Přebíhání na síti při vlastním podání

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Postavení v poli - volejbal
Advertisements

ŘEŠENÍ ÚLOH V EXCELU.
Skupenské přeměny látek
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Matematika – 8.ročník Přímka a kružnice
Struktura oddílu Tržní rovnováha a tržní selhání
Krychle ABCDA´B´C´D´s podstavou ABCD v obecné rovině a
Kótované promítání – úvod do tématu
V otočení vidíme útvary ležící v dané rovině ve skutečné velikosti !
Shodnost rovinných útvarů Shodnost trojúhelníků
Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Prosinec 2012
Informace pro studenty kombinovaneho studia AJ PEF, FLD, FŽP
Informace pro studenty kombinovaneho studia - AJ
Vzájemná poloha přímek
A5M33IZS – Informační a znalostní systémy Datová analýza I.
GENETIKA POPULACÍ KVANTITATIVNÍCH ZNAKŮ 8
ZPG -Základy Počítačové Grafiky cvičení
a) Určete odchylku dvou stěnových úhlopříček krychle.
Český jazyk na gymnáziu U Balvanu. Nižší gymnázium Jsou stejné jako druhého stupně základní školy→ procvičování základních slohových útvarů a pomocí nejrůznějších.
Matematika – 8.ročník Pythagorova věta
Proč?. pokud jsme schopni vytvořit stroj, který bude úlohu řešit problém je algoritmizovatelný příklad.
Paralelní programování
Prezentace systémů soutěží od ročníku 2008/09 pro pokračování stiskněte vždy po skončení zvukového komentáře ENTER Uváděné termíny jsou v pracovní podobě,
S TUDENTSKÉ T RENÉRSKÉ C ENTRUM I LEARN TO TEACH.
KIV/ZI cvičení 11 Tomáš Potužák. Procvičení funkcí I Příklad 1 – Do buňky E3 zapíšeme vzorec =C3*$C3+C$3 a zkopírujeme ho do buněk E2, D3 a D2. Co bude.
KIV/ZI cvičení 8 Tomáš Potužák.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, BRNO, KAMÍNKY BRNO – Nový Lískovec, Kamínky 5 Šablona III/2 Ročník7. Vzdělávací oblastMatematika a její aplikace Vzdělávací oborGeometrie.
 K čemu slouží: Sečte všechna čísla v oblasti buněk. Sečtou se čísla, logické hodnoty a čísla zapsaná v textové podobě přímo do seznamu argumentů funkce.
Informace pro studenty kombinovaneho studia AJ PEF, FLD, FŽP
Herní systémy Zásadní způsoby vedení hry celého družstva v útoku a v obraně, s předem vymezenými úkoly jednotlivcům, skupinám hráčů i celému družstvu po.
Předmět: Teorie sportovních her (KUT/SHT)
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
PLÁŽOVÝ VOLEJBAL.
Rozklad na součin Vzorce usnadňující úpravu
Rozbor konstrukčních úloh a jejich využití Prezentace na téma.
Přehazovaná je míčová hra, která nahrazuje klasický volejbal a současně je k němu vhodnou průpravou. PRAVIDLA HRY ZŠ HORŠOVSKÝ TÝN 1.CÍL HRY: - účelem.
VY_32_INOVACE_21-13 Pravděpodobnost 12
Goniometrické funkce.
V krychli ABCDEFGH určete odchylku rovin ABC a BNL
Prezentace produktu Microsoft Excel. ČAS Vrátí číslo, které představuje určitý čas. Toto číslo vrácené funkcí ČAS je desetinné číslo v rozmezí od 0 do.
ZOBRAZENÍ TĚLESA V OBECNÉ ROVINĚ
ROVINNÉ ŘEZY MNOHOSTĚNŮ
Jana Bischofová Milan Hrdlička
Termodynamika materiálů Mřížkový model pevných roztoků
VY_32_INOVACE_21-10 TEST č. 1.
Bodová konstrukce kuželosečky - elipsy
Konstrukce střihu dětských sportovních kalhot (M 1:5)
Historie a teorie volejbalu
Systematika fotbalu.
Rozdělení registrů.
CENTRUM JAZYKOVÉ PŘÍPRAVY PdF UP
3D CG. Základy geometrie Vertex A (x,z,y,(w)) Faceta(triangle) F(A,B,C) (polygon) F(A,B,C,D), konvexní, nekonvexní Objekt Většinou (0,1) rozměr.
KONSTRUKČNÍ SYSTÉMY BUDOV POZEMNÍCH STAVEB
Středové promítání na jednu průmětnu
RINGO 1.
Hodnocení kvalifikace ME2013 kadetů pohledem statistických dat Martin Lepič Seminář trenérů EX juniorů a EX kadetů, Brandýs nad Labem, 3. února 2013.
VOLEJBAL 1.
Bezpečnost sítí s IP Michal Horák ČVUT, Praha 1. Bezpečnost sítí s IP Minimalizace zranitelných míst Systémy na detekci útoků  analyzátory  manažeři.
Je dána krychle ABCDEFGH
MNOŽINY VŠECH BODŮ DANÉ VLASTNOSTI
Je dána krychle ABCDEFGH. Rozhodněte, zda jsou kolmé přímky HM a EF.
Čtyřúhelníky a rovnoběžníky
Sestrojte řez krychle ABCDEFGH rovinou KLN L ... střed hrany AD
32.
Vznik volejbalu * Springfild, stát Massachusetts (USA) * Kanada, Indie, Jižní a Strední Amerika * Japonsko (pan Ohmori) * Čína. V Asii v 16,12,9 hráčích,
Chyby u sítě, překážení.
Bodová konstrukce hyperboly
Faustball Ročník: 1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh:
UBM postupný útok.
IV. část – Vzájemná poloha dvou
Transkript prezentace:

