Jaroslav Kunc, obchodní ředitel CDL SYSTEM a.s.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Úřad vlády České republiky Modernizace elektronických knihoven Informačního systému ODok Úřadu vlády Úřad vlády České republiky.
Advertisements

Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Komplexní řešení metropolitních sítí
Hosting informačního systému K2
Oběh dokumentů mezi ústředními orgány státní správy k Ing. Jan Duben Vedoucí projektového týmu březen 2003.
| Copyright© 2010 Microsoft Corporation Markéta Douděrová Microsoft PŘEDSTAVENÍ:
Řízení vztahu se zákazníky integrované do ERP systému
Generální ředitelství cel Projekt ECR brána případová studie
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
Vaše jistota na trhu IT Důvěryhodná výpočetní základna Ladislav Šolc Microsoft, s.r.o. Solution.
GORDIC ® + CA = vaše cesta ke zvýšení kvality a efektivity služeb DRMS FORUM Ing. Jakub Fiala vedoucí týmu CA Technologies programátor,
Management telekomunikačních systémů
Varianty řešení pro datové schránky Varianty řešení pro datové schránky 9. října 2009 Webkonference Petr Janda
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
Petr Šetka, MVP Exchange, MCSE:Messaging, MCT Windows Small Business Server 2003 R2.
ESTUP – Elektronické STUdentské Práce, Martin Pešava 2006, Brno Systémy pro zpřístupňování VŠKP: zkušenosti, možnosti, nabídky, potřeby... Systém pro eVŠKP.
Moderní vzdělávací systémy vyšších a vysokých škol neuniverzitního typu Ing. Daniel CHOC CCA Group a.s.
Informační systémy Tomáš Maděra.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Oběh dokumentů v návaznosti na rozpočet
ITIL Information Technology Infrastructure Library.
Datové schránky ve velké společnosti SharePoint partenrská konference Microsoft Pavel Salava Mainstream technologies,
LiveContent Univerzální Formulářové Řešení Michal Petrtýl, Marek Beneš.
Statutárního města Liberec
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Personální aplikace pro AddOns Microsoft Office SharePoint 2007 Radek Sedlář 9. listopadu 2006.
Outsourcing ICT systémová a aplikační integrace v pojetí O2 Projekt Integrace sítě Ministerstva zemědělství.
VARIANTY ŘEŠENÍ PRO DATOVÉ SCHRÁNKY Petr Janda, petr.
CIO priority | Priority IT v bankách a pojišťovnách| Lukáš Klášterský 1.
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
Investujte do úspor. Zlepšete prodej a marketing Přehled o Vašich zákaznících, obchodních aktivitách a příležitostech – Kdokoliv kdykoliv ví o všem, co.
ANECT a.s. – představení společnosti
ISSS Pavel Kopecký, Zlínský kraj Václav Mařík, Marbes consulting s.r.o.
IBM Global Services ČR © 2006 IBM Corporation April, 2006 E-stát a EU Pavel Hrdlička.
Prezentace Internetový portál Plzeňského kraje jako komunikační nástroj Plzeňský kraj Odbor informatiky Ing. Jaroslav Antoš, Ph.D.
Realizační tým ICZ duben 2005
organizační struktury Implementace EOS III na Olomouckém kraji Pro:Krajský rok informatiky 2005 Autor:Jan Kadlec Datum:
Zubní víla s. r. o. ERP Money S5.  Robustní  Výkonný  Bezpečný  Pro větší společnosti  Řeší specifické požadavky  Garance nejvyšší kvality  Jazykové.
Aplikace teorie information commons v Ústřední knihovně Přírodovědecké fakulty MU Klub vysokoškolských knihovníků SKIP Zdeňka Dohnálková Prosinec 2006.
Informační systém plzeňského kraje ( principy stavby - zajímavé prvky) Krajský úřad Plzeňského krajePlzeňský holding, a.s. Václav Koudele Martin Vimr.
SOA = Architektura orientovaná na služby
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Integrovaný regionální knihovní systém 3. generace Ing. Petr Štefan, Kp-sys s.r.o. Pardubice.
Zavedení ekonomického systému Microsoft Business Solutions – NAVISION v městě Ústí nad Labem Mgr. Petr Gandalovič primátor města Ústí nad Labem
Studentská PARDUBICE Implementace MIIS na Univerzitě Pardubice Petr Švec, Univerzita Pardubice.
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
Informační systém Microsoft Dynamics NAV ISSS
1 14.Postakviziční integrace-jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Kateřina Čepeláková, E-72 Šk.rok:2009/2010.
Vratislav Paulík ředitel projektů
Protálová řešení Příklady reálných nasazení Tomáš Kutěj System Engineer Microsoft.
YOUR SYSTEM, spol. s r. o. Ing
Helios Orange - Implementace systému
Technologie Workflow Cesta k flexibilitě J.Skorkovský ESF MU.
Scanservice a.s. | Náchodská 2397/23 | Praha 9 | Česká republika | D O C U M E N T I M A G I N G
Logistický proces ve firmě Petr Hobža – Strážnické brambůrky SAP Business One Pavel Rumplík Obchodní ředitel.
Crux information technology, s.r.o. Ostravská universita, information technology.
Dynamica, a.s. Boris Bělousov Intranet MMHK. 6 přínosů pro pracovníky úřadu Projekt implementace Názory z úřadu Mgr. Denisa Netolická, vedoucí odboru.
VZ Zajištění podpory procesů a materiálně technického zázemí pro jednání pracovních skupin Informační systém Národní soustavy kvalifikací Návod na obsluhu.
Mezinárodní konference ICT Fórum PERSONALIS 2006 Procesní řízení informační bezpečnosti ve státní správě Ing. Jindřich KODL, CSc. Praha
GILDA - software pro zadavatele veřejných zakázek Veřejné zakázky měst a obcí Květen 2011, Ostrava.
as4u advanced system for you
Univerzitní informační systém podpora hlavní činnosti univerzity
9 zemí 3 kontinenty 50+ zákazníků uživatelů SAP 90 zaměstnanců
Demoverze QI Informace pro partnery DCC
Facility management jako součást efektivní správy společnosti
Demoverze QI Informace pro partnery DCC
GaP a správa úvazků.
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 2
WEDA – řízené úložiště dokumentů Sociální agendy
Transkript prezentace:

