Personální aplikace pro AddOns Microsoft Office SharePoint 2007 Radek Sedlář 9. listopadu 2006.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Národní elektronický nástroj (NEN)
Advertisements

Využití cloudových služeb ve školství
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Úvodní studie pro Q&X Trading (Technica Solutions)
Informační systém Patricie specializované řešení pro Advokátní kanceláře.
Komplexní řešení metropolitních sítí
Monitorovací systém Asistent
Elektronizace agend nejen ve státní správě
S YTÉMOVÁ INTEGRACE Ing. Jiří Šilhán. S YSTÉMOVÁ INTEGRACE Jedná se o přístup, který přispívá k integraci nesourodých výpočetních systémů. Vyplývá ze.
Podnikové informační systémy úvod
| Copyright© 2010 Microsoft Corporation Markéta Douděrová Microsoft PŘEDSTAVENÍ:
Řízení vztahu se zákazníky integrované do ERP systému
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Úvodní studie pro Q&X Trading (Tomáš Klinský, Technica Solutions)
, InforumJiří Šilha, LANius s.r.o. Nové možnosti komunikace knihovních systémů firmy LANius s.r.o. Client-server varianta systému CLAVIUS ®
Varianty řešení pro datové schránky Varianty řešení pro datové schránky 9. října 2009 Webkonference Petr Janda
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
Řízení přístupových práv uživatelů
NET Genium software pro výstavbu a provoz informačního portálu Martin Vonka
IQ PACK dáváme inteligenci obalům Prezentace projektu Ing. Roman Kortus RFID projektový manažer.
O2 Car Control Tomáš Trejbal Manažer marketingu pro korporátní zákazníky V Brně dne 9. června 2009.
ODPOVĚDNÉ DODAVATELSKO – ODBĚRATELSKÉ VZTAHY? ANO JUDr. Michaela Chaloupková, MBA Členka představenstva a ředitelka Divize nákup, Skupina ČEZ.
Jiří Pospíšil, ministr spravedlnosti tisková konference
Tabulkový procesor.
Úvod do ESY Edita Marečková. Představení Exact Synergy Enterprise = ESY propojení jednotlivých oblastí podnikových IS „balík chytrých podnikových řešení“
Ekonomický systém pro státní správu a samosprávu Hradec Králové, 2. dubna 2007 Tomáš Pavlíček, Tomáš Pavlíček, Solution Architect.
Informační systémy Tomáš Maděra.
Oběh dokumentů v návaznosti na rozpočet
Datové schránky ve velké společnosti SharePoint partenrská konference Microsoft Pavel Salava Mainstream technologies,
Zvyšování kvality poskytovaných služeb - efektivní řízení servisní péče Konference SIS2010, Brno Petr Bříza, Versino CZ, s.r.o.
E - Insurance Management System © 2003 FSS, spol. s r. o. Všechna práva vyhrazena. Financial Support Services Zjednodušení prodeje pojištění.
Strana 1 © Vema, a. s., 7. dubna 2015 Intranetová řešení v PIS DS -Personalis 2005.
Navision v prostředí Městského úřadu
Informační systém pro řízení lidských zdrojů ve veřejné správě
Jaroslav Kunc, obchodní ředitel CDL SYSTEM a.s.
VARIANTY ŘEŠENÍ PRO DATOVÉ SCHRÁNKY Petr Janda, petr.
Investujte do úspor. Zlepšete prodej a marketing Přehled o Vašich zákaznících, obchodních aktivitách a příležitostech – Kdokoliv kdykoliv ví o všem, co.
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Základní principy řešení a využití ERP aplikací
Copyright 2009 FUJITSU TECHNOLOGY SOLUTIONS Luboš Výrostek Clearingové centrum centrální smlouvy.
VARIANTY ŘEŠENÍ PRO DATOVÉ SCHRÁNKY Petr Janda
Na cestě k ASP Jiří Voříšek VŠE - KIT publikováno: červen 2002.
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica, Elektronické schvalování v praxi Moravskoslezského kraje Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica Datum:
Studentská PARDUBICE Implementace MIIS na Univerzitě Pardubice Petr Švec, Univerzita Pardubice.
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Fenix II –IS na platformě.NET Michal Varga.
Protálová řešení Příklady reálných nasazení Tomáš Kutěj System Engineer Microsoft.
ECM – Enterprise Content Management
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
EVIDENCE PRACOVÍKŮ.
Tomáš Režňák 5. dubna 2005 webmasterské setkání v rámci konference ISSS Centrum dopravního výzkumu Brno Intranet jako pomocník webmastera.
Personální systém na MF ČR
Technologie Workflow Cesta k flexibilitě J.Skorkovský ESF MU.
Technologie Workflow Cesta k flexibilitě J.Skorkovský ESF MU.
Scanservice a.s. | Náchodská 2397/23 | Praha 9 | Česká republika | D O C U M E N T I M A G I N G
Cestovní náhrady kapitola rozpočtu 2 Jiří Haken 1.
PODPORA SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ V RÁMCI OPZ – VÝZVA Č. 03_15_015 Veronika Pokorná, MPSV Praha,
Logistický proces ve firmě Petr Hobža – Strážnické brambůrky SAP Business One Pavel Rumplík Obchodní ředitel.
FONS GALEN Daniel Petričko PRACOVNĚ LÉKAŘSKÁ SLUŽBA Daniel Petričko.
Kontrolní poznatky z výkonu veřejnosprávních kontrol OKP KrÚ JMK Pracovní schůzka s ekonomy neškolských PO –
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
Dynamica, a.s. Boris Bělousov Intranet MMHK. 6 přínosů pro pracovníky úřadu Projekt implementace Názory z úřadu Mgr. Denisa Netolická, vedoucí odboru.
Identity a Access management Petr Štros
Návrh logistiky skladového hospodářství ve vybraném podniku
Orsoft Open – stav modulů
Nástroje podpory uživatelů
Sytémová integrace Ing. Jiří Šilhán.
GaP a správa úvazků.
WEDA – řízené úložiště dokumentů Sociální agendy
Transkript prezentace:

Personální aplikace pro AddOns Microsoft Office SharePoint 2007 Radek Sedlář 9. listopadu 2006

O čem dnes bude řeč …  kdo je ecommerce.cz, a. s.  co jsou to personální aplikace  pro koho jsou určené  jak fungují personální aplikace  varianty, cena a obchodní model  vaše dotazy  závěr obsah prezentace

ecommerce.cz, a. s. Kdo je ecommerce.cz, a. s.  český softwarehouse zaměřený na vývoj rozsáhlých zákaznických řešení  téměř 7 let na trhu, 70 zaměstnanců, sídlo v Brně, pobočky v Praze a Uherském Hradišti  vybraní referenční zákazníci: –Tipos, SAZKA, Televize Prima –ČEZ, ČEPS, E.ON –O2, GTS Novera –Ministerstvo zahraničí, Ministerstvo školství, Karlova Univerzita, SZPI –HomeCredit, Česká Pojišťovna –Škoda Auto, Narex Česká Lípa, Skanska

Co jsou to personální aplikace?  sada několika aplikací usnadňujících běžnou personální agendu  slouží pro samoobslužnou komunikaci zaměstnance a zaměstnavatele zefektivnění administrativy, odbourání nepříjemného „papírování“ zrychlení oběh dokumentů a schvalování snížení chybovosti a ztrát jasně a rychle vyčíslitelné úspory nákladů  moduly Personalistika a Interní nákup  modulární systém  možnost propojení s dalšími aplikacemi, např. ERP systémem  podpora vývoje přímo společností Microsoft personální aplikace

Kdo pracuje s personálními aplikacemi?  každý zaměstnanec firmy  „zasáhnou“ celou společnost  vhodné pro všechny společnosti, kde má většina zaměstnanců přístup k počítači  úspory přináší i firmám, kde zaměstnanci nejsou v jedné lokalitě pro koho jsou určeny

personalistikainterní nákup základní popis funkcionality, moduly základní modul skladová evidence skladová evidence interní nákup interní nákup schválení výdajů schválení výdajů služební cesty služební cesty dovolená majetekškolení

základní modul Funkce tohoto modulu  přehledný, konfigurovatelný seznam zaměstnanců s kontakty (telefon, , IM apod.), vždy aktuální a kompletní, včetně nových zaměstnanců  správa společných informací pro další moduly  přehledný hierarchický seznam oddělení (tzv. „organizační pavouk“), pro orientaci nových zaměstnanců, vedoucí pracovníci  přehled funkcí a nadřízených pracovníků  možnost automatického importu z jiného systému (personální modul ERP apod.)  bezpečnost, přístupová práva základní modul