Přebíhání na síti při vlastním podání

Základní postavení S 1 S B B N N N B N S B S V levé části máte výchozí základní postavení, v pravé vaše vlastní postavení v daném okamžiku. Komentář: V okamžiku úderu podávající do míče přebíhá nahrávačka na svůj post, který je vždy vpravo ( stojí čelem k síti) a připraví se na blok Podávající hráčka může stát kdekoliv v uvedeném prostoru

Základní postavení B 2 B N N S S S N S B N B V levé části máte výchozí základní postavení, v pravé vaše vlastní postavení v daném okamžiku. Komentář: V okamžiku úderu podávající do míče přebíhá smečařka na svůj post, který je vždy vlevo ( stojí-li čelem k síti) a připraví se na blok

Základní postavení N 3 N S S B B S N S B N B V levé části máte výchozí základní postavení, v pravé vaše vlastní postavení v daném okamžiku. Komentář: V okamžiku úderu podávající do míče přebíhají nahrávačka i smečařka na svůj post, který je vždy u nahrávačky vpravo a smečařky vlevo ( stojí-li čelem k síti) a připraví se na blok

Postavení při příjmu podání soupeře. Základní postavení 1 S N B B N S S= smečařka B= blokařka N= nahrávačka

Základní postavení 1-1 Přihrávající postavení S N B N B S S B B N S N V levé části máte výchozí základní postavení, v pravé vaše vlastní postavení v daném okamžiku.

Animace 1-2 A B S N B N B S S S B B N N A= blokař útočí z handy (pravý kůl pokud stojí čelem k síti) po nahrávce nahrávačky přes hlavu B= blokař útočí středem, metr nad nahrávačkou (označení nahrávky č.5)

Přeběhnutí po vlastním útoku. Základní postavení při obraně soupeřova útoku 1 S N B N B S S= smečařka B= blokařka N= nahrávačka

Animace 2-1 A1 A2 S N B B S S B N N N B S B N B N S S Herní situace začíná u nahrávačky po perfektním příjmu A1 (A=atack-útok) Blokařka má útočit z handy (pravý kůl pokud stojí čelem k síti) po nahrávce nahrávačky přes hlavu a musí proto vyčkat, zda nedostane nahrávku Smečařka je odstoupená na smeč Nahrávačka nahrává na hlavní kůl A2 Blokařkka se přesune na střed, smečařka a nahravačka se přesunou na síť proti své protihráčce a všichni se připraví na blok

Obrana soupeřova útoku. Základní postavení při obraně soupeřova útoku z hlavního kůlu,středu a handy X X X N B S S= smečařka B= blokařka N= nahrávačka X= hráčka zadní řady

Animace 2-2 B1 B2 X X B S X N N B S N B S N N B S B S X X X Herní situace začíná u nahrávačky po perfektním příjmu B1 (B=blok) Blokařka se vhodným způsobem přesouvá k nahrávačce a spolu vytvoří kompaktní dvojblok Smečařka odstupuje do pole a brání svůj určený prostor Nahrávačka staví blok (je odpovědná za výběr místa bloku, blokařka pouze doběhne a sestaví dvojblok) B2 Blokařka se vhodným způsobem přesouvá ke smečařce a spolu vytvoří kompaktní dvojblok Nahrávačka odstupuje do pole a brání svůj určený prostor Smečařka staví blok (je odpovědná za výběr místa bloku, blokařka pouze doběhne a sestaví dvojblok) S X X X

Animace 2-3 B3 X X X N B S N B S X X X Herní situace začíná u nahrávačky po perfektním příjmu B3 (B=blok) Blokařka blokuje sama jednoblokem a nahrávačka a smečařka odstupují do hřiště a brání svůj prostor X X X