Jaroslav Kunc, obchodní ředitel CDL SYSTEM a.s. Dokumentový a procesní portál Jaroslav Kunc, obchodní ředitel CDL SYSTEM a.s.

Představení CDL SYSTEM a Linde MH Nasazená portálová řešení – ukázky Agenda Představení CDL SYSTEM a Linde MH Nasazená portálová řešení – ukázky interní informace správa dokumentů řízení dokumentace (ISO) řízení procesů ostatní možnosti Přínosy nasazení

Představení CDL SYSTEM Založena v r. 1992, akciová společnost Hlavní aktivity Informační systémy (IS) Dodávky a podpora infrastruktury (ICT) Vývoj aplikací pro portálová řešení Počet zaměstnanců 78 4 pobočky ve dvou zemích (ČR a SR) Obrat 150 mil. Kč (2005) Microsoft® GOLD Certified Partner Člen FAQT Group od roku 2002 ISO 9001:2000 od roku 2002 www.cdl.cz

CDL SYSTEM - regionální pokrytí Klíšská 31, 400 01 Ústí n.L. Ústí nad Labem 1. pluku 8-10, 186 23 Praha 8 Praha tř. T. Bati, 762 02 Zlín Zlín Pažítkova 5, 821 01 Bratislava Bratislava

Microsoft® GOLD Certified Partner od roku 2003 CDL SYSTEM a Microsoft Microsoft® GOLD Certified Partner od roku 2003 CDL SYSTEM dosáhl 6 kompetencí: divize IS : Microsoft Dynamics divize ICT : Advanced Infrastructure Solutions Information Worker Solutions Networking Infrastructure Solutions Licensing Solutions Custom Development Solutions Silná spolupráce a blízké vztahy s Microsoft jsou klíčovým faktorem úspěchu CDL SYSTEM

3 pobočky (pouze infrastrukturní server) IT prostředí CDL cca 100 uživatelů 3 pobočky (pouze infrastrukturní server) 70% uživatelů využívá vzdálený přístup Infrastruktura kompletně založena na technologiích Microsoft Ekonomický a obchodní systém MBS Navision