seznam zaměstnanců

zaměstnanec - detail

personalistika Funkce tohoto modulu  dovolená, náhradní a neplacené volno  služební cesty  schválení ostatních výdajů  odbourává papírování, zjednodušuje schvalování a oběh dokumentů  nabízí různé schvalovací procesy pro různé druhy žádostí personalistika dovolená služební cesty schválení výdajů

personalistika - dovolená, náhradní volno Funkce tohoto modulu  žádosti o dovolenou, náhradní a neplacené volno –vypsání žádosti a její postoupení do schvalovacího procesu –možnost schválení či zamítnutí jednotlivými schvalovateli, –notifikace em o změnách stavu žádosti, –přehledná evidence žádostí a jejich stavu.  umožňuje automaticky každému zaměstnanci i jeho nadřízenému sledovat čerpání dovolené a náhradního volna  společný kalendář dovolené, volna a služebních cest personalistika dovolená služební cesty schválení výdajů

žádost o dovolenou

upozornění na novou žádost

žádost o dovolenou

kalendář

přehled žádanek

personalistika – služební cesty Funkce tohoto modulu  žádosti o služební cesty –základní informace o cestě –předpokládané náklady –žádost o zálohy  vyúčtování služební cesty –výpočet nároku na diety –vyúčtování jízdy vlastním motorovým vozidlem –evidence výdajů –u zahraničních cest přepočítání měn  schválení vyúčtování služební cesty  společný kalendář dovolené, volna a služebních cest personalistika dovolená služební cesty schválení výdajů

služební cesta

personalistika – schvalování výdajů Funkce tohoto modulu  schválení ostatních výdajů –výdaje zaměstnance související s jeho činností –jednoduchý proces schválení a proplacení personalistika dovolená služební cesty schválení výdajů

schvalování nákladů

interní nákup Funkce tohoto modulu  zjednodušení správy a distribuce kancelářských potřeb, propagačních materiálů, spotřebního materiálu, podpůrné elektroniky atd.  evidence co je nakoupeno (jednoduchá skladová evidence) – příjmy a výdaje  žádosti o využití nabízeného materiálu a jejich schvalování  žádanky o nové kancelářské potřeby, propagační materiály atd. interní nákup skladová evidence skladová evidence interní nákup

interní nákup – skladová evidence Funkce tohoto modulu  evidence a distribuce kancelářských potřeb, propagačních materiálů, spotřebního materiálu, podpůrné elektroniky atd.  je určena pro potřebu interního nákupu a evidence, nenahrazuje účetní a skladový systém výrobních a distribučních společností  usnadňuje odpovědné osobě evidovat položky skladu a řadit je do účelových skupin pro interní nákup –s možností evidence příjmu položek –s možností výpočtu aktuální průměrné ceny –s možností evidence inventurních rozdílů –sledování čerpání položek interní nákup skladová evidence skladová evidence interní nákup

schvalování nákladů

interní nákup Funkce tohoto modulu  žádanky o interní nákup  proces schvalování žádanek  třídění položek pro zařazení do schvalovacího procesu podle –druhu či kategorie žádané položky, –ceny žádanky,  materiál nebo pomůcka vydané na základě schválené žádanky jsou odepsány ze skladové evidence interní nákup skladová evidence skladová evidence interní nákup

propojení s ostatními aplikacemi Rozhraní do jiných systémů  aplikace může sloužit různým způsobem  zpřístupnění dat na portálu evidovaných v jiných systémech (například nárok na dovolenou, evidence zaměstnanců, oddělení apod.)  primární zdroj dat pro ostatní aplikace  samostatná aplikace  za tímto účelem má aplikace popsaná vstupní i výstupní rozhraní pro jednotlivé typy dat  možnost propojení s ERP systémy, docházovým systéme atd. rozhraní do jiných systémů rozhraní do jiných systémů

varianty, cena a obchodní model  Standard –na technologii Windows SharePoint Services i na technologii Microsoft Office SharePoint Server 2007 –možnost technologického upgrade  Enterprise –na technologii Microsoft Office SharePoint Server 2007 –konektory do externích systémů (ERP) –možnost dalších úprav dodavatelem („customizace“) –možnost objednání supportu interní nákup personalistika základní modul personalistika interní nákup

O čem dnes byla řeč …  kdo je ecommerce.cz, a. s.  co jsou to personální aplikace  pro koho jsou určené  jak fungují personální aplikace  varianty, cena a obchodní model  vaše dotazy  závěr shrnutí prezentace

obsah prezentace Prostor pro vaše dotazy

Děkuji za pozornost