Doplň tabulku: SDJ 57 121 98 89 55 Doplň tabulku: SDJ 34 206 71 80 195.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Měření úhlů Stupňová míra (devadesátinná, nonagesimální) je zavedena tak, že pravý úhel je rozdělen na 90 dílů, které se nazývají (úhlové) stupně, značí.
Advertisements

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Rovnoběžníky a jejich vlastnosti
* Procenta Úvod Matematika – 7. ročník *
AUTOR Mgr.Moravcová Daniela ŠKOLA ZŠ TGM Kutná Hora Datum Ročník DRUHÝ
Početní operace se zlomky
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Vzorce na umocnění.
Dělitelnost 2, 3, 4, 5, 6, 10 Vytvořil: Mgr. Lukáš Doležel
Čísla 0 – 100, sčítání a odčítání
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Doplň do korálků násobky čísla 2
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Elena Kolarovská Období:prosinec.
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Tematická oblast: Hardware, software a informační sítě
Anotace Prezentace, která se zabývá prvočísly a čísly složenými AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší prvočíslo a číslo složené.
Zábavná matematika.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Očísluj dopisy násobky čísla 2
86.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 8
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Únorové počítání.
Posloupnosti, řady Posloupnost je každá funkce daná nějakým předpisem, jejímž definičním oborem je množina všech přirozených čísel n=1,2,3,… Zapisujeme.
* Graf přímé úměrnosti Matematika – 7. ročník *
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Procvičování vzorce.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
DĚLITELNOST Prvočísla Dělitel Násobek Znaky dělitelnosti Čísla složená.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Sčítání, odčítání do sta
MS PowerPoint Příloha - šablony.
Květnové počítání.
Geometrické značky a zápisy
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
24.1 Písemné sčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
Úkoly nejen pro holky.
Porovnání různých metod léčby akustického traumatu
Úsečka, délka úsečky, součet a rozdíl úsečky 5. ROČNÍK
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Přednost početních operací
Téma: Dělení desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace2/_095.
VY_42_INOVACE_386_NEJMENŠÍ SPOLEČNÝ NÁSOBEK, NEJVĚTŠÍ SPOLEČNÝ DĚLITEL
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Znaky dělitelnosti.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Piš a počítej.
Slovní úlohy s procenty VY_42_INOVACE_18_01. Opakování - procenta Doplň: Základ je % % %
VY_32_Inovace_ Test 1.pololetí Matematika 3. ročník
Transkript prezentace:

Doplň tabulku: SDJ

Doplň tabulku: SDJ

Z prověrky dostalo 17 žáků jedničku. Dvojku dostalo o 8 žáků méně. Trojku nedostal nikdo. Čtyřku dostalo třikrát méně žáků než žáků, kteří dostali dvojku. Pětku dostal jeden žák. Kolik žáků psalo písemku? jedničku: 17 dvojku: o 8 méně dvojku: ? 17 – 8 = 9 trojku: 0 čtyřku: 3 krát méně čtyřku:? 9 : 3 = 3 pětku: 1 celkem: ? =30 Písemku psalo 30 žáků.

Vypočítej: zeleně podtrhni sudá čísla, modře lichá ( ) : 5 = ( 40 – 8 ) : 4 = 12 + ( 6. 5 ) = 24 : ( 12 : 2 ) = ( 36 – 8 ) : 4 = ( 8. 2 ) + 9 = ( 3. 5 ) + 20 = ( 9. 3 ) – 10 = 90 – ( 2. 5 ) = 2. ( 15 – 8 ) = 27 – ( 3. 4 ) = 41 + ( 3. 3 ) = ( 4. 4 ) : 2 = 8 + ( 9. 3 ) = 100 – ( 4. 5 ) = 55 – ( 24 : 3 ) = 9. ( 12 : 3 ) = ( 7. 2 ) – 8 =

Narýsuj a popiš: a)Úsečku KL a bod A, který leží na úsečce KL b) přímku p a bod S, který na ní neleží c) lomenou čáru a bod V, který na ní leží d) přímku a úsečku AB, která leží na přímce a