Nadnárodní společnost Obchodní a servisní organizace Představení Linde MH Nadnárodní společnost Obchodní a servisní organizace Dodávky a servis vysokozdvižných vozíků Poskytování logistických řešení Pokrytí celé ČR (mobilní pracovníci, pobočky) Zaveden systém řízení kvality ISO

IT prostředí Linde MH cca 180 uživatelů 80 uživatelů je trvale mimo firmu Infrastruktura kompletně založena na technologiích Microsoft Ekonomický a obchodní systém MBS Navision

Co trápilo uživatele před nasazením portálu Komplikovaný přístup k souborům ve standardním souborovém systému Problematická výměna a schvalování dokumentů Dlouhá doba schvalování v rámci interních procesů Problematická logistika papírových dokladů Složité zaškolování pracovníků do interních procesů Roztříštěná distribuce interních informací

Použitá řešení a technologie MS technologie MS SharePoint MS SQL a další Rozšiřující řešení od CDL Intranet Standard Správa dokumentů Řízená dokumentace Žádosti, HelpDesk, Statistiky Případně další drobné aplikace

Sdílení interních informací „Úvodní stránka“ Telefonní seznam Novinky ve společnosti Informace o výročích Odkazy na další zdroje Informace o uživatelích (s možností úpravy v AD) Informace cílené pro uživatele (novinky v dokumentaci apod.) Další přehledně upravené interní informace Informace o vzorech dokumentů Informace o čerpání zdrojů Informace o provozu budov

Řízení dokumentů a dokumentace Správa dokumentů libovolná definice vlastností dokumentů schvalovací proces (sériový i paralelní) archivace dokumentů dodatky a přílohy k dokumentům rezervace, oznámení o změně fulltextové vyhledávání filtrace dokumentů historie verzí dokumentů ISO a další řízená dokumentace Speciální pohled na strukturu Seznamování uživatelů s novinkami, včetně statistiky Revize dokumentů

Realizované implementace Správa dokumentů Evidence obchodních smluv (Linde, PPF) Publikace novinek do médií Správa klientské dokumentace Projektové dokumenty (CDL, Unipetrol a další) Správa podkladů jednání rady a zastupitelstva (Město Ústí nad Labem) Řízená dokumentace Správa ISO dokumentace Správa Vnitřních předpisů města

Další elektronicky řízené procesy Ne vždy je vhodné provozovat workflow nad dokumentovou strukturou Ne vždy je třeba „schvalovat“ dokument Nasazené řešení pro portál umožňuje: vytvářet libovolné druhy žádostí s libovolnými vlastnostmi zpracovávat libovolný schvalovací proces nad „tiketem“ schvalovací proces může být paralelní i sériový ke schvalovanému ticketu/žádosti může být přiložena příloha (např. faktura) evidenci historie o schválených žádostech

Realizované procesy řízené elektronicky Rozličné druhy žádostí o …. Pracovní pomůcky IT zdroje a vybavení Dovolená Služební cesta Referentská vozidla Vstup do budovy Ověření dokladu (faktura, objednávka) – TRCZ s.r.o. HelpDesk IT a dalších obslužných procesů Statistiky zpracování požadavků Definice rolí uživatelů Sledování SLA parametrů

Sledování interních zdrojů Aplikace pro prezentaci informací o využití zdrojů Využity informace z AD pro vztahy nadřízenosti Statistiky tiskových nákladů Statistika využití internetu Statistika využití VPN přístupů Prezentace dat z IS

Přínosy Portálová řešení usnadnila zaměstnancům práci s interními systémy Šetří jejich čas díky přehlednosti Zrychlují procesy Díky jednotnému prostředí vyžadují kratší čas zaškolení Poskytují ideální prostor pro sdílení informací Umožňují přístup k informacím a procesům kdykoliv a odkudkoliv Nabízené aplikace jsou rychle nasaditelné Implementace je možná v rámci jednotek dní Portálové řešení lze budovat postupně bez nutnosti vysoké počáteční investice

Otázky a odpovědi Q&A

Děkuji za pozornost Bc. Jaroslav Kunc Jaroslav.kunc@cdl.cz Tel: (+420) 475 238 128