fázi kampaně _Zapojení občanů do kampaně _Stát se ambasadory kampaně a tím vyjádřit svůj odpovědný přístup k silničnímu provozu

Zapojení občanů do kampaně – soutež _Jako první iniciativa aktivního zapojení veřejnosti do kampaně je soutěž o účast na natáčení nových TV spotů _Princip soutěže _Soutěže se může zúčastnit každý návštěvník webových stránek kampaně _Pro postup do závěrečného slosování musí účastník soutěže označit správnou volbu ze třech nabízených odpovědí _Při pozorném zkoumání lze najít nápovědu na stránkách kampaně _Termín _Soutěž se koná od , hod do do 12:00 _Výherce bude vyhlášen na webových stránkách a kontaktován

Soutěž – home page

Soutěž – registrace do soutěže